مدل TA 2.0 وایپر، یک نسخه با عملکرد بالا است که از کیت آئرودینامیکی شامل اسپویلر عقب و باله جلو برای ایجاد نیروی چسبندگی به زمین یا داون فورس بیشتر سود میبرد. چرخهای 18 و 19 اینچی آلیاژی با رنگ مات و تایرهای پیرلی P Zero Corsa و یک سیستم تعلیق دو حالته، سیستم ESC پنج حالته، ترمزهای برمبوی مسابقه ای با کالیپرهای سیاه رنگ و تغییرات دیگر برای تقویت جنبههای عملکردی و دینامیکی خودرو عرضه خواهد شد. قیمت پایه این مدل 101995 دلار خواهد بود.
در بالاترین نقطه و پرچمدار خانواده وایپر، مدل GTS قرار میگیرد. این خودروی باشکوه از تجهیزات استانداردی نظیر روکش چرم لاگونا و آلکانترا، سیستم صوتی هارمن کاردون با 18 اسپیکر و چرخهای 18 و 19 اینچی آلیاژ آلومینیومی براق سود میبرد. ترمزهای برمبو با کالیپرهای نارنجی رنگ و پنل های فیبرکربنی برای بدنه از دیگر ویژگیهای این مدل میباشند. یک رنگ ویژه آبی سرامیکی جدید نیز با خطوط راهراه سفید برای این خودرو قابل انتخاب خواهد بود. وایپر GTS گرانترین مدل وایپر است و 107995 دلار قیمت دارد. این در حالی است که مدل SRT وایپر 84995 دلار و قیمت مدل GT آن 94995 دلار میباشد. وایپر اخیراً 15 هزار دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است اما همچنان از فروش و استقبال اندکی برخوردار است.
هر چهار عضو خانواده داج وایپر از یک موتور 10 سیلندر 8.4 لیتری سود می برند که 645 اسب بخار نیرو و 814 نیوتن متر گشتاور تولید میکند. انتقال نیرو هم از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی صورت میگیرد. در یک مقایسه سطحی میبینیم که این خودرو حتی از داج چلنجر هلکت با 707 اسب بخار نیز ضعیفتر است و البته قیمت آن نیز 30 تا 40 هزار دلار گرانتر از هلکت 8 سیلندر میباشد. بعلاوه میزان مصرف سوخت و سیستم انتقال نیروی آن نیز از رقبایی چون شورولت کوروت Z06 عقب مانده است.