1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش سایپا
  5. قرعه کشی سایپا انجام شد، اعلام اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر + آمار

قرعه کشی سایپا انجام شد، اعلام اسامی برندگان تا ساعاتی دیگر + آمار

11 بهمن 1400
  • 0

قرعه کشی جدیدترین فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا ویژه هفته سوم بهمن ماه ۱۴۰۰روز گذشته با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی منتخبان این طرح فروش پس از تائید نهایی نهادهای نظارتی روز دوشنبه، ۱۱ بهمن ماه در سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا منتشر می شود.

در این طرح فروش فوق العاده ۶ خودروی سایپا شامل تیبا اس ایکس، تیبا 2 با رینگ فولادی، کوییک دنده ای، کوییک آر، کوییک پلاس اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ عرضه شده بودند.

در این مرحله از فروش فوق العاده سایپا، در مجموع ۶۵۸ هزار و ۳۸۸ نفر متقاضی شرکت کرده بودند که از میان آنان ۶۳۰ هزار و ۶۵۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند، ظرفیت عرضه مجموع محصولات نیز 10 هزار دستگاه خودرو اعلام شده است، همچنین اسامی 20 هزار نفر نیز به عنوان رزرو در نظر گرفته می شود.

در این طرح ۱۰۰ دستگاه خودرو کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، هزار  و ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه تیبا۲ با رینگ فولادی، هزار دستگاه سایپا ۱۵۱ و ۳ هزار دستگاه تیبا اس.ایکس عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز دوشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

این مطلب به محض انتشار اسامی برندگان توسط سایپا بروز رسانی می شود.



نظرات