1. خانه
  2. خودروها
  3. جک
  4. اس 3
  5. اتوماتیک (1396-1398)

جک اس 3 اتوماتیک 1396-1398

JAC S3 Automatic 1396-1398

اطلاعات کلی

  • 217,500,000 (تومان)
  • 246,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
اتوماتیک
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
کراس اور
1590 cc
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
بیشتر

معرفی خودرو

این مینی کراس اور جمع و جور، jac s3 - جک اس 3  نیز مانند برادر بزرگتر خود اس5 رگه هایی از طراحی خودرو های کراس اور هیوندایی را در خود دارد. البته نمی توان به این روش کپی گفت چون اینگونه طراحی ها با الهام گیری از یک خودرو و یا یک سبک طراحی تقریبا در تمام خودروسازان رواج دارد. طراحی جک S3 مورد پسند همه ی مردم نیست اما برخی آنرا متفاوت می دانند. خدمات پس از فروش JAC S3 بر عهده ی کرمان موتور می باشد. 

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • محمد 16 دی 1398 ساعت 12:37

    بسیار ماشین نرم و خوبی هست در این رده قیمتی از محصولاتی مثل چانگان و ایکس 33 و ایکس 22 بسیار سرتر هست من از سال 97 این ماشین رو دارم و کاملا راضی هستم

  • رضا 2 مرداد 1398 ساعت 21:18

    بنظر من s3ماشین میان رده خوبیه،حدود۱۵ماهه دارمش مصرفش بسیار خوب و منطقی،نرم و نسبتاً شتابش خوب البته با توجه به حجم موتورش،وما نباید با شاسی ۲۴۰۰مقایسه کنیم،امکانتشم خوبه البته اگه کیلس استارتر می‌داشت و رینگ ۱۸هم می‌داشت ضمن اینکه توربو میشد که قدرت موتور به ۱۵۰اسب می‌رسید حرف نداشت.در کفی مصرف ماشین در حالت کروز با سرعت مجاز از اصفهان تا مشهد زیر ۶لیتر بود ولی میانگین مصرف شهری وجاده از ابتدا تا الان که ۲۵۰۰۰کارکرد دارم حدود ۸/۴می باشد با استفاده دایمی کولر و سرعت نسبتاً بالا،اگر مصرف برایتان مهم نیست s5ولی در صورت مهم بودن s3پشنهاد بنده می باشد،وماشین چینی دیگری نسبت به جک پیشنهاد نمیکنم،مگر اینکه بسمت ماشینهای کره ای بروید، ضمناً در قسمت فرمان s3 ضعف دارد و بعد از مدتی بصدا در میاد که تاکنون نمایندگی موفق به رفع آن نشده و عمومیت داره ولی خیلی جدی نیست. این نظر بنده بود بدون اغراق????

  • مانی 23 تیر 1398 ساعت 22:01

    من این ماشین رو داشتم و به نظر من این ماشین بدرد جاده های به اصطلاح کفی میخوره و اصلا بدرد جاده های کوهستانی نمیخوره... از لحاظ دور گرفتن موتور دوستانی که موتور رکس داشتن میدونن سیستمش چطوریه و همونطور گاز میخوره وجونش در میاد تا دور بگیره از طرفی برای دوستانی که سیستم گیربکسی این ماشین رو بهتر درک کنن بهتره یاد موتور براوو ها بیوفتند که چطور انتقال قدرت از انجنین به چرخ توسط یه تسمه انجام میگرفت ... راحت به دوستان توضیح بدم اگر دنبال یه سواری خوب و نرم و بی دردسر هستید و لگد پرانی های گیربکس های اتوماتیک چرخدنده ای نمیخوایید و دور افتادن و شتاب اولیه و جون گرفتنش براتون مهم نیست(اصطلاحا آدم صبور و آرومی هستید) بهترین گزینه است. اما اگر دنبال شتاب و هیجان و قدرت مانور و دور گرفتن بالا و ... هستید دورش رو خط بکشید...(ینی یه چیزی بد تر از تیگو ۵ (کوالا یا خرس تنبل)) از لحاظ اتاقی بگم فقط همین بس که داشبوردش از لحاظ جنسی و کیفیتی یه سور به ال ۹۰ زده تو آشغال بودن.... آخر از همه اینکه شرکتی که اومده ماصین رو طراحی و تولید کرده یادش رفته برای دکمه های روی فرمونش چراغ بزاره و باید حدود ۳۰۰ هزار تومن هزینه کنید و یا تو تاریکی شب کورما دنبال دکمه های کروز و پخش بگردید.... بدون تعصب و بدون اغماض نظراتم رو نوشتم .....

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو جک اس 3 اتوماتیک 1396-1398
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده کرمان موتور

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه کراس اور
  • وزن 1250 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 205/55 R 16
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 205/55 R 16

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1590 cc
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • ظرفیت باک 45 لیتر لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 107 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 155 نیوتن متر از 3500 تا 4500 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 68.5 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز چهار چرخ دیسکی ABS چهار کاناله
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب میل پیچشی نیمه مستقل
  • نوع سیستم فرمان برقی EPS با قابلیت تنطیم ارتفاع

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 0 ثانیه
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده / سرنشین جلو
  • سیستم های پایداری و کمک راننده دارای ترمز کمکی هیدرولیکی HBA / سیستم کنترل پایداری ESC
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی دارای سیستم ایموبلایزر / سوییچ خودرو دارای مانیتور جهت ارائه ی اطلاعات کامپیوتر سفری
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدرولیکی
  • نوع غربیلک 3 شاخه دارای روکش چرمی + دکمه های سیستم صوتی بر روی فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی دارای 6 بلندگو / سیستم پخش MP5
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای مانیتور به همراه درگاه USB / BlueTooth / AUX / Ipod
  • سیستم صندلیهای جلو دارای روکش چرمی
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرمی
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی دارای گرمکن / دارای راهنمای روی آینه
  • سیستم شیشه ها جلو و عقب برقی + قفل کودک
  • سیستم های سقف سان روف
  • سیستم روشنایی جلو مه شکن / سیستم روشن و خاموش شدن خودکار براساس نور محیط / سیستم FollowME / دیلایت
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن عقب
  • سنسورهای پیش فعال خروجی 12 ولت روی داشبورد / کنترل فشار باد چرخ ها TPMS
  • سیستم های کمک رانندگی سنسور پارک عقب
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • محمد محمد (16 دی 98 ساعت 12:37)

    بسیار ماشین نرم و خوبی هست در این رده قیمتی از محصولاتی مثل چانگان و ایکس 33 و ایکس 22 بسیار سرتر هست من از سال 97 این ماشین رو دارم و کاملا راضی هستم

  • رضا رضا (2 مرداد 98 ساعت 21:18)

    بنظر من s3ماشین میان رده خوبیه،حدود۱۵ماهه دارمش مصرفش بسیار خوب و منطقی،نرم و نسبتاً شتابش خوب البته با توجه به حجم موتورش،وما نباید با شاسی ۲۴۰۰مقایسه کنیم،امکانتشم خوبه البته اگه کیلس استارتر می‌داشت و رینگ ۱۸هم می‌داشت ضمن اینکه توربو میشد که قدرت موتور به ۱۵۰اسب می‌رسید حرف نداشت.در کفی مصرف ماشین در حالت کروز با سرعت مجاز از اصفهان تا مشهد زیر ۶لیتر بود ولی میانگین مصرف شهری وجاده از ابتدا تا الان که ۲۵۰۰۰کارکرد دارم حدود ۸/۴می باشد با استفاده دایمی کولر و سرعت نسبتاً بالا،اگر مصرف برایتان مهم نیست s5ولی در صورت مهم بودن s3پشنهاد بنده می باشد،وماشین چینی دیگری نسبت به جک پیشنهاد نمیکنم،مگر اینکه بسمت ماشینهای کره ای بروید، ضمناً در قسمت فرمان s3 ضعف دارد و بعد از مدتی بصدا در میاد که تاکنون نمایندگی موفق به رفع آن نشده و عمومیت داره ولی خیلی جدی نیست.
    این نظر بنده بود بدون اغراق????

    منصور رضایی منصور رضایی (25 مرداد 98 ساعت 08:36)

    درود بر شما.
    من چانگان دارم و برادرم جک اس تری. از هر نظر در طول یکسالی که سوار شدیم چانگان بسیار بهتر و با کیفیت تر از جک اس تری هست. من بدون تعصب و با تجربه ی یکساله عرض میکنم. تا موقعیکه مدلهای مختلف را تست نکرده اید نباید بگید بعد از اس تری فقط ماشینهای کره ای. ماشینی مثل تیوولی کره ای هست و قیمت بالایی هم داره ولی اصلا قابل مقایسه با چانگان چینی نیست و چانگان خیلی با کیفیت تر از تیوولی هست. سپاس

  • مانی مانی (23 تیر 98 ساعت 22:01)

    من این ماشین رو داشتم و به نظر من این ماشین بدرد جاده های به اصطلاح کفی میخوره و اصلا بدرد جاده های کوهستانی نمیخوره... از لحاظ دور گرفتن موتور دوستانی که موتور رکس داشتن میدونن سیستمش چطوریه و همونطور گاز میخوره وجونش در میاد تا دور بگیره از طرفی برای دوستانی که سیستم گیربکسی این ماشین رو بهتر درک کنن بهتره یاد موتور براوو ها بیوفتند که چطور انتقال قدرت از انجنین به چرخ توسط یه تسمه انجام میگرفت ...
    راحت به دوستان توضیح بدم اگر دنبال یه سواری خوب و نرم و بی دردسر هستید و لگد پرانی های گیربکس های اتوماتیک چرخدنده ای نمیخوایید و دور افتادن و شتاب اولیه و جون گرفتنش براتون مهم نیست(اصطلاحا آدم صبور و آرومی هستید) بهترین گزینه است. اما اگر دنبال شتاب و هیجان و قدرت مانور و دور گرفتن بالا و ... هستید دورش رو خط بکشید...(ینی یه چیزی بد تر از تیگو ۵ (کوالا یا خرس تنبل)) از لحاظ اتاقی بگم فقط همین بس که داشبوردش از لحاظ جنسی و کیفیتی یه سور به ال ۹۰ زده تو آشغال بودن.... آخر از همه اینکه شرکتی که اومده ماصین رو طراحی و تولید کرده یادش رفته برای دکمه های روی فرمونش چراغ بزاره و باید حدود ۳۰۰ هزار تومن هزینه کنید و یا تو تاریکی شب کورما دنبال دکمه های کروز و پخش بگردید....
    بدون تعصب و بدون اغماض نظراتم رو نوشتم .....

    منصور رضایی منصور رضایی (25 مرداد 98 ساعت 08:40)

    بهترین نظری که در مورد جک اس 3 دیدم همین نظر بود و بنده کاملا نظر این دوست گرامی را تایید میکنم . جک اس 3 اصلا ارزش خرید نداره.

  • فردین فردین (5 تیر 98 ساعت 12:04)

    ماشین خوبی هست
    ولی تنها ایرادی که داره این هست که توی دست اندازها تکان های خیلی زیادی داره
    موقعی که از روی سرعت گیرها با سرعت 50 رد می شوی کمک های جلو موقع برگشت ضربه خیلی زیادی می زنه
    موتور نیز در حین گاز دادن می ارزه
    می خواهم بدونم که همه جک های s3 همین طوری هست

  • امیرمسعود امیرمسعود (5 اردیبهشت 98 ساعت 02:02)

    نسبت به اس ۵ خب طبیعیه که کیفیت پایین تری داره اما از چانگان و سایر هم قیمت های خودش خیلی بهتره.
    فقط ای کاش میشد سایز رینگ های این خودرو رو از ۱۶ به ۱۷ اینچ ارتقا داد بدون اینکه از گارانتی خارج بشه

    منصور رضایی منصور رضایی (25 مرداد 98 ساعت 08:44)

    دوست گرامی شما چانگان را دارید و سوار شدید اصلا؟ چانگان برندی با کیفیت و بسیار عالی است که با 33 کشور صادرات داره و اصلا قابل قیاس با جک اس 3 نیست. بهتره قبل از تحقیق دقیق در مورد برندهای دیگه نظر منفی ندیدم. من و برادرم چانگان و جک اس تری داریم. انصافا چانگان خیلی خیلی با کیفیت تر از جک اس 3 هست.
    مانا باشید.

  • امیر امیر (20 فروردین 98 ساعت 19:00)

    عالیه نسبت به قیمتش الان خیلی به نظرم از ایکس 22 و چانگان بهتره ولی قیمتش تو یه مایه هست

  • محمد نظری محمد نظری (19 اسفند 97 ساعت 19:11)

    رتضی هستم

  • امیرحسین امیرحسین (18 بهمن 97 ساعت 00:34)

    سلام ماشین بسیار خوبیه من که الان ۲ ساله دارم بهش فکر میکنم سواریش عالیه ولی پول ندارم بخرم????????

  • حسین حسین (20 آذر 97 ساعت 23:30)

    این ماشین با نرخ ارزفعلی بیشتر از ۱۰۰ میلیون نمیرزه و کرمان موتور داره ۶۰ میلیون پول مفت گرون تر میگیره با ۱۶۱ میلیون خیلی گزینه های بهتری میتونید بخرید با خیال راحت پولتون زیر سرتون باشه نه دست شرکتی هر وقت دلش خواست زیر قراردادش بزنه و بگه انصراف بدید و بعد سه ماه دوندگی با سود ۱۵ درصد پولتو پس بده ....

  • مهناز مهناز (20 آذر 97 ساعت 23:22)

    شرکت کرمان خودرو دزد و بدقول که حتی قراداد قطعی رو با استناد به یک بند مسخره افزایش داده و تحویل خودروهاش ۶ ماه بیشتر تاخیر داره هم اکنون اس ۵ های تحویل مهر ماه رو نتونسته تحویل بده با کارمندان بی تربیت که جواب سربالا به مشتری میدن و هیچ جواب درستی از طرف مدیران بی لیاقتش داده نمیشه
    از این شرکت با این قیمتای فوق غیر واقعیش خرید نکنید تو بازار ارزون تره

  • آتیلا آتیلا (14 آذر 97 ساعت 12:34)

    سلام من ۱۲هزارتا روندم ولی در دنده اتومات تا بخواد سرعت بگیره انگار از موتور صدای دنده مرده میاد یعنی یه جورایی دنده با موتور سازگار نیست انگاری .... ولی در حالت اس درست میشه ، کسی میدونه دلیلش چیه ؟

  • وزیری وزیری (13 آذر 97 ساعت 20:12)

    همسرمن جک اس 3 را ۷۵ میلیون پیش پرداخت داده اند ودوباره اعلام کردند ۸۵ میلیون دیگه باید سریعا پرداخت کنید بعد از واریز پول متوجه شدیم که قیمت بازار خیلی پایینتر از قیمت کارخانه هست ۲۴ ساعت بعد سریعا اقدام به انصراف در نمایندگی کردیم اما امروز مجددا اسمس زده اند که بیایید اقدام کنید برای گرفتن سند چطور به این سرعت ماشینهاتون اماده شد مردم را چی فرض کردید ایا فکر نمیکنید تمام تلاش یک عمر کارمندی مردم هست این تفاوت قیمت وضرر مردم را شما حق الناس نمیدانید ایا دزدی از این واضحتر

  • Pooya Pooya (8 آذر 97 ساعت 02:15)

    با سلام ماشین بسیار خوبیه الان ۳ماهه دارم خیلی نرمه هم نیمه شاسیه. گیربکش عالیه سوختش کمه ترمز هاش عالین واسه کسایی که اهل شتاب هستن اتومات زیاد جالب نیس البته بزاریش رو حالت اسپورت خوب میشه خیلی بیشتر شتاب داره جون میگیره اپشنش خوبه من ساندرو داشتم فروختم خیلی خشکه از نظر فنی خوبه ولی سادگیش و خشکیش بده تو ذوقم زد این خیلی اما ازش راضی ام‌.تنها مشکلش لاستیکا کوچیکشه یا رینگش.کلا با این اوضاع قیمتی ماشین بسیار خوبیه

  • امیر امیر (5 آذر 97 ساعت 15:35)

    من شهریور موقع ثبت نام 75 میلیون دادم برای تحویل آذر ،الان میگن 81 میلیون دیگه باید بدی یعنی با سوده پولم ماشین برام حدود 156 در میاد تو بازار 150 تومنه یعنی کارخونه گرونتر از بازاره میگی چکار کنم انصراف بدم؟

    پارسا پارسا (7 آذر 97 ساعت 00:53)

    سوال شما سوال منم هست. چرا قیمت نمایندگی جک اس ۳ از کارخونه بیشتره؟ یعنی با خریدش همین الان هم داریم ضرر میکنیم؟ ۱۶۰ تومن پول کمی نیست. تا همین جا هم این شرکت ******** کرده. موقع ثبت نام ۱۰۵ تومن بوده و حالا ۶۰ تومن اضافه شده که بسیار ناعادلانه است.

    منصوررضایی منصوررضایی (25 مرداد 98 ساعت 08:47)

    علت پایین بودن قیمت بازار. نداشتن ارزش خریده. واقعا ماشین بی کیفیتیه و قدرت موتور بسیار ضعیفی داره و معایب زیادی داره.

  • احمد احمد (5 آذر 97 ساعت 12:12)

    سلام دوستان قیمت تحویل فوری جک اس۳ ۱۷۸میلیون نمایندگی کرمان موتوراعلام کردوقیمت اقساطی تحویل دوماه طول میکشه ۱۶۱میلیون اعلام کرد

  • مهدی مهدی (3 آذر 97 ساعت 11:10)

    با سلام
    ماشین من مدل 96 هست و سیستم ضبط و پخشش با مدل 97 متفاوته. دوربین دنده عقب نداره. GPS نداره . تلویزیون نداره. آیتم های کمتری در منو داره. میخواستم بدونم که آیا میشه نرم افزارش رو ارتغا داد و منوش رو بیشتر کرو . میشه دوربین دنده عقب روش نصب کرد. ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.

  • آزاد آزاد (3 آذر 97 ساعت 09:30)

    سلام دوستان.
    ۲هفته ای هست که تحویل گرفتم این ماشینو.در کل له نسبت هزینه ای که کردم راضیم.ولی یه مشکل با پخش ماشین دارم.موقع اتصال بلوتوثی با گوشی موبایل ، اولا طرف مقابل ظاهرا پژواک صدای خودش رو حین مکالمه میشنوه که خیلی آزار دهندس.دوم هم بین مکالمه ها مکث میکنه.خواستم ببینم مابقی دوستان هم این مشکل رو دارن ؟

    محمد محمد (5 آذر 97 ساعت 13:16)

    پخش من هم همینطوره به اضافه این که صداش وقتی که از ر usb می خونه ضعیف و قوی میشه (بیشتر وقتها ضعیفه)

  • احمد احمد (3 آذر 97 ساعت 02:11)

    سلام کرمان موتورقیمت نمایندگی جک اس۳ را۱۵۹میلیون اعلام کرد

  • رسول رسول (25 آبان 97 ساعت 07:11)

    این خودور از نظر طراحی بدنه یک عیب عمده دارد. ستون‌های جلو بسیار مزاحم دید راننده هستند مشکلی که می تواند بسیار خطرناک باشد. از نظر شکل هم اجزای آن با هم تناسب ندارد که به زیبایی ظاهری آن آسیب می زند این خودرو مانند سگ های بول داگ رینگ های کوچک (پاهایی کوتاه) و پوزه‌ای بسیار بزرگ دارد.

    محمد محمد (5 آذر 97 ساعت 13:18)

    این ماشین بهترین دید رو داره و حتی با شیشه های عقب باریک هیچ نقطۀ کوری نداره ... تعجب می کنم از نظر شما!!!

  • Jaki Jaki (23 آبان 97 ساعت 02:56)

    سلام. ماشین خوبیه ولی یه مشکل اساسی برای من پیش اومده. اینکه تو جاده چندین بار گیربکسش در لحظه ای که سرعت را کاهش دادم, هنگ کرده و بایستی خودرو را خاموش و روشن کنم که این قضیه رفع بشه. کسی میدونه رفع عیبش چیه؟