1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و تحویل فوری ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و تحویل فوری ویژه مادران دارای 2 فرزند و بیشتر

فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی و تحویل فوری ویژه مادران از سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱
15 فروردین 1401
  • 5

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مادرانی که فرزند دوم آنها بعد از تاریخ 19 آبان 1400 متولد شده از روز سه شنبه 16 فروردین 1401 به مدت ۲ روز فعال خواهد شد. در این طرح 5 خودرو از خانواده های پژو 206 و پارس با قیمت قطعی و تحویل 3 ماهه به مشتریان عرضه خواهد شد.

 

Iran-Khodro-Sales-3rd-Stage-for-Mothers.webp

ثبت نام در این طرح مختص بانوانی خواهد بود که دارای حداقل دو فرزند بوده و فرزند آخر آنها پس از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی در ۱۹ ام آبان سال پیش متولد شده باشد. در دو فروش فوق العاده پیشین این شرکت، ظرفیت فروش به طور مساوی بین طرح مختص مادران و طرح عمومی تقسیم شد. این بار نیز در کنار این طرح، یک طرح فروش عمومی نیز برگزار می شود که هم زمان با این طرح از روز سه شنبه آغاز شده و مهلت ثبت نام آن تا انتهای پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است اطلاعات منتخبين این طرح برای راستی آزمایی به سازمان ثبت احوال ارسال شده و در صورت تایید امكان واريز وجه برای آنها ميسر می گردد.

 

اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودروها چقدر است؟

در این طرح فروش همانند طرح های فروش قبلی ایران خودرو اختلاف قیمت بازار آزاد و کارخانه محصولات ایران خودرو قابل توجه است. همچنین با توجه به تحویل 3 ماهه خودروها، برندگان این طرح سود 97 تا 252 میلیون تومانی را تجربه خواهند کرد. برای مشاهده جدول اختلاف قیمت کارخانه و بازار این خودروها کلیک کنید.

 

 

منبع Iran Khodro


نظرات

  • بهزاد بهزاد (21 فروردین 1401 ساعت 09:10)

    مگر وزیر انقلابی قول نداد قرعه کشی حذف بشه این چه شامورتی بازی است؟

  • بازنشسته بازنشسته (17 فروردین 1401 ساعت 15:39)

    زمانی که شرکت های خودرو ساز زمان لاتاری خود را اعلام و مردم هم به نیت برنده شدن ثبت نام می نمایند هرگز فکر نمی کنند که تبعات اقتصادی این شو خودروسازان و تصمیم گیران کلان اقتصادی کشور در دولت وزارت صمت و مجلس به چه شکل بر پیکره در حال تحریم کشور به موازات تحریمهای غربی وارد می شود فقط فکر کنید ۶ یا ۷ میلوین نفری که به طمع برنده شدن مبالغی که باید صرف تولید و اشتغال جوانان شود بصورت حبس پول در حسابهای خود نگه میدارند که چند شرکت خودروساز به همراه مدیران بیسواد آن چند صباحی راس کار باشند و مشغول دوشیدن مردم با کم کاری و کم فروشی و احتکار خودرو فعالیت نمایند و مدیران بیسواد وزارت صمت و مجلس نیز هیچگونه عکس العملی به زیان اقتصادی کشور نشان نمی دهند.

  • مصرف کننده مستضعف مصرف کننده مستضعف (16 فروردین 1401 ساعت 09:11)

    انتر هرچی زشت تر، اداش بیشتر!

  • فقیه فقیه (16 فروردین 1401 ساعت 01:27)

    سه نقطه برسر مادرانی که ششمین فرزند آنها قبل از ۱۹ آبان بدنیا آمده است
    واقعا قوانین مارا یک مشت نماینده‌ی سه نقطه از یک جاییشون درآوردند
    چقدر زحمت میکشند
    انسان واقعا حیرت می‌کنه از این همه زحمت و تلاشی و عمل به وظیفه
    یعنی کمتر از بهشت حق‌شون نیست خدایی

  • صادق صادق (16 فروردین 1401 ساعت 00:23)

    سلام مگه ایران خودرو چه امکاناتی ب پژو پارسبا موتور tu5 اضافه کرد ک ۲۷میلیون افزایش قیمت داشته اقای وزیری ک حرف از ارزونی خودرو میزنی جوابگو باش مسئولین فقد خوبن صحبت کنن نماینده های مجلسم ک فقد مترسکن اونجا