درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
مثل ماکت میمونه
قبـــــــــل از اینکه در مورد این هیــــــــــولای عـــــــــــــروس بگم باید بگم Timati خـــــــــــــواننده ی خـــــــــوشیـــــــــه و کاراش هم قشنگه. من دیسکوگرافیشو دارم. حالا بریم سر اصل مطلب ، طراحی منصوری که نیاز به تعریف نداره ولی این موضوع برای جالبه که قدرت موتور V12 آونتادور را از 700 اسب بخار به 1600 اسب بخار و گشتاور عظیم این خودرو را به 1200 نیوتون متر افزایش دادهاند!!!!!!!!!!!!!
عجب چیزیه!!!!فکم افتاد.من برم پولامو جمع کنم آخرش یه پیکان لیموزین بخرم :D
http://www.clip3nter.org/wp-content/uploads/2013/12/Funny-Pictures-of-Iran-7-Clip3nter.Org-4.jpg
کورش منصوری افتخار ایرانه!!!!!!!!!!! من که بهش میبالم
اینکه الان لوگوی لامبورگینی رو برداشتن لوگوی خودشونو گذاشتن خلاف نیست آیا؟!
منصوری دیگه کاراش تکراری شده...
همه تیونینگاش شبیه همن ! کافیه یه نگاهی به چند تیونینگ آخرش بندازید. فقط بلده بدنه رو شطرنجی کنه . غیر از این ، اگه با ماشینای فابریک مقایسشون کنید میبینید همچین خلاقیت خاصی هم خرج نشده
اگه صرفا استفاده از طرح شطرنجی اونهم بصورت متوالی توی چند ماشین خلاقیت محسوب میشه ، به من هم بگید !
بدنه شطرنجی که میگی فیبر کربن هستش که خیلی از فولاد سختر و سبکتر هستش. عمدا که شطرنجیش نکردن که کلا فیبر کربن این شکلیه
دوست عزیز طراحی بدنه قسمتی از تیونینگه ببین با موتورش چکار کرده فکر کنم بیشتر از 1000 اسب بخار قدرت داشته باشه بعدشم منصوری سراغ خودرو هایی میره که کمتر تیونینگ کاری جراتش رو داره.
یه جورایی کاراش خاص افراد خاص.
دوست عزیز اگه واقعا مث اسمت نوجوانی پس حرفت هیچ ایرادی نداره!
اولا تیونیگ و تغییر بدنه باید جوری باشد که خودرو معلوم باشه چی بوده
دوم تیونیگ باید به زیباتر شدن سوق پیدا کنه که یکم این کار سخته روی این خودرو های لوکس
سوم آیرودینامیک بدنه اونتادور رو نمیتونن الکی بهم بزنن
چهارم میدونی قدرتشو بیشتر از دوبرابر کرده یعنی چی؟(با استاندارد های منصوری: که عمر موتور باید خوب بمونه)
بنظر من تیونیگ به مراتب سخت تر از تولید یه خودروس!
متاسفانه یا خوشبختانه ، اصلا اسم ها برای من مهم نیستن. اگرچه بعنوان یه طراح تازه کار برای کارای منصوری ارزش قائلم
درضمن ، خواهش میکنم طوری حرف نزنید که انگار در مقابل کسی هستید که هیچی نمیفهمه و بلد نیست! بنده به خوبی میدونم تیونینگ چیه . با حرف خودتون هم جوابتونو میدم : "دوست عزیز طراحی بدنه قسمتی از تیونینگه"
پس قبول دارید که طراحی بدنه هم جزئی از تیونینگه !
منصوری کارای خیلی قشنگی هم داره ، اما اینکه مدام فقط بدنه رو با فیبر کربن عوض کنه ، خلاقیته؟ درسته کار بسیار سختیه و اصلا منکرش نیستم. اما خلاقیت محسوب نمیشه
بحث آیرودینامیک نیست. با همین آیرو دینامیک و وضعیت هم میشه خیلی شاهکارتر از اینا تولید کرد
اگه خلاقیتشون در حدی نیست که به قول شما ، نتونن خودرو رو به سمت زیبا تر شدن سوق بدن ، پس چطور تیونینگ کننده محسوب میشن؟
اینهمه تناقض فقط توی سه تا پاسخ وجود داشت. من هم میتونم حرفای خوب بزنم و مثبت بگیرم ، اما واقعیت همیشه چیز دیگه ایه
موفق باشید
با روح آدم بازی میکنه. آدم میخواد گازش بگیره. خیلی هم مست کننده است.
همچین چنگی هم به دل نمیزنه ! اونتادور فابریک که خوشگل تره!!
نمیدونم چرا تو بعضی از عکس ها ماشینه انگار اسباب بازیه!!!
من یه لحظه احساس کردم.... .خیلی کوچیکه.
از بس که مثله عروسک درستش کرده لامصبو