هیچ گزینهای برای انتخاب گیربکس دستی برای بالاترین مدل و پرچمدار خانواده تی تی درنظر گرفته نشده است. بنابراین، این خودروی اسپرت جذاب را تنها میتوان با همان گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه خریداری کرد.
تصمیم آئودی برای توقف عرضه گیربکس دستی که با موتور 5 سیلندر 2.5 لیتری توربوی این خودرو جفت میشد، باعث میشود تا انتخابها محدودتر شوند.
شنیدهها حکایت از این دارند که به احتمال زیاد موتور 362 اسبی این خودرو نیز ارتقا یافته و نیروی آن به 400 اسب بخار نزدیک میشود.
بدین ترتیب میتوان گفت که این خودرو به نوعی یک بچه R8 به حساب میآید که با هزینه بسیار پایینتری قابل ابتیاع خواهد بود.
طراحی ظاهری مدل TT-RS مشابه مدل کانسپتی است که در نمایشگاه ژنو سال 2014 به صورت یک مدل TT کواترو رونمایی شده بود. یک کیت بدنه تهاجمی و افزونه های آئرودینامیکی را هم باید خاطرنشان ساخت.
انتظار میرود، ورود به بازار این خودروی اسپرت در نیمه دوم سال 2016 صورت گیرد.