1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. چانگان های وارداتی چه زمانی به دست مشتریان می رسند؟

چانگان های وارداتی چه زمانی به دست مشتریان می رسند؟

25 اردیبهشت 1402
  • 0

مدتی قبل، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تیموری، اعلام کرد که تحویل خودروهای چانگان وارداتی به زودی انجام خواهد شد. اما بر اساس اطلاعات جدید، این خودروها در ماه تیر به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

در یک نشست خبری با حضور خبرنگاران حوزه خودرو، محمد علی تیموری علت تأخیر در تحویل چانگان های وارداتی را به تبعیت از استانداردهای کشور عربستان که بر اساس استانداردهای چین است، نسبت داد. وی اظهار کرد که پس از واردات، این خودروها بر اساس استانداردهای داخلی که بر اساس استانداردهای اروپایی است، تطابق داده شده و به زودی به دست مشتریان خواهند رسید.

مدیرعامل سایپا قبلاً اعلام کرده بود که تحویل چانگان های وارداتی تا اواخر ماه اردیبهشت آغاز خواهد شد، اما بر اساس اخبار جدید، سایپا قصد دارد چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ را بر اساس اولویت انتخابی در هفته دوم ماه تیر به مشتریان تحویل دهد. این موضوع به مشتریان اعلام شده است و حتی تاریخ تحویل خودرو برای آن‌ها هشتم تیر ماه تعیین شده است.

شایان ذکر است که قیمت علی‌الحساب این خودروها در خروجی گمرک به ترتیب ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومان بوده و موعد تحویل آن‌ها حداکثر ۹ روز کاری اعلام شده بود. باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی چانگان های وارداتی خیابان‌ها و جاده‌های کشورمان را لمس کرده و این خودروها به دست مشتریان خود خواهند رسید.

قیمت نهایی خودروها بر اساس رویه‌های جاری پس از ارسال دعوت‌نامه و با محاسبه کلیه هزینه‌های قطعی واردات، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره‌گذاری، اسقاط خودرو، بیمه شخص ثالث، کرایه حمل و سایر عوارض قانونی مشخص خواهد شد.



نظرات