1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. پنجشنبه؛ طرح فروش تیگارد X35 + جزئیات فروش

پنجشنبه؛ طرح فروش تیگارد X35 + جزئیات فروش

24 اسفند 1401
  • 0

با اعلام شرکت سانیار موتور پارسیان (تیگارد)، طرح فروش فوق العاده خودرو تیگارد X35 از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخ 25 اسفند 1401 آغاز خواهد شد.

در این طرح خودرو تیگارد X35 با قیمت قطعی 1 میلیارد و 49 میلیون تومان و موعد تحویل 60 روز کاری به فروش می رسد.

ثبت نام این خودرو تنها از طریق سایت فروش اینترنتی سانیار موتور به آدرس https://sales.tigardmotor.com:5000/ انجام خواهد شد.

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
تیگارد X35 1 میلیارد و 49 میلیون تومان سفید - مشکی آبنوس 60 روز کاری

 

نکات مهم:

- پس از اتمام مراحل ثبت نام، مشتریان جهت پرداخت وجه کامل خودرو به درگاه پرداخت بانکی منتقل خواهند شد .
- در صورت عدم پرداخت پس از اتمام مراحل ثبت نام و اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی، درخواست مشتری غیر فعال می گردد.
- مبلغ فوق شامل عوارض گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، هرگونه عوارض و مالیات با احتساب شماره گذاری و بیمه می باشد.
- هرگونه تغییر در استانداردهای اجباری، افزایش بیمه شخص ثالث، خدمات پست و عوارض و هزینه های شماره گذاری در سال ۱۴۰۲، چنانچه موجب افزایش هزینه و به تبع آن افزایش قیمت خودرو گردد، مشتری می بایست اضافه مبلغ مربوطه را پرداخت نماید.
- مشتری می تواند جهت كسب اطلاعات از وضعیت قرارداد ،صدور سند (فاكتور فروش) و پلاك خودروی ثبت نامی به پروفایل شخصی مراجعه و از آخرین وضعیت ثبت نامی مطلع گردد.
- به هر كد ملی فقط یك دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
- ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (و دارای تاریخ اعتبار) الزامی می باشد.
- انتقال امتیاز و حقوق ناشی از آن به اشخاص ثالث و نیز فروش حواله خودرو به صورت وكالتی ممنوع می باشد.
- حداقل سن متقاضی باید ۱۸ سال باشد.
-  متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه، لازم است از حساب بانكی خود استفاده نماید.
- شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.
- ثبت نام برای متقاضیان اشخاص حقوقی میسر نخواهد بود.
- متقاضی می بایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب كد نمایندگی، مطابق با استان محل سكونت خود (آدرس و كدپستی) اقدام نماید.
- امكان صلح در قرارداد وجود ندارد.
-  كد ملی، آدرس و كدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه صحت كلیه اطلاعات درج شده خصوصا شده كلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی می باشد.
- با توجه به دستورالعملهای صادره توسط پلیس راهور ناجا مبنی بر ثبت و به روزرسانی اطلاعات فردی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری(سخا)، مشتری محترم میبایست با مراجعه به سامانه سخا به آدرس ir.epolice.sakha://https نسبت به بروزرسانی و یا ثبت آخرین اطلاعات خود اقدام نموده و پس از تائید توسط اداره پست تصویر نشانی ثبت  شده در سامانه سخا را به نمایندگی محل ثبت نام خود تحویل نماید. در صورتیكه مشتری در سامانه مذكور فاقد اطلاعات فردی و سكونتی بوده و یا بیشتر از یكسال از آخرین تاریخ به روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سكونت گذشته باشد، می بایست نسبت به اخذ برگه احراز سكونت و ارائه به نمایندگی اقدام نماید.
- نمایندگی های مجاز شرکت می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رؤیت عموم مشتریان محترم قرار دهند.

 

شرایط اختصاصی بخشنامه:

- در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمـالی در تحویـل خـودرو در روش فـروش فـوق العـاده بـا موعـد تحویـل ۶۰ روز کاری برابـر ضـوابط مندرج در قـرارداد، معـادل ۳۰ درصـد سـالیانه (۲٫۵ درصـد ماهانـه)، خسـارت تـاخیر بـه صـورت روز شـمار محاسـبه و مطـابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.
- سامانه پیام كوتاه شركت سانیار موتور پارسیان (تیگارد موتور) به شماره ۹۰۰۰۷۳۴۷ میباشد و تمامی پیامكهای ارسالی از طریق شماره مذكور صورت خواهد پذیرفت.
- دریافت كد كاربری و كلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد. متقاضیان محترم می بایست حداکثر پس از ۷۲ ساعت از انجام مراحل ثبت نام و واریز وجه به نمایندگی انتخابی مراجعه و نسبت به انجام مراحل بعدی و اخذ قرارداد اقدام نمایند.
- درصورتیكه مشتری نسبت به تكمیل وجه و عدم انتقال وجه به حساب شرکت سانیار موتور(تیگارد موتور) اقدام ننماید و ثبت نام انجام نشده باشد ، مسئولیتی متوجه شركت نخواهد بود.
- در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی كد پیگیری اختصاص داده می شود.
درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی كان لم یكن تلقی میشود و وجه مشتری با احتساب سود 12% (تحت عنوان سود انصراف) حداكثر ظرف مدت ۱۵ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.
- متقاضیان خرید صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی 5000:com.tigardmotor.sales://https اقدام به واریز وجه نمایند و از ثبت نام در سایتهای غیر معتبر و با آدرس مشابه و یا پرداخت از طریق دستگاه پوز و واریز به حسابی غیر از شماره حساب معرفی شده از طرف شرکت و به نام شرکت سانیار موتور پارسیان پرهیز نمایند. در صورت واریز وجه به حسابهای دیگر، هیچگونه مسئولیتی بر عهده شرکت نخواهد بود.
- در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشاركت پرداخت نخواهد شد.

منبع Car.ir


نظرات