1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. بازگشت داچیا داستر اکستریم SE؛ شاسی بلند مناسب برای بازار ایران

بازگشت داچیا داستر اکستریم SE؛ شاسی بلند مناسب برای بازار ایران

14 آبان 1401
  • 0

شرکت رنو به تازگی نسخه اکستریم SE را به عنوان نسخه فول آپشن این کراس اوور در بازار اروپا عرضه کرده است که با قیمتی در حدود 18هزار دلار، می تواند یکی از شانس های ورود خودرو خارجی به کشورایران باشد. 

در روزهای گذشته، رنو اعلام کرد که به زودی نسخه داچیا داستر ایکستریم SE به خط تولید این مدل باز خواهد گشت و این بار هویت بصری به‌روزرسانی شده شرکت، از جمله لوگوی جدید داچیا را به نمایش می‌گذارد.

داستر، پس از داچیا ساندرو کوچکتر، دومین مدل محبوب داچیا محسوب می شود و تاکنون 111 هزار و 323 دستگاه از آن را در سراسر اروپا فروخته شده است.

 قیمت این مدل از حدود 18 هزار پوند شروع می شود که افزایش قیمت اندکی نسبت به نسخه ویژه قبلی دارد. 

dacia_duster_extreme_se_rear.webp

اکستریم SE، نسبت به نسخه قبلی، جذابیت بیشتری در طراحی بیرونی و داخلی داستر به نمایش گذاشته و بالاتر از مدل های اولیه «اسنشیال» و میان رده « اکسپرشن» در خط  تولید قرار می گیرد.

تجهیزات خودرو شامل سیستم اطلاعات و سرگرمی 8.0 اینچی، سیستم ورود و استارت بدون کلید در خودرو، دوربین دنده عقب، گرمکن صندلی‌های جلو و تهویه مطبوع خودکار است.

در میان تغییرات طراحی می‌توان به اکسنت های نارنجی جدید برای میله‌های سقف، آینه‌های درب و حروف داستر در عقب خودرو اشاره کرد. همچنین دارای رینگ های آلیاژی 17 اینچی مشکی است. 

داکستر استریم SE، با موتورهای بنزینی 90، 130 یا 150 اسب بخاری، دیزلی 115 اسب بخاری یا دوگانه سوز 100 اسب بخاری تولید شده است. قیمت خودروهای برتر، با موتور دیزلی SE Blue و چهار چرخ متحرک، 22 پوند است.

این مدل، بازگشتی برای یکی از محبوب ترین سطوح مشخصات این مدل خواهد بود. زمانی که مدل قبلی اکستریم SE در دسترس بود، 20 درصد از فروش کلی مدل را به خود اختصاص داد.

dacia_duster_extreme_se_interior.webp

 

منبع car.ir


نظرات