1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. کوشا خودرو با قطعات حاضر شد | نمایشگاه خودرو مشهد

کوشا خودرو با قطعات حاضر شد | نمایشگاه خودرو مشهد

31 شهریور 1403
  • 0

نمایشگاه خودرو مشهد 1403 با حضور پررنگ خودروهای وارداتی در میان نمایشگاه های خودرو در سال‌های اخیرحال و هوای متفاوتی داشته است. در این نمایشگاه بسیاری از برندهای آسیایی از جمله نیسان، تویوتا، کیا، هوندا و سانگ یانگ و برخی از برندهای اروپایی نظیر آئودی و اشکودا حضور داشتند؛ این برندها با خودروهای جدید خود در بازار ایران توسط عرضه‌کنندگان رونمایی شدند و بزودی به بازار عرضه خواهند شد.

BhGGAjqcwQDkDfmI6PPr2bnQK3lffMa4LPYWHI0Q.webp

 

در میان شرکت های واردکننده، کوشا خودرو تنها شرکتی بود که با اختصاص دادن بخشی از غرفه خود به قطعات یدکی، تاکید ویژه روی خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی داشت؛ این شرکت اخیرا با اجرا کردن کمپینی اعلام کرده بود که به تمامی محصولات وارداتی کیا در ایران خدمات می دهد؛ از جمله محصولات قدیمی تر نظیر کیا موهاوی، اپیروس، سورنتو و ...؛ این شرکت پس از اجرای این کمپین، در نمایشگاه خودروی مشهد 1403 نیز تاکیدی دوباره بر روی "خدمات پس از فروش" و "تامین قطعات" محصولات خود"  داشت.

 

3.jpg

 

4.jpg

از آن جایی که درحال حاضر بحث خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی تبدیل به پاشنه آشیل خودروهای وارداتی جدید شده، تاکید کوشا خودرو بر گستردگی خدمات پس از فروش می تواند نقطه قوتی برای این شرکت برای مشتریان باشد.

کوشا خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد با خودروهایی از برند کیا شامل کیا K5 توربو، کیا اسپورتیج توربو و کیا سلتوس توربو حاضر شد؛ شما میتوانید جزییات حضور این شرکت با محصولات خود را در این صفحه مشاهده کنید.

منبع Car.ir


نظرات