درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خودروسازا یه عمر جنس بد و بیکیفیتو با قیمت خیلی بالا به مردمی که هیچ راهی جز خرید ندارن فروختن چرا باید بیشتر از این ازاین انحصار سواستفاده نکنن
48ماهه 892/519/70 میلیون تومن – 24 ماهه 212/452/59 میلیون تومن و 12 ماهه 578/095/54 میلیون تومن تمام خواهد شد. بااین حساب مگه طرف مغز... خورده باشد.
مگه نمیگین ایران مملکت امام زمانه پس چطور بخودتون اجازه میدین تو مملکت امام زمان(عج)کم فروشی و گران فروشی کنید آخه تا کی ظلم به مردم فهیم ایران.یادتون باشه به قول امام علی(ع) حکومت با ظلم باقی نمی ماند...
سود تسهیلاتش 26 درصد هست
سرگردنس دیگه . باید پول و بدیم کاکا بگیم
من این ماشین رو دارم.در مقایسه با تولیدات دیگه ایران خودرو و سایپا تو این رنج قیمت واقعا ماشین خوب و بی دردسریه اما قیمتش تو این بازار بین 40 تا 45 میلیون می ارزه حالا با این شرایط واقعا بی انصافیه.
همه دنیا خودرو رو با کلی شرایط مالی و خدمات پس از فروش به مشتری واگذار میکنن اینجا با کلی شرط و شروط و خط و نشون به مشتری می فروشن. کی بازار انحصاری تموم میشه. اگه ایرانسل نبود الان هنوز باید یه سیم کارت رو 5 میلیون میخریدیم!
17 میلیون سود برای وام 28 میلیونی سه ساله؟؟!! خیلی بی انصافی است و حر*** است.... کجای دنیا ماشینی که ده دوازده سال از عمر خط تولیدش گذشته با این شرایط می فروشند؟؟!!