سدان لوکس سری 7 بامو که گران قیمتترین و اشرافیترین خودروی این برند میباشد، به زودی و احتمالاً تا سال آینده با نسل جدیدی جایگزین خواهد شد تا بتواند یارای مبارزه با خودروی لوکس ممتاز مرسدس بنز کلاس S جدید را داشته باشد. اما پیش از بازنشستگی نسل فعلی و ورود مدلهای جدید، بامو بیکار ننشسته و آخرین مدلهای این سری را با ویژگیهایی خاص روانه بازار میکند.
سری 7 نسخه نهایی در نمایشگاه پاریسش در ماه آینده رونمایی میشود. رنگ متالیک خاصی با نام Citrine Black روی این خودرو نشسته است. البته میتوانید از رنگهای دیگری نیز انتخاب نمایید. اما نسخه فینال با همین رنگ شناخته میشود. تریم کروم براق همراه با تزئینات برجسته و نمایانتری جلوه میکند. مخصوصاً چرخهای 19 اینچی آن که نمای جانبی آن را تکمیل میکنند.
تمام کابین با پوششی از چرم گوسفندی ریزدانه پوشش یافته است. تریم داخلی پلاتینیوم یا قهوهای Cohiba با رنگ مشکی پیانویی و درخشان میانه داشبورد، کنتراست خوبی ایجاد میکند.
نسل بعدی بامو سری 7 یا G11 روی یک پلتفرم مدولار با محور متحرک عقب که میتواند با سدانهای سری 5 و حتی شاسیبلندهای X6 و مانند آن هم مشترک باشد، بنا میگردد. استفاده از آلومینیوم، فولاد مخصوص و فیبر کربن باعث خواهد شد که لااقل 200 کیلوگرم در وزن آن صرفهجویی شود. رقابت با مرسدس بنزهای مجلل باعث میشود که یک برنامه هم برای مدلهای کشیدهتر با فضای داخلی بیشتر تدارک دیده شود.
قیمت بامو سری 7 از 74 هزار دلار آغاز میشود و در گرانترین مدل که 760Li میباشد به 141 هزار دلار میرسد.