1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

15 شهریور 1396
  • 0

شما را با خودروهای جذابی که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 حضور دارند آشنا می کنیم.

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 میزبان علاقه مندان هیجان زده خودرو و تولیدکنندگان بزرگ این صنعت است که آخرین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند. درهای نمایشگاه خودرو فرانکفورت دو روز زودتر برای حضور رسانه ها باز می شود. اولین روز رسانه ای 12 سپتامبر است و از روز شنبه 16 تا یکشنبه 24 سپتامبر برای بازدید عموم در دسترس است. بلیت های نمایشگاه نیز با قیمت 14 یورو در وب سایت رسمی این نمایشگاه عرضه می شود.
مانند روزهای مانده به پایان سال، هیجان برای شصت و هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو بسیار بالاست و برای ما (دوستداران خودرو) هر روز شادی خاصی به ارمغان می آورد. اخیراً با مدل های جدید بنتلی کنتیننتال GT 2018، داچیا داستر 2018 و پورشه کاین 2018 آشنا شده ایم و در روزهای آینده شاهد حضور مدل های جدید بیشتری خواهیم بود. سفر امسال به فرانکفورت به طور قطع در یادها باقی خواهد ماند.

به خصوص برای دوستداران خودروهای آلمانی یک خاطره جذاب به همراه خواهد داشت. نمایشگاه فرانکفورت میزبان اسامی بزرگی مانند فولکس واگن، بی ام و، مرسدس و آئودی است که رقابت تنگاتنگی برای جلب نظر مخاطبان خود دارند. برای مثال باید اشاره کرد که مرسدس بیش از 100 مدل از خودروهای خود را به نمایش می گذارد و فرصت بسیار خوبی برای طرفداران می باشد تا شاهد آخرین دستاوردهای غول های خودروسازی آلمانی باشند.

با وجود حضور قدرتمند آلمانی ها، جای خالی خودروسازانی مانند پژو، نیسان، فیات، کرایسلر و جیپ به چشم می خورد. البته احتمالاً به این خاطر است که دستاوردهای خود را برای نمایشگاه خودرو توکیو یا جنو نگه داشته اند.
با این که انتظار می رود نمایشگاه در اختیار آلمانی ها باشد، تعداد زیادی از خودروهای جدید از برندهای مختلف در این رویداد حضور دارند. در ادامه خلاصه ای از آن چه در نمایشگاه فرانکفورت نمایش داده می شود را برای شما آماده کرده ایم.

بزرگترین رونمایی ها و بهترین خودروهای نمایشگاه

آئودی A8:

آخرین لیموزین لوکس آئودی آماده رونمایی برای عموم است.

بی ام و M5:

آخرین روایت از داستان بی ام و M Sport قدرت 600 اسب بخار و سیستم چهارچرخ متحرک خود را به نمایش می گذارد.

هیوندای i30 N:

شاهد رونمایی رقیب جدید فولکس واگن گلف GTI و اولین خودرو N خواهیم بود.

جگوار E-Pace:

جگوار در ادامه F-Pace به عرضه یک کراس اوور کوچکتر می پردازد.

کیا استونیک:

B-SUV (SUV که بر پایه سوپرمینی ساخته می شود) جدید کیا، سئات آرونا را در برابر خود می بیند.

فولکس واگن پولو:

آخرین سوپرمینی شرکت دارای پلتفرم جدید و تکنولوژی به روز شده است.

بنتلی کنتیننتال GT:

اسپرت ترین کنتیننتال موجود ظاهر جذاب خود را به نمایش می گذارد.

پورشه کاین:

آخرین نسخه این SUV آماده است که دل طرفداران خود را برباید.

فهرست کلی خودروهای موجود در نمایشگاه فرانکفورت 2017

آئودی

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

آئودی A8
آئودی RS4 Avant
آئودی RS5 اسپرت بک

جای تعجب نیست که آئودی یک یا دو رونمایی بزرگ در نمایشگاه کشور خود داشته باشد. برجسته ترین خودرو این شرکت، مدل جدید لیموزین لوکس A8 می باشد که مجهز به آخرین تکنولوژی موجود و قابلیت های رانندگی خودکار به علاوه موتورهای هیبرید می باشد. این اولین نمایش عمومی رقیب مرسدس کلاس S می باشد. 2 مدل آئودی RS نیز به روی صحنه می روند که RS5 اسپرت بک جدید یکی از آن هاست. مانند قبل از موتور 2.9 لیتری 6 سیلندر با خروجی 444 اسب بخار بهره می برد، اما بر کارایی این خودرو افزوده شده است.

آیا RS4 آوانت مدل دیگر است؟ باید صبر کنیم و ببینیم.

بنتلی

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

بنتلی کنتیننتال GT

بنتلی (یکی دیگر از برندهای تحت مالکیت آلمانی ها) به دنبال موفقیت بیشتر پس از عرضه بنتایگا می باشد. از سومین نسل کنتیننتال GT به عنوان اسپرت ترین خودرو اسپرت تولید شده توسط شرکت یاد می شود.

با موتور بازنگری شده 6 لیتری 12 سیلندر که قدرت فوق العاده 626 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر را به نمایش می گذارد، به نظر می رسد که بنتلی بزرگ عملکرد بی نظیری خواهد داشت.

بی ام و

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

بی ام و سری 6 گرن توریزمو
بی ام و i8 اسپایدر
بی ام و i3
بی ام و X7
بی ام و M5
بی ام و سری 7 40 Jahre

بی ام و به عنوان یکی دیگر از خودروسازان میزبان، نمایش بزرگی در فرانکفورت خواهد داشت. سری 6 گرن توریزمو اولین نمایش عمومی خود را خواهد داشت و انتظار داریم که بتوانیم مدل نهایی i8 اسپایدر را ببینیم.

عاشقان SUV های لوکس با مدل کانسپت X7 آشنا خواهند شد. در عین حال از مدل X3 نیز رونمایی خواهد شد. همچنین مدل special edition سری 7 به مناسبت 40 سالگی این لیموزین لوکس برای نمایش آماده می شود. در پایان باید به آخرین سوپرسالن بی ام و، یعنی M5 592 اسب بخاری اشاره کنیم که به عنوان رقیب جدی مرسدس AMG E 63 برای اولین بار به معرض دید گذاشته می شود.

Borgward

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

بورگوارد کوپه کانسپت

بورگوارد پس از یک غیبت 56 ساله قصد بازگشت به بازارهای اروپا را دارد.
در حال حاضر، این شرکت فقط مدل های SUV را در بازار چین عرضه می کند، اما به نظر می رسد که در نمایشگاه امسال از یک مدل کوپه جذاب رونمایی کند.

چری

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

SUV اروپایی (نام آن هنوز مشخص نیست)

چری از چین به فرانکفورت آمده تا از عرضه یک SUV برای بازار اروپا خبر بدهد. جزئیات زیادی در دست نیست، اما تصاویر نشان دهنده طراحی ظاهری این مدل است که بر پایه پلتفرم جدید ساخته می شود. همچنین این شرکت قصد دارد که مدل های هیبرید و الکتریک را برای عرضه در بازار اروپا آماده کند.

سیتروئن

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

سیتروئن C3 ایرکراس
سیتروئن E-Mehari
سیتروئن Spacetourer Rip Curl کانسپت
سیتروئن C3 و C3 WRC

سیتروئن بر خلاف دیگر شرکت فرانسوی یعنی PSA، برنامه های بزرگی برای فرانکفورت دارد. از مدل رالی C3 گرفته تا C3 ایرکراس و مدل چهارچرخ متحرک Spacetourer برای علاقه مندان در دسترس خواهند بود.

C3 ایرکراس به عنوان رقیب نیسان جوک، جایگزین C3 پیکاسو خواهد شد و در هنگام عرضه در ماه نوامبر قیمتی حدود 14 هزار پوند (حدود 70 میلیون تومان) خواهد داشت.

داچیا

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

داچیا داستر

داچیا قصد دارد که از داستر 2018 به عنوان جایگزین مدل قبلی رونمایی کند. جزئیات زیادی در دست نیست اما تصاویر جاسوسی داستر حکایت از طراحی ظاهری کاملاً متفاوت دارد. مدل جدید یک خودرو 5 نفره خواهد بود و شایعه مدل 7 نفره "گرند داستر" نیز به نظر واقعیت ندارد.

فراری

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

فراری پورتوفینو

فراری برای امسال در فرانکفورت از مدل ساده پورتوفینو به عنوان یک کانورتیبل جایگزین برای مدل کالیفرنیا T رونمایی می کند. واژه "مدل ساده" کمی گمراه کننده است، چرا که مجهز به موتور 3.9 لیتری 8 سیلندر با خروجی 592 اسب بخار است که صفر تا 100 کیلومتر را تنها در 3.5 ثانیه طی می کند و به حداکثر سرعت 320 کیلومتر در ساعت می رسد.

هوندا

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

هوندا جَز فیس لیفت
هوندا CR-V
هوندا اِربِن الکتریک

شاید هوندا نتواند تمام اخبار را به خود اختصاص دهد، اما دست خالی نیز به نمایشگاه نیامده است. برای یک شروع کوچک، مدل به روزرسانی شده جز را با ظاهر جدید و موتور 128 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته به نمایش می گذارد.
همچنین مدل CR-V را به عنوان یک خودرو SUV قابل اطمینان و کاربردی که تا آخر سال عرضه می شود را در معرض دید قرار می دهد. علاوه بر این ها، هوندا از مدل "اربن الکتریک" کانسپت نیز رونمایی خواهد کرد.

هیوندای

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

هیوندای i30 N
هیوندای کونا
هیوندای i30 فست بک

فرانکفورت شاهد اولین نمایش عمومی مدل پرفورمنس i30 N هاچبک خواهد بود. آزمایش رانندگی با رقیب سئات لئون اشتیاق ما را برای مدل نهایی برانگیخته کرد و انتظار داریم که یکی از خودروهای مورد علاقه بازدیدکنندگان باشد. همچنین SUV کوچک کونا و i30 فست بک را نیز برای اولین بار از نزدیک خواهیم دید.

جگوار

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

عکس جگوار E-Pace

می توانید SUV جدید جگوار را در نمایشگاه فرانکفورت از نزدیک ببینید. برادر کوچک مدل F-Pace به عنوان رقیب بی ام و X1، آئودی Q3 و رنج روور ایووک در اوایل 2018 به فروش می رسد.

کیا

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

کیا استونیک
کیا کانسپت

علاوه بر مدل های کنونی کیا مانند استینگر، این خودروساز کره ای از نمایشگاه فرانکفورت برای رونمایی مدل استونیک جدید استفاده می کند. این SUV کوچک با ظاهر جسورانه خود در برابر هیوندای کونا، سئات آرونا و نیسان جوک قرار می گیرد.
کیا اعلام کرده است که یک مدل کانسپت نیز برای ارائه دارد. در حالی که هنوز نام این مدل ذکر نشده است، کیا می گوید که که زبان طراحی آن به نسل بعدی کیا Cee’d منتقل خواهد شد.

مرسدس

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

ابرخودرو مرسدس
مرسدس کلاس G
مرسدس AMG GT چهاردر کانسپت
مرسدس کلاس X
مرسدس کلاس S کوپه
مرسدس EQ کانسپت

مرسدس به طور رسمی برگزاری رونمایی را تایید نکرده است، اما تقریباً اطمینان داریم که چند رونمایی را از این خودروساز آلمانی خواهیم دید.
یکی از نامزدهای این رونمایی ها، نسل بعدی مرسدس کلاس G چهارچرخ متحرک می باشد که در تصاویر جاسوسی دیده شده است. این امکان وجود دارد که نسخه نزدیک به مدل نهایی AMG GT چهاردر کانسپت را نیز مشاهده کنیم. شایعاتی مبنی بر وجود یک مدل تمام الکتریک دیگر تحت برند EQ وجود دارد که می توانیم در نمایشگاه با آن ملاقات کنیم.

تمرکز مرسدس فقط بر روی خودروهای تمام الکتریک نیست. این شرکت در نظر دارد که مدلی که مدت ها منتظر آن بودیم یعنی ابراتومبیل فرمول یک 1000 اسب بخاری خود را در فرانکفورت به نمایش بگذارد که می توانید تصویر آن را مشاهده کنید. علاوه بر این ها مدل پیک آپ کلاس X و مدل فیس لیفت S کوپه نیز در این رویداد حاضر خواهند بود.

مینی

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

مینی الکتریک کانسپت

اولین مدل الکتریکی مینی در فرانکفورت حضور خواهد داشت. با نام "مینی الکتریک کانسپت" این خودرو نشان می دهد که رویکرد این برند در آینده چگونه خواهد بود. در حالی که باید تا سال 2019 برای مدل نهایی آن صبر کنیم، به نظر می رسد که از تجهیزاتی مشابه بی ام وi3 بهره می برد، توانایی طی مسافت 305 کیلومتر را دارد و شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن 7.5 ثانیه است.

پورشه

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

پورشه کاین

دیگر خودروساز آلمانی نیز امسال در نمایشگاه حضور دارد. مهم ترین دستاورد پورشه، مدل جدید کاین می باشد. این SUV می تواند اعتبار پورشه را به عنوان سودآورترین شرکت خودروسازی دنیا افزایش دهد.

رنو

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

رنو مگان RS

رنو با نمایش مدل مگان اسپرت خبرهای خوبی برای طرفداران هاچبک های جذاب دارد. خروجی آن نزدیک به 300 اسب بخار است و سیستم فرمان چهارچرخ نیز توسط شرکت تایید شده اند. رندرهای منتشر شده، ظاهر آن را برای ما آشکار کرده اند، بنابراین می توانیم از عملکرد و مشخصات فنی آن اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

سئات

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

سئات آرونا

قبلاً با سئات آرونا آشنا شده ایم. این مدل رقیب کراس اوورهایی مانند سیتروئن C3 ایرکراس، کیا استونیک و هیوندای کونا به شما می رود و در فرانکفورت شاهد رونمایی عمومی آن خواهیم بود. این مدل درکنار مدل اَتِکا و یک مدل 7 نفره بدون نام قرار می گیرد.

اشکودا

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

اشکودا کاروک
اشکودا کانسپت E

کاروک به عنوان جایگزین مدل یِتی در نمایشگاه حضور دارد. جذاب تر از آن، مدل کانسپت E می باشد که آن را در فرانکفورت خواهیم دید. کانسپت E نشانه ای برای حضور اشکودا در بازار خودروهای الکتریکی است. شرکت اعلام کرده است که توانایی طی مسافت حدود 500 کیلومتر را دارد و می تواند تنها در 30 دقیقه به میزان 80 درصد شارژ شود.

سوبارو

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

سوبارو ایمپرزا

اخرین مدل سوبارو ایمپرزا در نمایشگاه نیویورک 2016 نمایش داده شد و مدیران سوبارو به فرصت حضور آن در بازار اروپا می اندیشند. با این حال با گذشت 15 ماه از رونمایی اولیه، شرکت تایید کرده است که در نمایشگاه امسال عرضه رسمی خود را شروع می کند و شاهد ایمپرزا با مشخصات اروپایی خواهیم بود.

سوزوکی

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

سوزوکی سوئیفت اسپرت

طرفداران هاچبک های جذاب می توانند مدل جدید سوزوکی سوئیفت اسپرت را در فرانکفورت ملاقات کنند. سوزوکی تصاویر این مدل را منتشر کرده است و جزئیات بیشتری در نمایشگاه به علاقه مندان ارائه می شود. انتظار می رود که مجهز به موتور 1.4 لیتری توربوشارژ Boosterjet با خروجی 138 اسب بخار باشد. شایان ذکر است که وزن خالص این مدل 900 کیلوگرم است که سوئیفت اسپرت را به یکی از سبک ترین خودروهای موجود در بازار مبدل می کند.

واکسهال/اُپل

آخرین اخبار از نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017

واکسهال گرندلند X
واکسهال اینسیگنیا GSi

واکسهال آماده است تا رقیب جدی سئات اتکا و فولکس واگن تیگوان را نمایش بگذارد. البته با آرم اپل در فرانکفورت حاضر خواهد بود. پیشتر تصاویر این مدل را دیده بودیم و واکسهال، قیمت و مشخصات آن را نیز اعلام کرده بود، اما این بار می توانیم گرندلند X از نزدیک ببینیم. علاوه بر این، مدل اینسیگنیا GSi نیز در فرانکفورت حضور خواهد داشت. این مدل مجهز به موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر 257 اسب بخاری است.

فولکس واگن

عکس 23

فولکس واگن پولو
فولکس واگن پولو GTI
فولکس واگن T-ROC
فولکس واگن گلف SV فیس لیفت

نسل ششم فولکس واگن پولو برای اولین بار در نمایشگاه امسال حضور خواهد داشت. با پلتفرم جدید MQB A0 گروه فولکس واگن برای خودروهای کوچک، اندازه این مدل به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده است و نسخه جذاب 197 اسب بخاری GTI نیز به نمایش در می آید.
این خودروساز آلمانی همچنین از مدل جدید T-Roc در فرانکفورت رونمایی خواهد کرد. این مدل بر پایه پلتفرم آئودی Q2 ساخته شده است و برای حضور در بازار در حال گسترش کراس اوورهای کوچک آماده است. انتظار می رود که از نسخه های موتور مشابه Q2 استفاده کند که به ترتیب 1 لیتری TSI، 1.4 لیتری TSI و 1.6 TDI می باشند.



نظرات