1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. کرمان موتور از پلتفرم اختصاصی PS1 رونمایی می‌کند

کرمان موتور از پلتفرم اختصاصی PS1 رونمایی می‌کند

24 مرداد 1401
  • 0

خودروسازی كرمان موتور از پلتفرم اختصاصی خود PS1 در نمايشگاه صنعت خودرو رونمايی می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که خودروسازی كرمان موتور در نظر دارد در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که به دستور وزارت صمت برگزار می شود، پلتفرم SP1 را برای اولین بار و به صورت رسمی معرفی کند. این نمایشگاه از ۳ تا ۷ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

روز گذشته همزمان با نشست مدیران روابط عمومی سازمان ها و استان های وزارت صنعت، معدن و تجارت از پوستر نمایشگاه برنامه تحولی صنعت خودرو با حضورعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد. این نمایشگاه از 3 تا 7 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

معاون محصول شرکت کرمان موتور پیشتر گفته بود پروژه خودرویی جدید بر پایه پلتفرم اختصاصی کرمان موتور با نام PS1 ، سال 1400 با حضور مشاوران و طراحان ایتالیایی کلید خورده و شرکت تغییراتی را در نسخه جدید این خودرو به وجود آورده است که از نظر جلوه بصری جذابیت بیشتری برای این خودرو ایجاد کرده است. 
به گفته نیما ارجمندی، این تغییرات شامل نمای جلو و عقب و مجموعه چراغ ها است. امکان نصب قوای محرکه متنوع و حتی تولید نسخه الکتریکی بر پایه این محصول نیز پیش بینی شده است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو car.ir دنبال کنید.

 

منبع شاتا


نظرات