1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. مشکلات زیرساختی فراوان در سایت ثبت نام شاسی بلندهای بهمن موتور

مشکلات زیرساختی فراوان در سایت ثبت نام شاسی بلندهای بهمن موتور

26 دی 1400
  • 20

فروش محصولات گروه بهمن از تابستان 97 که تقاضا برای این خودروها به طرز چشمگیری افزایش یافت همواره با مشکلات فراوانی همراه بوده است. این شرکت محصولات خود را از طریق وبسایتی که وزارت صمت اعلام کرده به شرکت، به فروش می رساند ولی این وبسایت مشکلات فراوانی همیشه در حین آغاز زمان ثبت نام ها برای متقاضیان به وجود آورده است. همین مشکلات همیشگی است که این باور را در ذهن مردم به وجود آورده است که این ثبت نام ها ساختگی است و هیچ کسی امکان موفقیت در آن را ندارد. ولی در کنار تمام مشکلات، کندی سایت و عملکرد ضعیف آن یک نکته هم وجود دارد و آن این است که ظرفیت فروش این خودروها به قدری کم است که شانس موفقیت را برای این تعداد بسیار زیاد متقاضیان به شدت کاهش می دهد.

امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح در حالی گروه بهمن فروش آنلاین دو خودروی دیگنیتی و فیدیلیتی را با تاخیر یک هفته‌ای کلید زد که نحوه انجام این فروش‌های اینترنتی امروز و ماه‌های گذشته اعتراضاتی را از سوی مشتریان به دنبال داشته است.

دوشنبه هفته گذشته (۲۰ دی‌ماه) فروش نقدی دو محصول نوبرانه گروه ‌بهمن یعنی دیگنیتی و فیدیلیتی یک ساعت قبل از انجام فروش اینترنتی به دلیل مشکلات زیرساختی لغو شد.

آن‌طور که «مجتبی نظری» مدیر ارتباطات گروه بهمن اطلاع داده بود:  سعی گروه بهمن بر مشتری مداری و رسانیدن محصولات به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان واقعی است، به همین دلیل برخی از مشکلات زیرساختی و مشکل در ثبت‌نام آنلاین منجر به لغو برنامه فروش شد و هرگونه شایعات در خصوص افزایش قیمت‌ها بی‌اساس است.

وی یادآور شد: اکنون برخی محدودیت‌ها برای فروش ایجادشده، به طوری که هر کد ملی قادر به یک خرید خودرو خواهد بود و تکرار خرید توسط یک کد ملی را شاهد نخواهیم بود.

مدیر ارتباطات گروه بهمن اضافه کرد: همچنین محدودیت کد ملی را برای نمایندگی‌های فروش خود ایجاد کردیم و این نمایندگی‌ها قادر به ثبت‌نام خواهند بود.

وی با اشاره به قوی‌تر شدن زیرساخت‌ها در برنامه فروش جدید، تاکید کرد: گروه بهمن در هر مرحله‌ای متوجه حضور مشتریان غیرواقعی شود از فروش خودرو جلوگیری خواهد کرد، همچنین امکان صلح خودرو در مرحله ثبت‌نام و انتقال امتیاز خودرو به دیگران برداشته شده است.

برخلاف گفته های مدیر ارتباطات گروه بهمن، کاربران بسیار زیادی در تماس با ما از نحوه ثبت نام و اختلال در سایت گله‌مند بودند.

اکثر مشکلات پیش آمده برای این کاربران مربوط به مشکلات زیرساختی بود که از جمله این مشکلات میتوان به عدم نمایش کد کپچا 4 رقمی و نشان ندادن گزینه شهر و استان اشاره داشت که باعث ناموفق بودن تمامی این افراد در ثبت نام امروز بوده است.



نظرات

  • آرش آرش (3 بهمن 1400 ساعت 22:28)

    بابا سرکارمون گذاشتن الکی سه روز درگیر جا به جا کردن پول بودم

  • سعید سعید (3 بهمن 1400 ساعت 02:31)

    سایت ایرانی کار گروه بهمن موتور دو متقلب پارتی باز کثیف مردم را نگذارید سرکار برید جهنم عوضیا

  • مهراب مهراب (2 بهمن 1400 ساعت 19:38)

    بهتره ۵ روز برای ثبت نام قرار بدن بعد از اون قرعه کشی کنن البته واقعی ،

  • مختاری مختاری (2 بهمن 1400 ساعت 15:27)

    فقط سرکار بودیم این مرحله تا انتخاب نماینده و تسویه رفتم ولی دیگه سایت فقل شد و انتخاب نماینده ممکن نشد تا اینکه اعلام کرد تکمیل ظرفیت...

  • امیر امیر (30 دی 1400 ساعت 01:33)

    من چهار بارشرکت کردم بازحمت خیلی زیاد توانستم وارد سایت بشوم به بهانه‌ای مختلف(کد کپچا،تعیین استان وشهر،درگاه و...)معطل میکرد بعد می‌نوشت ظرفیت تکمیل است به یک شرکت وابسته به بهمن موتور بنام ممتاز خودرو پیشنهاد میداد که باپرداخت۴۷۰۰۰۰هزار تومان یک کلیپ سه دقیقه ای جهت راهنمایی خرید در سایت میدهد و هیچ ضمانتی هم نمیکند
    این یعنی چی یعنی کلاهبرداری سایت برای دلالها فقط با است و تمام این محصولات دست دلالها و نمایندگیهای بهمن خودرو بصورت آزاد فروخته میشود

  • علیی علیی (29 دی 1400 ساعت 07:07)

    امکان ثبت نام هست ولی سایت پر از مشکل و تعداد متقاضی بسیار بالا

  • یوسف یوسف (28 دی 1400 ساعت 22:36)

    سلام وقتی برای من که با اینترنت فیبرنوری وارد سامانه شده ام، نه کد کپچا فعال می شود و نه باکس استانها و شهرها، دیگه جای هیچ شبهه ای باقی نمی مونه که سایت رو در چنگشون گرفتن تا خودشون به راحتی ثبت نام کنن. وقتی آبها از آسیاب افتاد و خیال شون راحت شد، تمام باکس ها فعال شد. به طوری که با موبایل و با اینترنت موبایل هم می شد وارد شد. ولی پیغام تکمیل ظرفیت اومد.
    آقای وزیر صمت کجایی؟ آقای نماینده مجلس کجایی؟ آقای رییس کمیسیون صنایع کجایی؟

  • محسن محسن (28 دی 1400 ساعت 22:22)

    من از مردادماه هر ماه توي ثبت نام شركت ميكنم،به نظر من همش سر كاريه ،از اول ميتونن از متقاضيا بخوان تو سايت بروفايل درست كنن تا زمان ثبت نام نيازي به تكميل اين همه فيلد نباشه،فقط هدفشون وقت كشيه اكر راسته اسامي برندكان را اعلام كنن

  • رضا رضا (28 دی 1400 ساعت 22:19)

    باسلام‌بنظرم‌با‌این‌برنامه‌فروش‌گذاشتن‌ها‌فقط‌آبروی‌شرکت‌بهمن‌میره.خیلی‌خیلی‌مسخرس۲تاشو‌پرمیکنی‌هنگ‌میکنه‌بعدازیه‌ربع‌‌ظرفیت‌پرشده

  • مرجان معتمدی مرجان معتمدی (28 دی 1400 ساعت 21:42)

    واقعا خجالت نمی کشید شماها دیگه کی هستید .

  • مرجان معتمدی مرجان معتمدی (28 دی 1400 ساعت 21:42)

    واقعا خجالت نمی کشید شماها دیگه کی هستید .

  • علی کمالی علی کمالی (28 دی 1400 ساعت 09:39)

    سلام. من از قبل از اولین مرحله ثبت نام و مراحل بعد ، هر چه تو سایتها و اطلاعیه های بهمن خودرو گشته ام تا کنون نه قبل و نه بعد از قرعه کشی ، تعداد فیدیلیتی های قابل فروش برای مراحل مختلف را اعلام نکرده اند. چرا اعلام نمیشه؟

    علی علی (29 دی 1400 ساعت 07:06)

    معمولا کل ظرفیت بخشنامه بین 500تا800تا هست که خب بین فیدلیتی و دیگنیتی تقسیم میشه

  • کریم قاضی خانلو کریم قاضی خانلو (28 دی 1400 ساعت 08:51)

    در این موارد که یک شرکت به شعور مردم توهین میکنه و هر بچه ای که وارد سایت بشه میفهمه که یکسری گزینه تا یک ربع تا نیم ساعت بازنمیشه و وقتی افراد مورد نظر ثبت نام کردن... تازه گزینه ها باز میشه پس بازرسی ها کجا هستن؟؟

  • محمود محمود (28 دی 1400 ساعت 07:51)

    من که همه ثبت نام ها شرکت کردم تا حالا یدونه هم نتونستم ثبت نام کنم من نمی‌دونم اینا که میگن ما ثبت نام کردیم چه جوری ثبت نام کردن چرا آخه همش دروغ تا کی دروغ بابا ارزون کنید آدم بتونه راحت ثبت نام کنه وقتی قیمت بالا هستش همه هجوم آوردند دیگه

  • علیرضا علیرضا (27 دی 1400 ساعت 12:45)

    با سلام
    میدانم این فریاد ها فقط خسته کردن خود آدم است چرا که آزموده را آزمودن خطاست بهمن خود رو هم مثل تمامی خودروسازان فقط برای فرار از تنگناهای قانونی یک ثبت نام نمایشی راه می اندازد و طوری تله گذاشته که هیچکس نتواند به خط پایان برسد و در نهایت بعد از تنها 5 دقیقه اعلام اختتام نام منویسی و خلاص.....
    نمیدانم این چه شیوه مدیریت خودرو در کشوز است همه میدانند که داستان چیست اما مثل کبک سر به زیر برف برده اند با بهانه حمایت از خودروی ملی و تولید داخل

    بهمن خودرو با این کارها تتمه ی اعتبار خودش را از بین می برد ثبت نام واقعا سرکاری
    نه باکس های استان و شهرستان باز میشود نه کد چهار رقمی میاید و بعد از 5 دقیقه همه چیز تمام میشود
    فقط متعجبم چطور این همه خودرو توی نمایندگی ها به قیمت آزاد برای فروش هست وقتی نمایندگی ها نمیتوانند ثبت نام کنند ؟؟؟؟؟؟؟

  • علی علی (27 دی 1400 ساعت 12:16)

    این فرمهای طولانی برای چیست؟ این روزها هر کجا که می رویم با زدن کد ملی کل پرونده آدم رو می شه ، این فیلمها چیه اینها بازی می کنن؟

  • حامد حامد (27 دی 1400 ساعت 09:47)

    من برای ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی بهمن امروز اقدام کردم هنوز 10 دقیقه از زمان ثبت نام نگذشته بود که پیغام تکمیل ظرفیت میداد. فقط حدود 10 دقیقه طول میکشید فرم رو پر کنیم و صفحات هم دیر لود میشد اجازه کپی پیست کردن در فرم هارو هم نمیداد و این باعث میشد زمان پر کردن موارد فرم طولانی بشه.

  • امین امین (27 دی 1400 ساعت 07:27)

    اینها مردم را سرکار گذاشته اند و بعد اطلاعیه می دهند که با موفقیت ثبت نام شد البته نمی گویند چه کسانی؟!!! فقط پسر و پسرخاله مدیرعامل می توانند ثبت نام کنند و شاید یک پسر نمایندگی بهمن خودرود در تهران !!!!!!

  • محمد محمد (26 دی 1400 ساعت 19:20)

    امروز براي سومين بار ثبت نام بهمن شرکت کردم و قطعا به اين نتيجه رسيدم که ثبت نام کاملا نمايشي و براي سر کار گذاشتن مردم هست، براي سرپوش گذاشتن روي ثبت نام نمايشي خودروهاي ثبت نامي ماه قبل هم رو دادن به کارمنداي بازرسي کل کشور تا کسي هم از طريق بازرسي شکايت کرد، سازمان بازرسي پيگيري نکنه دقيقا مثل خودرو دادن به نماينده هاي مجلس و سرپوش گذاشتن روي همه توليدات بي کيفيت آشغال خودرو، که توي تصادف 50 تا ماشين محور بهبهان يه ايربگ هم باز نشد