دیگنیتی پرایم در کلاس کراساوور های کوپه را می توان حداقل در زمینه طراحی خودرویی اسپرت دانست. در صورتی که تمایل به خرید یک خودروی خانوادگی تر و بزرگتر در این بازه قیمتی وجود داشته باشد، فیدلیتی محصول دیگر گروه بهمن در دو نسخه 5 و 7 نفره می تواند گزینه منطقی تری باشد؛ پس دیگنیتی احتملا مقصدی برای افرادیست که بدنبال ویژگی های جوانپسندانه تری در خرید یک کراساوورهستند و در این صورت یک قوای محرک 1.5 لیتری توربو، آن هم در کنار یک جعبه دنده. CVT که دقیقا نقطه مقابل یک خودروی جوانپسند تلقی می شود، شاید خیلی جذاب به نظر نرسد. گروه بهمن با وعده عرضه نسخه قوی تر و کامل تر دیگنیتی با نام "دیگنیتی پرستیژ" سعی کرده ویژگی های این خودرو را به آنچه از آن انتظار می رود نزدیک تر کند.
مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ
قوای فنی دیگنیتی پرستیژ ارتقا یافته و از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت (GDI) داخل محفظه احتراق بهره می برد که توان آن را به 230 اسب بخار می رساند و گشتاوری برابر 355 نیوتن متر تولید می کند.
دیگنیتی پرستیژ همچنین از یک جعبه دنده اتوماتیک AT شش سرعته بجای CVT قبلی بهره می برد که بعد از ارتقای پیشرانه قطعا جذاب ترین پیشرفت فنی این خودرو به شمار می رود. این در حالیست که دیگنیتی پرایم که حالا تیپ پایه این خودرو محسوب می شود، تنها 148 اسب بخار آن هم با گیربکس خسته کننده CVT در اختیار راننده قرار می داد؛ جعبه دنده 6 سرعته جدید تیپ پرستیژ ساخت برند "پاور تک" است و نیرو را همچنان، تنها به چرخ های جلو منتقل می کند.
تغییرات ظاهری دیگنیتی پرستیژ
در نگاه اول به طراحی ظاهری تیپ پایه دیگنیتی، رینگ های 18 اینچی زود تر از هر المان دیگری عدم تناسب خود را با سایر اجزای بدنه نشان می دهند. پس رینگ های 20 اینچی جدید بر روی دیگنیتی پرستیژ اولین و تاثیرگذار ترین تغییر ظاهری محسوب می شوند.
در نمای عقب خروجی های اگزوز دست خوش تغییرات شده و در هر طرف، یک خروجی 2 لوله جایگزین خروجی تقریبا بیضی شکل و یک تکه شده است. شکل جدید قسمت پایینی نمای عقب دیگنیتی پرستیژ تناسب بیشتر با مشخصات اسپرت تر این خودرو دارد؛ در نمای جلو نیز ورودی های بزرگتر هوا به همین صورت ظاهر تهاجمی تری را ارائه می دهند.
تجهیزات و امکانات رفاهی
با نگاه به نمای داخلی دیگنیتی پرستیژ، در ابتدا تفاوتی با تیپ پرایم دیده نمی شود اما با نگاهی دقیق تر تفاوت ها در برخی جزئیات به چشم می آید، یکی از این تغییرات، قرار گرفتن نشان برند تجاری سیستم صوتی Pioneer بر روی رودری هاست که بیانگر مجهز بودن دیگنیتی پرستیژ به سیستم صوتی پایونیر است، این سیستم صوتی توان خود را به کمک یک آمپلی فایر 150 واتی تامین می کند.
امکان تنظیم برقی صندلی راننده در 10 جهت؛ پشت آمپر تمام دیجیتال 10 اینچی، نورپردازی فضای کابین در 7 رنگ و شارژر بی سیم تلفن همراه نیز دیگر امکاناتی هستند که در تیپ پرستیژ دیگنیتی قرار گرفته اند.
دیگر امکانات دیگنیتی پرستیژ که به صورت پایه بر روی تیپ پرایم نیز وجود دارند شامل سقف پانوراما، درب صندوق برقی، دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سیستم مولتی مدیا با مانیتور 10.2 اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور Auto-light، سنسور باران و برف پاکن اتوماتیک هستند.
آیا این مدل پرستیژ گرم کن و سرد کن صندلی داره؟
ایران پر شده از ماشینای چینی دیگه رسما داریم مستعمره چین مشیم