1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. بازدید از غرفه بهمن موتور در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

بازدید از غرفه بهمن موتور در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

27 اردیبهشت 1401
  • 0

در اردیبهشت ماه 1401، بالاخره پس از 3 سال محدودیت به دلیل شرایط ایجاد شده در پاندمی کرونا، امسال شاهد برگزاری دوباره نمایشگاه بین المللی خودروی تهران در شهر آفتاب بودیم که حضور در آن و گردهمایی دوباره با اصحاب رسانه و خودروسازان مختلف موجب خوشحالی دوست داران حوزه خودرو شد؛ هرچند که تعداد بسیار کم خودرو های جدید و در کل غرفه های خلوت تر نسبت به دوره های قبلی (که شرایط اسفناک بازار ما در دوران تحریم و ممنوعیت واردات را به خوبی نشان می دهد)، بخشی از این خوشحالی را تبدیل به ناامیدی کرد.

اما به هر صورت در میان همین غرفه های خلوت، غرفه گروه بهمن با 2 محصول شهری جدید، چند محصول تجاری و تعدادی از محصولات قدیمی یکی از غرفه های بزرگ و شلوغ نمایشگاه را در اختیار داشت.

در ادامه این خبر تصمیم داریم تا محصولات رونمایی شده در غرفه گروه بهمن را به صورت خلاصه معرفی کنیم.

بهمن رسپکت پرایم

جدید ترین محصول گروه بهمن که بیشترین توجه را در نمایشگاه به خود جلب کرده بود رسپکت پرایم، خودروی سدان جدیدی بود که خبر ورود آن را از مدت ها قبل شنیده بودیم اما اینجا به طور رسمی از آن رونمایی شد. رسپکت پرایم یک سدان سگمنت C است که توسط کمپانی Cowin که یکی از زیر شاخه های چری است بر پایه چری آریزو 7 ساخته شده و توسط گروه بهمن در ایران مونتاژ خواهد شد. این خودرو یک موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته CVT دارد و با طراحی متفاوت، کابین اسپرت و جذاب و آپشن های مناسب احتمالا یکی از خودرو های موفق در بازار خواهد بود.

 

رسپکت پرایم مشکی در نمایشگاه خودرو.webp

 

رسپکت پرایم.webp

 

بهمن دیگنیتی پرستیژ

دومین خودروی جدیدی که توسط گروه بهمن در این نمایشگاه معرفی شد، دیگنیتی پرستیژ بود که احتمالا بیلبورد های تبلیغاتی آن را طی روز های اخیر در سطح شهر دیده اید. این خودرو در واقع همان دیگنیتی پرایم است که از لحاظ ظاهری دچار یک فیس لیفت مینور شده و کمی دقت می توان آن را از روی تغییرات اندکش تشخیص داد. اما مهم ترین نکته قابل ذکر درباره این خودرو قوای فنی آن است که تغییرات چشمگیری داشته تا دیگنیتی از خودرویی کند به یکی از پر ادعا ترین کراس اور های بازار تبدیل شود! دیگنیتی پرستیژ اکنون یک موتور 2 لیتری 228 اسب بخاری دارد و گیربکس آن نیز از CVT به 6 سرعته AT تغییر کرده؛ تبدیل نقطه ضعف به نقطه قوت به بهترین شکل!

 

دیگنیتی پرستیژ سفید در نمایشگاه خودرو تهران.webp

 

بهمن فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرایم خودروی دیگر گروه بهمن بود که در نمایشگاه خودروی تهران به نمایش گذاشته شده بود. البته فیدلیتی پرایم خودروی جدیدی نیست و مدت زیادی است که در بازار خودروی ما حضور دارد و با موتور 1.5 لیتری و گیربکس دو کلاچه خشک خود در مدل های 5 نفره و 7 نفره فروش خوبی را تجربه می کند. برای ما دور از ذهن نبود که گروه بهمن بخواهد از فیدلتی پرایم با گیربکس دو کلاچه تر یا فیدلیتی پرستیژ رونمایی کند اما این اتفاق نیفتاد و همان فیدلیتی های قبلی به نمایش عموم درآمدند.

 

5771532749777145241.webp

 

بهمن دیگنیتی پرایم

دیگنیتی پرایم نیز دیگر خودروی گروه بهمن بود که با وجود جدید نبودن به نمایشگاه آمده بود و در معرض تماشای عموم قرار داشت. دیگنیتی پرایم با موتور 1.5 لیتری و گیربکس CVT قوای حرکتی قدرتمندی ندارد اما به پشتوانه چهره خوب و آپشن های زیاد به خودرویی محبوب در بازار تبدیل شده.

 

بهمن اینرودز

اینرودز، آخرین خودروی سبک وزن گروه بهمن بود که در غرفه به نمایش در آمده بود. با این خودرو نیز قبلا آشنا شده بودیم؛ کارگوی شهری سبک وزنی که برای اولین بار در بازار ایران شاهد حضور آن هستیم و برای استفاده های تجاری سبک مانند خشکشویی های آنلاین، کارواش های سیار و غیره بسیار مفید خواهد بود.

 

ون اینرودز.webp

 

در مجموع می توان نتیجه گرفت که گروه بهمن با حضور پر تعداد و گسترده خود در نمایشگاه خودروی 1401 تهران و عرضه محصولات جدید، قصد دارد تا عرضه خودرو های خود را ادامه داده و سهم مناسبی از بازار ایران را در دست بگیرد. همچنین، اطلاع داریم که به غیر از دو خودروی جدید معرفی شده در این نمایشگاه، گروه بهمن برای تکمیل سبد محصولات خود در ادامه سال 1401 یک خودروی جدید فیدلتی پرستیژ و در سال 1402 فیدلتی برقی را معرفی و عرضه خواهد کرد.

منبع Car.ir


نظرات