1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. شرکت های داخلی و خارجی با رویاهایی بزرگ در نمایشگاه تهران حاضر می شوند

شرکت های داخلی و خارجی با رویاهایی بزرگ در نمایشگاه تهران حاضر می شوند

25 بهمن 1395
  • 0

نمایشگاه بین‌المللی خودرو از 26 تا 30 بهمن در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

 نمایشگاه بین‌المللی خودرو از 26 تا 30 بهمن در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

شرکت ها، کمپانی ها، صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ خودرو از ایران و دیگر کشورهای مختلف پس از یازده سال وقفه، در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حضور می یابند و جدیدترین تولیدات خود را ارائه و به نمایش عموم می گذارند. در آستانه توافقات مهم و سرمایه گذاری جدید در خودرو سازی ایران، شرکت های مختلف خودروسازی کشورمان در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران توانمندی های خود را در کنار شرکت های خارجی به نمایش می گذارند.

در این نمایشگاه که از 26 تا 30 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود، علاوه بر شرکت های خودرو ساز داخلی؛کمپانی ها، صنعتگران و تولیدکنندگان بزرگ خودرو از دیگر نقاط مختلف جهان نیز حضور دارند.

استقبال شرکت ها و کمپانی بزرگ جهان برای حضور در ایران که پس از سالها و در نتیجه توافق هسته ای صورت گرفته (برجام)، صورت گرفته، می تواند زمینه ای برای انتقال دانش و فناوری روز صنعت خودرو و جذب سرمایه های خارجی در این صنعت باشد.

در این نمایشگاه که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و زیر مجموعه های این وزارتخانه برگزار می شود، بیش از 200 تولید کننده و شرکت های بزرگ خودرو ساز داخلی از ایران و کشورهای کره جنوب، ژاپن، چین، ترکیه، فرانسه، آلمان، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و تایوان حضور دارند.

ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو ، بی ام و، اسکانیا ، ولوو، رنو، میتسو بیشی ، ام جی، هیوندا، تویوتا، کیا ، نیسان، ام وی ام، ماموت، سایک موتور، چری، بی وای دی، دی اس ، فوسو، یو ای زد، مایان و برخی شرکت های بزرگ خدماتی همچون پروفیکار، لیکومولی،کاسپین، گلدستون در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حضور می یابند که این حضور بیانگر باز شدن فضائی جدید در کشور است. این فضای جدید و اهمیت بازار ایران موجب شده است تا بسیاری از شرکت ها و کمپانی های خودروساز جهان؛ نوین ترین تولیدات خود را در این نمایشگاه رونمایی کنند که بر این اساس تا کنون رونمایی از 25 خودرو جدید در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران برنامه ریزی شده است.

یکی از برنامه های جانبی نمایشگاه که چشم مخاطبان و کارشناسان را خیره خواهد کرد رونمائی از محصولات بسیار جدید شرکت و کمپانی های داخلی و خارجی خواهد بود و بر این اساس شرکت سایپا و ایران خودرو و کمپانی های تویوتا و بی ام و نیز محصولات بسیارجدید خود را رونمائی خواهند کرد.

در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران برای اولین بار 30 دستگاه خودرو کلاسیک روز جهان از سوی فدراسیون جهانی خودروهای کلاسیک، ارائه و به نمایش عموم گذاشته خواهد شد. با توجه به اهمیت هوای پاک و معظل آلودگی هوای کلانشهرها از جمله تهران، یکی از سالن های نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به خودرو¬های هیبریدی و برقی اختصاص داده شده است.

برگزاری دو همایش بین المللی و چندین کارگاه و نشست علمی و تخصصی و همچنین حضور چند هیئت سرمایه گذاری و اقتصادی، برخی از برنامه های جانبی نمایشگاه بین المللی خودرو تهران است.

جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه ورود دانش و تکنولوژی های روز صنعت خودروسازی به داخل کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، ایجاد اشتغال پایدار، حرکت به سمت تولید خودروهایی با مصرف کم و متناسب با محیط زیست برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران است.

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در فضایی بالغ بر50 هزار مترمربع و در10 سالن نمایشگاهی برگزار خواهد شد و برای اجرای حرکات نمایشی در دو بخش کلاسیک و مدرن نیز فضاهای باز محوط بیرونی نمایشگاه اختصاص یافته است.

این نمایشگاه از 26 تا 30 بهمن ماه هر روز از ساعت 12 ظهر تا 20 (هشت شب) در محل نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

منبع:ایران جیب



نظرات