1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوق العاده 6 محصول ایران خودرو + جدول اختلاف قیمت کارخانه با بازار خودروها
15 فروردین 1401
  • 13

بروزرسانی خبر در 20 فروردین 1401 ...

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد. شرکت کنندگان در این طرح قرعه کشی میتوانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود در وبسایت ایران خودرو از وضعیت قرعه کشی خود باخبر شوند. همچنین پیامک اطلاع راسی برای برندگان ارسال شده است. اما با توجه به اختلالات موجود در سیستم پیامکی اپراتورها پیشنهاد میشود تمامی شرکت کنندگان در این طرح فروش حتما با مراجعه به وبسایت ایران خودرو وضعیت قرعه کشی خود را بررسی کنند. برندگان سه روز مهلت واریز وجه خواهند داشت و در صورت عدم موفقیت واریز وجه با نفرات ذیره جایگزین خواهند شد.
برای مشاهده اسامی برندگان این طرح فروش کلیک کنید.شرکت ایران خودرو اولین فروش فوق العاده خود را در سال جدید با 5 خودروی عضو خانواده های 206 و پارس شروع کرده است. ثبت نام در این طرح از روز سه شنبه 16 ام فروردین آغاز می شود و خودروها با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه به مشتریان از طریق قرعه کشی ارائه خواهد شد.

 

Iran-Khodro-Sales-35th-Stage.webp

شرایط این قرعه کشی مشابه مراحل پیشین است و ثبت نام در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو قابل انجام خواهد بود. همزمان با این طرح، مطابق روال دو دوره قبل قرعه کشی، نیمی از محصولات عرضه شده از طریق یک قرعه کشی موازی با این طرح، در بین بانوان متقاضی که دارای حداقل دو فرزند باشند و فرزند دوم آنها پس از تصویب قانون حمايت از خانواده و جوانی جمعيت در تاريخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در مجلس، متولد شده باشد، برگزار خواهد شد.

خودروهای عرضه شده در این طرح، جشنواره ای از محصولات تازه معرفی شده ایران خودرو هستند که اساسا همان محصولات قدیمی با تغییراتی در ظاهر و قوای محرکه، از جمله سقف رنگ شده یا شیشه ای به همراه آپشن های اضافی هستند. در اواخر سال گذشته ایران خودرو از عرضه پارس در چهار تیپ جدید خبر داد. یکی از این تیپ ها ELX نامگذاری شده که خودروی متفاوتی با پارس قدیمی موتور زانتیایی است که می‌شناسیم. همچنین با توقف تولید تیپ ۲ و جایگزنی شدن پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با رنگ بندی جدید، این خودرو دوباره به سبد محصولات این شرکت بازگشته است. تیپ ۳ که مدت ها بود که در بازار حضور نداشت، به عنوان ۲۰۶ با قوای محرکه تیپ ۲ و امکانات رفاهی تیپ ۵ شناخته می شود.

البته «پلاس» ها فقط به خود خودروها محدود نشده و رانا پلاس سقف شیشه ای و پژو ۲۰۷ سقف قرمز با موتور ارتقا یافته TU5 پلاس عرضه شده اند. موتوری که به گفته ایران خودرو توانایی تولید ۱۱۳ اسب بخار قدرت را دارد که ۸ اسب بخار بیشتر از موتور TU5 است. 

بروزرسانی در 17 فروردین 1401 13:16 ...

اختلاف قیمت این خودروها با قیمت بازار چقدر است؟

در این طرح فروش ایران خودرو با توجه به اختلاف قیمت قابل توجه کارخانه و بازار محصولات، پیش بینی می شود تعداد متقاضیان خودروهای عرضه شده از 5 میلیون نفر فراتر رود. علت این پیش بینی این است که قیمت کارخانه محصولات عرضه شده در این طرح با بازار آزاد بین 97 تا حدود 250 میلیون تومان کمتر است و به جز مصرف کنندگان واقعی که برای خرید خودرو با قیمت مناسب در این طرح ها شرکت می کنند، افراد دیگری نیز برای سودجویی به روش های مختلف در آن ثبت نام می کنند.

در جدول زیر حدود اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودروها قابل مشاهده است. با توجه به عرضه مدل 1401 از برخی خودروها، اختلاف قیمت موجود در جدول زیر به صورت حدودی با نظر کارشناسان تخمین زده شده است. قیمت ها در جدول به میلیون تومان است.

 

خودرو

قیمت کارخانه

قیمت بازار

اختلاف قیمت

پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای
پژو 206 تیپ 3 پانوراما
181 320
 (قیمت حدودی براساس نظر کارشناسی)
150
پارس سال TU5 سفارشی ELX

پارس سال TU5 سفارشی ELX
211 386 175
پارس سال موتور XU7p
پارس سال موتور XU7p
184 300 116
207 اتوماتیک MC شش سرعته
207 اتوماتیک MC شش سرعته
318 560 
(قیمت حدودی براساس نظر کارشناسی)
252
رانا پلاس پانوراما
رانا پلاس پانوراما
228 325 97

 

 

منبع Iran Khodro


نظرات

  • علي اكبر علي اكبر (25 فروردین 1401 ساعت 15:20)

    وقتي ميبينيم كه برخي اعضاي مجمع تشخيص مصلحت هم خودشون جزو مافياي خودرو هستند و مانع واردات خودرو ميشن ديگه تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل!! حرص و ولع و ثروت اندوزي اينها تمامي نداره و ظاهرا مصلحت، مصلحت همين مافياست نه مردم بي رمق و زجر كشيده اين مملكت! .اينها نه دين دارند و نه آزاده هستند و گرنه با هموطناشون اينكار رو نميكنند.خدا اينها رو در عذاب عليم تاابد بسوزاند.آمين

  • علی علی (24 فروردین 1401 ساعت 17:11)

    همه گرانی زیر پوست خود مافیا هست که نمی خواهند اب خوش از گلوی مردم حقوق بگیر پایین رود همه میدانند مافیا چه کسانی هستند؟

  • کاربر سایت کاربر سایت (23 فروردین 1401 ساعت 02:00)

    من موندم میگه از اول سال 38 هزار خودرو تولید کردیم پس چرا 11 هزارتا برا قرئه کشی بود؟
    آمار اومده سال قبل چهارصدو خوردی هزار خودرو تولید کرده ایران خودرو درصد کمی خودرو سنگین هست اکثرا سواری ولی قرعه کشیا به 150 هزار هم نمیرسه اینا چه معنی جز دروغ میده؟

  • مریم مریم (22 فروردین 1401 ساعت 16:06)

    چرا ما با ۲۲ بار ثبت نام اسممون در نمیاد واقعاااا..
    چرا اونقدر تبعیض.. این دیگه دست شانس ما نیست.. دست پارتی بازی و راند بازی هست..هرچند ک چیز شاقی هم نیست ولی همینم در نمیاد چررا

  • مهدی مهدی (19 فروردین 1401 ساعت 06:11)

    با این کارا میخوان قیمتها رو بالا ببرند
    چون اگه مثلا ۲۰۶ رو بالا ببرند هم اعتراض قانونی صورت میگیره هم اجازه نداره
    دقت کنید تو قرعه گشی فوق العاده ش همه ی ماشینهاش جدیده
    یعنی یه تغییر جزئی داده تا گرون کنه
    مطمئن باشید قیمت تمام شده ش برای ایران خودرو از تیپ ۲ بالاتر نیست
    بقیه ماشینهاش هم همینطور مثل همین دو تا پارس که تو قرعه کشیش گذاشته

    قیمت گذاری شما هم جالبه قیمت بازار ۲۰۶ تیپ سه رو با اس دی و تیپ ۵ یه قیمت گذاشتین تقریبا

  • آرمان آرمان (18 فروردین 1401 ساعت 05:08)

    جالبه خود سایت قیمت فضایی گذاشته،۲۰هزار دلار برای ۲۰۷ اتومات که سقفش قرمز و قاب آینه ها و ۴تا تیکه پلاستیک!!! قیمت کارشناسی،آره کارشناس هایی که از در پشتی کارخونه ماشین تحویل میگیرن و دوستان همونایی که قانون منع واردات بوجود آوردن

  • تاسف تاسف (17 فروردین 1401 ساعت 16:06)

    قیمت حدودی رو از کجاتون درآوردین؟
    یکی از سایت های حامی دلال ها هستید که قیمت هارو بصورت به درخواست اونا میبره بالا.

    مدیریت سایت مدیریت سایت (17 فروردین 1401 ساعت 16:27)

    وقتی برای مثال، اختلاف قیمت کارخانه ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۳ سقف شیشه ای حدود ۳۰ میلیون تومان است، با نگاه به تجربه خودروهای مشابه دیگر، انتظار دارید اختلاف قیمت بازار آنها چقدر باشد؟!
    قیمت خودروها متاثر از انحصار موجود در بازار و کمبود عرضه است و با حلوا حلوا کردن ما و شما دهان شیرین نمی‌شود. اگر تاثیری دارد، بفرمایید تا قیمت را ۱۰۰ میلیون تعیین کنیم که قدرت خرید مردم بالا برود!
    خوب بود ابتدا متن را می‌خواندید تا متوجه شوید بین مصرف‌کننده واقعی و دلال تمایز قائل شده‌ایم.

    تاسف تاسف (17 فروردین 1401 ساعت 17:29)

    نشر قیمت چه بقول شما کارشناسی شده و چه کارشناسی نشده اون هم تو این بازار ، خط دادن به آدم هایی بی فکری هست که به سایت ها نگاه میکنن برای تعیین قیمت خودروهایی که تو قرعه کشی ها برنده شدن و میخوان توی بازار بفروشن.
    به امید اینکه سود بالایی داشته باشن، غافل از این که این افزایش قیمت های غیرواقعی بر همه بازارهای دیگه هم تاثیر میگذاره و سود به دست اومده رو باید بدن به دلاهای بازار های دیگه!!
    وقتی قدرت رسانه در دست دلال هاست، انتظار دارید قیمت هاشون رو چطور در بین مردم و بازار جابندازن؟!!!
    این اولین باری نیست که تو این سایت از دلال ها و شرکت های دزد ایران خودرو و سایپا حمایت میشه.
    تو هر کامنتی که مردم به خودشون بد و بیراه میگن، بی کم و کاست منتشر می کنید، اما هر جا به این شرکت های کلاه بردار که با انحصاری که وجود داره، خون مردم رو کردن تو شیشه، توهینی شد(بخوانید حرف حق) سانسور کردید و بجای اون کلمه **** گذاشتید.
    انتشار مقالاتی از قبیل ضررده بودن خودورهای تولیدی با قیمت های فعلی برای توجیه گران فروشی و کم فروشی این شرکت های دزد هم یکی از حمایت های سایت شما بوده.
    و مواردی از این دست که در این مقال نمی گنجد.
    حالا این وسط هم از انحصار و عدم واردات خوردور میگید که بازدید کننده هاتون رو از دست ندید.
    ترفند هاتون دیگه نخ نما شده.

  • ساتوشی ساتوشی (17 فروردین 1401 ساعت 12:25)

    برای هر مدل بنویسید که با چه زاویه اگر تصادف کنیم ایربگش باز میشه؟

  • سعید سعید (16 فروردین 1401 ساعت 11:12)

    واقعا مسی که در این کشور با این قیمت از کارخانه خودرو میخرد خائن به کشور و مردم است .
    دولت حق ندارد اجازه بدهد قیمت خودرو به این اندازه بشود .
    یک فردی که تا بحال خودرو نداشته چطور باید ماشین بخرد ؟
    بالا بودن قیمت ها یعنی بروید با دزدی و رشوه و هزار جور کار غیر قانونی پول در بیاورید که یک ماشین برای آسایش خانواده تون تهیه کنید .
    بعد میگویید چرا جرم و جنایت و دزدی و کثافت در مملکت زیاد شده ؟
    لعنت و نفرین بر مسئول بی غیرت و وطن فروش
    دلالان پست دار که موجب افزایش قیمت خودرو می شوند و همدستانشان در هر سمتی باید اعدام شوند

  • مریلا مریلا (16 فروردین 1401 ساعت 09:01)

    در تاريخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در مجلس متولد شده باشد!?
    در مجلس متولد شده باشد رو خوب گفتی چون واسه خودشونه !!!

    لوشک 13 لوشک 13 (29 فروردین 1401 ساعت 16:25)

    همش دروغ مگه مجبوری مگه این چندماه چقدر مادر بچه به دنیا آورده ده باره من اسم نوشتیم برا خانومم برنده نشدیم همش دروغ سرکاریه