درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
من عاشق هیلمن هستم دهه هشتادیم قبلاخیلی بود ازش میخوام یدونه بخرم
پیکان دولوکس خیلی خوبه چراغ های گردش
ازکجامیشه خرید نمونش
دهه هشتاد ازاین ماشینابود پیکان دولوکس ودولوکس وانت
با سلام و خسته نباشید خدمتتون باید عرض کنم اطلاعاتتون از نظر تاریخ تولید بعضی از مدلهای پیکان کاملا اشتباهه.پیکان از سال ۴۶ تا ۵۶ فقط با موتور دولوکس تولید شد البته به غیر از جوانان .از اواخر ۵۶ تا آخر ۵۸ هم موتور تخت یا همون پیکان کار تولید شد که بدون زه بود با سر سپر کوتاه و چراغ خربزه ای و داشبورد وانتی قدیم .و از سال ۵۹ نوع داشبورد این مدل با طرح دولوکس (با تفاوت بسیار کم ) تولید شد که پیکان کارلوکس نام گرفت . و حتی تا سال ۶۸ هم تولید میشد که بعداز اون هم تا سال ۸۴ موتور تخت با اتاق دولوکس چراغ بنزی مونتاژ میشد . از سال ۵۹ به بعد دیگه موتور دولوکس تولید نشد .اولین مدل چراغ بنزی هم اواخر ۵۸ و ۵۹ تولید شد که موتورشون دولوکس بود . البته تک و توک مدل ۶۰ چراغ بنزی موتور تخت هم تولید شد ولی خیلی کم . .به نظر من بهترین مدل پیکان چراغ کوچیک مدل ۶۳ و ۶۴ بود .و تو ماشین بازها طرفدار زیادی داشت
یادش به خیر پیکان جوانان تو کشورمون هر کی داشت بهش حسودی میکردن کمپانی ایران ناسیونال یکی از بهترین شرکتهای تولیدی پیکان تو ایران بود انهم با کیفیت بالا وبدون تقلب ومدیران کمپانی بهترین شعارشان رضایت مشتری بود نه قیمت ان .
یاد باد یاد آن روزگاران یاد باد