1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ارس خودرو دیزل ؛ پیکاپ آسنا اتومات پاییز رونمایی می شود

ارس خودرو دیزل ؛ پیکاپ آسنا اتومات پاییز رونمایی می شود

8 مرداد 1397
  • 0

پیکاپ آسنا محصول تازه وارد آمیکو که کمتر از ۶ ماه از حضور آن در بازار می گذرد، به لطف آپشن های پیش بینی شده توانسته رقیبی جدی برای نمونه مشابه ژاپنی خود باشد. این محصول که تنها به بازار داخلی نمی اندیشد، بازار کشورهای اسکاندیناوی را هدف گرفته و در تلاش است تا آخر تابستان، نخستین محموله صادراتی خود را به این کشورها ارسال کند.

 ارس خودرو دیزل ؛ پیکاپ آسنا اتومات پاییز رونمایی می شود

وحید محمدی سرپرست سازمان فروش شرکت ارس خودرو دیزل با اشاره به قابلیت های بالای این خودرو، از عرضه نمونه اتومات پیکاپ در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد تا به امروز با وجود نوسان قیمت ارز، هیچ افزایش قیمتی بر روی این خودرو اعمال نشده و همچنان با قیمت 176 میلیون تومان عرضه می شود.

همچنین وی گفت، جدیدترین محصول آمیکو، پیکاپ آسنا حاصل دانش 30 ساله این شرکت و تجربیاتی که پیش از این بر روی خودروهای حمل بار در این شرکت داشته ایم، بر روی محصول تجاری پیکاپ پیاده سازی شده است. میزان خودرو فروخته شده پیکاپ، رشد خوبی داشته و هرآن چه تولید میشود به فروش میرسد و خط تولید نیز در حال ارتقاء وراه اندازی شیفت دوم است تا میزان تولید افزایش یابد. از لحاظ تولید مشکلی وجود ندارد و فروش در حال بهبود و رسیدن به یک میزان استاندارد است و به جرات می توان گفت هیچ شرکتی از اول انقلاب تاکنون پیکاپی با این ویژگی ها تولید نکرده و محصولات مشابه این خودرو یا مونتاژ و یا از یک برند شناخته شده وارداتی بوده است. در حال حاضر به غیر از تولید موتور، گیربکس و دیفرانسیل در داخل ایران ، داخلی سازی بر روی مابقی قطعات انجام شده در این مدت محدود به رشد 32 درصد رسیده در حالی که تعهد ما 20 درصد داخلی سازی بوده است.

ایشان در مورد تولید این خودرو گفت ؛ هم اکنون تولید روزانه شناور بوده و بر اساس فروش، انجام می شود و بعد از راه اندازی خط تولید جدید، روزانه 15 تا 30 دستگاه پیکاپ تولید خواهد شد. تاکنون نیز عدد قابل توجهی از این محصول به فروش رسیده است.

 ارس خودرو دیزل ؛ پیکاپ آسنا اتومات پاییز رونمایی می شود



نظرات