1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش ایران خودرو
  5. اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

19 مهر 1401
  • 2

روز گذشته، نخستین قرعه کشی محصولات ایران خودرو پس از حذف سامانه تخصیص فروش خودرو برگزار شد.

طی مراسمی که روز گذشته با حضور تعدادی از نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این خودروساز برگزار شد، قرعه کشی شرکت ایران خودرو برای تعدادی از محصولات این شرکت انجام شد و اسامی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس است.

امروز نتایج این دوره از فروش، پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو (پنل کاربری>استعلام قرعه کشی) اعلام شد. برندگان (منتخبین در قرعه کشی) به مدت سه روز مهلت دارند تا طبق بخشنامه، اقدام به واریز وجه خودرو  نمایند و در صورت عدم واریز وجه، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

در سی و هشتمین مرحله از فروش فوق العاده چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل سه ماهه عرضه شدند.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ با گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک در معرض فروش قرار گرفتند.

ایران خودرو در این مرحله با اجرای طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش به عرضه ۶۸ هزار دستگاه اقدام کرد که شامل ۴۰ هزار دستگاه در قالب فروش فوق‌العاده با زمان تحویل حداکثر ۹۰ روزه و ۲۸ هزار دستگاه به صورت پیش فروش با زمان تحویل حداکثر ۱۲ ماهه بود.

در میان محصولات خودروسازان، پارس سال با تعداد 2 میلیون و 822 هزار و 73 نفر متقاضی، پرطرفدارترین خودرو عرضه شده بود که با وجود عرضه 10 هزار و 400 دستگاه، کمترین شانس برنده شدن را به خود اختصاص داد.

 



نظرات

  • محمد محمد (21 مهر 1401 ساعت 11:29)

    سلام لطفا تعداد شرکت کنندگان در طرح مهر ایران خودرو به تکفیک عادی و مادران را هلام کنید

  • فردین فردین (19 مهر 1401 ساعت 20:46)

    سلام

    برای فروش خودرو ۴۳ بار در قرعه کشی شرکت کردم هنوز هیچ