1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. سومین مرحله از طرح فروش فوری محصولات سایپا در دی ماه با قیمت قطعی، سند آزاد و حضور ساینا معمولی + جدول

سومین مرحله از طرح فروش فوری محصولات سایپا در دی ماه با قیمت قطعی، سند آزاد و حضور ساینا معمولی + جدول

سومین مرحله از طرح فروش فوری محصولات سایپا در دی ماه با قیمت قطعی و حضور ساینا معمولی + جدول
21 دی 1400
  • 9

گروه خودروسازی سایپا در اقدامی غافلگیر کننده، مرحله جدیدی از طرح های فروش سه شنبه های سایپایی را مجددا با طرح فروش فوری با قیمت قطعی برگزار خواهد کرد. این شرکت طبق روالی که در هفته های اخیر در پیش گرفته بود یک هفته در میان طرح های فروش فوری و پیش فروش یکساله را برگزار می کرد ولی برای اولین بار دو هفته پشت سر هم فروش فوق العاده با تحویل 90 روزه را در دستور کار خود قرار داده است. 

طبق روال هفته های اخیر این طرح در روز پنجشنبه آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه ادامه خوهد داشت.

بدينوسيله به اطلاع متقاضيان محترم و نمايندگيهاي مجاز گروه خودروسازي سايپا مي رساند در ادامه برنامه عرضه هاي مستمر خودرو در روزهاي سه شنبه تا پايان سال ، به منظور پاسخگوئي به نياز مصرف كنندگان واقعي دومين شرايط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازي سايپا ويژه دي ماه به شرح جدول ذيل اعلام ميگردد:

جدول - دومین طرح فروش فوری محصولات سایپا در دی ماه

9m0kwysljxgha7nt38.jpg
در سومین مرحله از سه شنبه های سایپایی که مجدد فروش نقدی با قیمت مشخص است، خودروهای کوییک معمولی، کوییک آر، پراید وانت 151، تیبا 2 ، ساینا معمولی و کوییک پلاس اتوماتیک حضور دارند.

مهمترین تغییری که در طرح های فروش فوری این شرکت در مرحله سوم ایجاد شده است، حضور خودروی ساینا معمولی است. پیش از این سایپا در طرح های فروش خود تنها ساینا اس را عرضه می کرد و این شایبه به وجود آمده بود که شاید تولید ساینا معمولی متوقف شده است.

متقاضيان محترم از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/10/23 (به مدت 2 روز) به صورت شبانه روزي مي توانند با ورود به سايت فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا نسبت به پیش ثبت نام (شرکت در قرعه کشی) اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اعمال خواهد شد.

سند تمام خودروهای فروخته شده در این طرح آزاد می باشد و محدودیتی در خرید و فروش آنها پس از تحویل اعمال نشده است.

مهمترین نکاتی که متقاضیان خرید خودرو در این طرح فروش فوری گروه سایپا می بایست پس از قرعه کشی مدنظر قرار دهند به ترتیب زیر می باشند:

 *  امكان صلح (خريد انصرافي) و انتقال خودرو بصورت وكالتي وجود ندارد.

 * در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.

 *  پس از اعلام نتايج قرعه كشي، منتخبین مي بايست ظرف 72 ساعت نسبت به واريز وجه پيش پرداخت قيمت خودرو به صورت علی‌الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد.

 *  در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر، امکان ثبت نام متقاضي منتخب شده در قرعه كشي غیرفعال خواهد گردید.

 * در صورتيكه مشتري حداكثر 5 ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننمايد كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل 1000 کیلومتر خودرو الزامی می باشد.( مطالعه کامل شرایط)

برای مشاهده قیمت روز محصولات سایپا در بازار و کارخانه می توانید بر روی آن کلیک نمایید. با توجه به اختلاف قیمت پایین بین نرخ بازار آزاد و نمایندگی محصولات حاضر در این طرح شانس برنده شدن برای شرکت کنندگان بالا می باشد.



نظرات

  • محمد طاها محمد طاها (26 دی 1400 ساعت 21:48)

    سلام . بنده ۱۰۰ بار تو سایپا ثبت نام کردم ولی اسمم در نیومده . نکنه علمی هست ؟

  • محمد طاها ادینه محمد طاها ادینه (26 دی 1400 ساعت 21:46)

    سلام . بنده ۱۰۰ بار ثبت نام کردم ولی اسمم در نیومده نکنه الکی هست ؟

  • علی علی (26 دی 1400 ساعت 15:10)

    دوستان عزیز...منم الان حدود ۲۰روز از زمان قانونی تحویل فروش فوق العاده ساینا اس گذشته،اما در سایت همچنان مثل روز اول زده آماده تخصیص و هنوز فاکتور نشده،تازه اونجوری که معلومه ساینا اس هم موجود ندارن،خلاصه بگم کسی که نمیتونه به تعهد های قبلی اش عمل کنه‌....بیخود می‌کنه مجددا تعهد جدید ایجاد میکنه،ماشالله مملکت گل وبلبل،کسی هم نیست نظارت کنه،اگه هم باشه همچنان این مافیا سایپا با پول دهنش میبنده،و بهای این کارهاشون ملت بیچاره با جونشون میدن،که با این ماشین های دوزاری که ایربگهاش در تصادفات باز نمیشه واقعا جای تعجب داره که چرا بزرگان وزارت صنعت از این صنعت مریض دفاع میکنند،و سنگ جلوی پای واردات خودرو میگذارند !!؟ حتما منافع اینجوری بیشتر تامین میشه...

  • سایپازده سایپازده (25 دی 1400 ساعت 23:40)

    دریک کلام خودتون رابیچاره وبدبخت نکنیدسایپایعنی دزدیعنی دروغگومال مردمخورخودم الان ۱۳۰روزه پول کوئیک راریختم بهم ماشین ندادن

    زینب زینب (26 دی 1400 ساعت 13:50)

    هرچی دورتر بدن به ضرر خودشونه من ۴۰روزدیر کرد داشت ۴۵۰۰جریمه گرفتم ازشون

  • پیمان پیمان (22 دی 1400 ساعت 11:50)

    قیمت ساینا که صدوچهار میلیون بود بخاطر رینگ فولادی کردین صدوبیست و دو خجالت آوره تاکی کلاهبرداری

  • رضا رضا (22 دی 1400 ساعت 10:40)

    اون کسی ک وانت پراید میخره معلوم ادم نداریه چرا باید وانت پراید اینقدر گرون بشه

  • نسرین نسرین (22 دی 1400 ساعت 03:00)

    چرا میزنید۹۰روزه الان ما۴ماه و۵روزه ک بهمون تحویل ندادید دروغ تاکی

  • سهند سهند (21 دی 1400 ساعت 23:53)

    سلام، مردم آگاه باشید و پولتون بیرون نریزید، به خدا ما شهریور برای فروش فوری ساینا پول دادیم هنوز هیچ خبری از ماشین نیست کسی هم جوابگو نیست... خودتون را بدبخت نکنید