1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخهٔ آفرودی هیوندای توسان XRT معرفی شد + عکس

نسخهٔ آفرودی هیوندای توسان XRT معرفی شد + عکس

18 آذر 1400
  • 0

هیوندای نسخه‌ای آفرودی از کراس‌اوور توسان را برای بازار ایالات‌متحده معرفی کرده است. این نسخه که XRT نام دارد، از نسخه‌های معمولی کمی سرسخت‌تر است. توسان XRT بر پایهٔ تیپ SEL شکل گرفته اما از تغییرات ظاهری زیادی بهره می‌برد که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به روکش‌های پلاستیکی مشکی‌رنگ در سپرهای جلو و عقب و دهانهٔ گلگیرها اشاره کرد.

برای این خودرو آینه‌های جانبی مشکی‌رنگ و رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی مشکی هم در نظر گرفته شده که برای کراس‌اووری آفرودی مناسب‌تر هستند. دیگر مواردی که ظاهر توسان XRT را تهاجمی‌تر کرده‌اند هم شامل قاب مشکی‌رنگ پنجره‌های جانبی، زیر پایی‌های جانبی، صندلی‌های پارچه‌ای مشکی، آستر سقف مشکی‌رنگ، قلاب بکسل و باربند روی سقف می‌شود.

Hyundai-Tucson-XRT-6-767x511.webp

ازآنجایی‌که XRT بر اساس توسان SEL ساخته شده، از تجهیزاتی مثل درب صندوق بار هوشمند، سوئیچ دیجیتالی هیوندای، پد شارژ بی‌سیم، نورپردازی داخلی، آینهٔ دید عقب تیره شونده، غربیلک فرمان و دسته‌دندهٔ چرمی، کنترل تهویهٔ دو منطقه‌ای، تنظیم برقی ۸ جهتهٔ صندلی راننده، گرم‌کن صندلی‌های جلو و رادیوی ماهواره‌ای بهره می‌برد.

توسان XRT با پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر استاندارد این خودرو ارائه می‌شود که ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد. برخلاف اکثر کراس‌اوورهای آفرودی بازار اما این خودرو در دو نسخهٔ محرک جلو و چهارچرخ محرک ارائه می‌شود. قیمت هیوندای توسان XRT در نسخهٔ محرک جلو از ۳۲,۶۲۵ دلار و در نسخهٔ چهارچرخ محرک از ۳۴,۱۲۵ دلار آغاز می‌شود.

Hyundai-Tucson-XRT-3-767x511.webp

منبع پدال


نظرات