1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود محصولات مرسدس بنز به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی!

ورود محصولات مرسدس بنز به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی!

25 بهمن 1402
  • 0

پس از غیبت بیش از نیم دهه، مرسدس بنز بار دیگر به ایران بازگشت؛ این بار در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جانبازان!

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جانبازان از امروز میزبان دو خودروی جذاب و محبوب در بازار ایران است، مرسدس بنز C180 و مرسدس بنز CLA180.

کلاس C مرسدس بنز همواره پرفروش ترین محصول این شرکت خوش آوازه آلمانی در بازار ایران بوده و حتی در برهه ای توسط نیروی های پلیس انتظامی و راهور نیز استفاده می شد. آخرین سری این خودرو در واپسین سال های قبل ممنوعیت واردات خودرو به ایران آمد، اتاق W205 در تعدادی محدود و با قیمتی نجومی!

هم اکنون شاهد عرضه اتاق جدید این خودرو یعنی W206 هستیم. البته مطابق انتظار، لو آپشن ترین تریم این خودرو با ضعیف ترین قوای فنی ممکن به ایران آمده است. C180 های وارداتی ستاره ایران مجهز به موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس 9 دنده دو کلاچه هستند. خوشبختانه با دیفرانسیل در محور عقب!

0101.webp

کلاس CLA بنز نیز در ایران به خودرویی جوانپسند و بسیار پرشتاب شناخته می شد... به علت فرم سقف خاص، CLA را نسخه کوچکتر CLS نیز می نامیدند! با این حال، مشخصات فنی CLA180 وارداتی جدید بی نهایت ناامید کننده است.

یک موتور 1.3 لیتری توربو! گیربکس 7 دنده دوکلاچه و محور محرک جلو مشخصاتی است که CLA180 جدید به مالک خود ارائه می دهد. در واقع این خودرو را تنها می توان مناسب برای دور دور کردن در اندرزگو فرشته مناسب دانست.

منبع Car.ir


نظرات