فارغ از اینکه یک طرفدار دو آتشه آلفا رومئو یا علاقهمند کل دنیای خودرو باشید، این تصویر واقعاً به تخیل شما دامن خواهد زد. البته تمام اینها فرضی هستند، ولی در هر حال، همیشه پیشبینی اینکه چه آیندهای در انتظارمان است، جذاب خواهد بود. زمانی این جذابیت دوچندان میشود که ایده همراه با یک طراحی و دارای یک نام نیز باشد.
ابتدا با «جولیا» شروع میکنیم. برای این خودرو، مدلهای QV سالون، QV کوپه، کابریولت، شوتینگ بریک و یک نسخه «اسپورت تورر» داریم که در واقع، به جز چرخها و طرح رنگآمیزی، شباهت زیادی به مدل «شوتینگ بریک» دارد.
برای طراحی «جولیتا»، چیزی بین جولیا و مدل قدیمی 147 متصور میشود. اگر ظاهر را کنار بگذاریم، این خودرو مطمئناً از مدل کنونی بهتر خواهد بود.
در جایگاه بعدی یک سالون بزرگتر به نام «آلفتا» را داریم که واقعاً اسم عجیب و غریبی دارد؛ ولی در همین حال، طراحی نسبتاً خوبی در آن به کار رفته است. در نظر داشته باشید که تمام این خودروها از «جولیا» گرفته شدهاند.
بعد از آن دو خودرو داریم که با شک و تردید، باید به آنها «کراساور» گفت. شاید آلفا رومئو باید ابعاد بزرگتری برای آنها نسبت به مدلهای دیگر درنظر بگیرد، ولی در عین حال، «کامال» یک شاسیبلند کامپکت و «ماتا» یک شاسیبلند فولسایز محسوب میشود.
در نهایت، به ردیف سوم میرسیم که توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. در اینجا مدلهای 6C، 6C کابریو و 6C اسکوادرا کورسه را داریم که همگی ظاهری بیظیر دارند.