1. خانه
  2. خودرو‌ ها
  3. جک
  4. S3
  5. اتوماتیک (1396-1401)

جک S31396-1400

JAC S3 Automatic 1396-1401

تیپ ها

اطلاعات کلی جک S31396-1400

  • 528,000,000 (تومان)
  • 736,000,000 (تومان)
نمودار قیمت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
کراس اور
1590 سی سی
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
بیشتر

معرفی خودروجک S31396-1400

جک S3 یا همان Refine S3، یک خودروی کراس اور کامپکت ساخت کمپانی JAC چین است که از سال 2013 در حال تولید است. در سال 1396، نماینده JAC در ایران یعنی کرمان موتور نیز پس از موفقیت برادر بزرگتر این خودرو یعنی جک S5 در فروش، اقدام به مونتاژ کردن S3 و عرضه آن به بازار داخلی نمود.

 

Car.ir-Jac S3 (2).webp

 

طراحی ظاهری

جک S3 ظاهری عجیب و بسیار نامتوازن دارد. می توان گفت تک تک قطعات ظاهری آن به خودی خود طرح های خوبی دارند، اما وقتی در کنار هم قرار می گیرند و با فرم کلی عجیب بدنه خودرو ترکیب می شوند نمای کلی بدست آمده بسیار ناهماهنگ و حتی زشت می شود.

در نمای جلوی جک S3 یک جلو پنجره بسیار بزرگ با تزئینات کرومی که تناسبی با ابعاد خودرو ندارد به چشم می خورد. چراغ های جلو طراحی تیز و خشنی دارند و ارتفاع کاپوت نیز بسیار پایین است که با توجه به اینکه این خودرو نام کراس اور را یدک می کشد، این طراحی بسیار نامتعارف است. 

در نمای کناری جک S3، رینگ های بسیار کوچک اولین مسئله ای است که خودنمایی می کند. طول بلند خودرو به نامتناسب بودن طراحی آن دامن زده اما نوید فضای پای زیادی در کابین را می دهد، ستون A فرم متفاوتی دارد و محل نصب آینه ها نیز برای خودرویی در این سگمنت نامتعارف هستند. خطوط بدنه و ارتفاع کلی خودرو نیز از عقب به جلو در یک سراشیبی هستند و تصویر کلی را شبیه به گربه ای که احساس خطر می کند کرده اند.

نمای عقب جک S3 نیز ناهماهنگی خود با سایر بخش ها را حفظ کرده و شاید زشت ترین بخش ظاهری این خودرو باشد. چراغ های عقب گوشه های تیزی دارند و از نوع لامپی هستند. شیشه عقب ارتفاع کوتاهی دارد. بخش اعظم سپر عقب مشکی رنگ است و هم رنگ بدنه خودرو نیست. چراغ های دنده عقب و مه شکن روی سپر قرار دارند و 2 سر اگزوز تزئینی نیز دو طرف آن به چشم می خورد.

 

 

Car.ir-Jac S3 (18).webp

 

کابین و فضای داخلی

با ورود به کابین جک S3، اوضاع بهبود بسیاری نسبت به نمای بیرونی پیدا می کند. طراحی فضای داخلی اس 3 کاملا معقول است و شاید تنها مورد عجیبش داشبورد بسیار حجیم آن باشد که البته حجیم بودن طراحی آن به علت فرم خاص ستون A گریز ناپذیر است. در کابین از پلاستیک خشک استفاده شده که کیفیت بالایی ندارند. روی صندلی ها و فرمان نیز از پوشش چرمی با دوخت قرمز استفاده شده. در قسمت بالایی کنسول میانی داشبورد یک مانیتور برای سیستم مولتی مدیا به چشم می خورد و در زیر آن نیز مانیتور پنل تهویه مطبوع اتوماتیک وجود دارد کمی پایین تر هم یک محفظه برای قرار دادن وسایل که در خود خروجی برق 12 ولت و فندکی را هم قرار داده به چشم می خورد. صفحه کیلومتر و فرمان جک S3 کاملا شبیه به جک S5 است و کلید های کنترل سیستم مولتی مدیا و کروز کنترل نیز روی آن به چشم می خورد. در فضای سمت چپ راننده کلید های تنظیم آینه و ESP وجود دارد. دریچه های تهویه مطبوع بزرگ و کاربردی هستند و استارت خودرو نیز به صورت سوییچی است. جک S3 فضای کابین بسیار مناسبی دارد و فضای سر و پا در جلو و عقب کاملا برای افراد قد بلند مناسب است. شاید تنها عرض کم خودرو برای نشستن 3 سرنشین بزرگسال در عقب خودرو باعث تنگی فضا شود.

 

Car.ir-Jac S3 (22).webp

در زیر درب کاپوت جک S3 یک پیشرانه 1.6 لیتری با 107 اسب بخار قدرت و 155 نیتوتن متر گشتاور جای گرفته است. این توان توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ های جلوی این مینی کراس اور منتقل می شود. جک S3 همچنین دارای سیستم ترمز 4چرخ دیسکی بوده و سیستم کمکی فرمان آن نیز برقی است.

مشخصات فنی

جک S3 از یک موتور 4 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 1590 سی سی بهره می برد که 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. این توان از طریق یک گیربکس CVT که به تیپ ترونیک نیز مجهز است به چرخ های جلو منتقل می شود. ترکیب این قوای فنی با وزن 1250 کیلوگرمی این خودرو باعث شده اند تا جک اس 3 شتابگیری بسیار ضعیفی را تجربه کند. این خودرو در قسمت جلو از تعلیق مک فرسون و در عقب از اکسل یکپارچه استفاده می کند که سواری بسیار نرمی را برای این خودرو به ارمغان می آورند هرچند این تعلیق نرم، باعث ناپایداری و هندلینگ نا مناسب خودرو در سرعت های بالا می شود. ترمز های هر چهار دیسکی هستند و از حمایت سیستم های کمکی ABS و EBD برخوردارند. فرمان خودرو نیز از نوع EPS برقی می باشد.

 

Car.ir-Jac S3 (6).webp

 

امکانات ایمنی و رفاهی

جک S3 در نسخه فول آپشن خود که 6 ایربگ دارد، 5 ستاره ایمنی از موسسه CNCAP گرفته است. اما در بازار ایران این خودرو فقط با 2 ایربگ راننده و سرنشین جلو قابل تهیه است که قطعا ایمنی پایین تری نسبت به نسخه استفاده شده در تست تصادف دارد . همچنین این خودرو از لحاظ امکانات رفاهی به نسبت رقیبان خود نیز نسبتا کامل است؛ امکاناتی مانند سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC، سیستم کنترل پایداری ESP، کروز کنترل، فرمان برقی، سانروف، سنسور نور، سیستم پخش MP5، سنسور TPMS، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دی لایت و مه شکن های جلو و عقب لیست امکانات این خودرو را تشکیل می دهند.

 

مانیتور جک اس 3.webp

 

کلید کنترل چراغ های جک اس 3.webp

 

 

فرمان جک اس 3.webp

 

جک S3 در بازار

جک S3 تا کنون به علت اعتبار برند JAC در ایران، خدمات پس از فروش قابل قبول کرمان موتور و امکانات رفاهی مناسب سهم خوبی از بازار کراس اور های کامپکت ارزان قیمت ایران را در دست گرفته است. در بازار امروز، جک S3 رقبایی مانند ام وی ام X22 و چانگان CS35 را دارد که طراحی ظاهریشان بسیار بهتر است اما نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. این خودرو مناسب خریدارانی است که اولویت آن ها امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، فضای کابین و صندوق بزرگ، مصرف سوخت پایین و نگهداری نسبتا کم هزینه خودرو باشد و مسائلی مانند طراحی ظاهری یا شتاب برای آنها اهمیت چندانی نداشته باشد.

 

جک اس 3 سفیدرنگ.webp

 

 

گالری جک S31396-1400

مدیا گالری جک S31396-1400

نظرات کاربران
  • زهرا 24 خرداد 1401 ساعت 19:02

    سلام. وقتتون بخیر من بین خرید Jac s5 و s3 موندم s5 رو میتونم مدل دنده ای بخرم ولی سرعتش رو دوست دارم... میشه راهنمایی کنید

  • محمد 19 بهمن 1400 ساعت 21:13

    سلام وقتتون بخیر من میخواستم بخرم بین دوتا ماشین x22 pro و جک 3 نمیدونم کدوم بخرم به نظر شما کدوم بهتره

  • مهربد 13 آبان 1400 ساعت 17:56

    خیلی محشره فیسش عالیه ماشینش خیلی مدل بالاست از موتور مسابقه هم مدل بالا تر زیبا تر است

اضافه کردن نظر

مشخصات فنی جک S31396-1400

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو جک S3 1396-1400
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده کرمان موتور

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه کراس اور
  • وزن 1250 کیلوگرم
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 205/R16
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 205/55R16

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1590 سی سی
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 107 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 155 نیوتن متر از 3500 تا 4500 دور در دقیقه
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 68.5 اسب بخار بر لیتر
  • ظرفیت باک 45 لیتر بنزین
  • روغن مناسب برای خودرو 10w40 SJ
  • روغن مناسب برای خودرو 2 10w40 SL

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز چهار چرخ دیسکی ABS چهار کاناله
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب میل پیچشی نیمه مستقل
  • نوع سیستم فرمان برقی EPS با قابلیت تنطیم ارتفاع

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده / سرنشین جلو
  • سیستم های پایداری و کمک راننده دارای ترمز کمکی هیدرولیکی HBA / سیستم کنترل پایداری ESC
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی دارای سیستم ایموبلایزر / سوییچ خودرو دارای مانیتور جهت ارائه ی اطلاعات کامپیوتر سفری
  • سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدرولیکی
  • نوع غربیلک 3 شاخه دارای روکش چرمی + دکمه های سیستم صوتی بر روی فرمان
  • سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سیستم صوتی و تصویری سیستم صوتی دارای 6 بلندگو / سیستم پخش MP5
  • سیستمهای مولتی مدیا دارای مانیتور به همراه درگاه USB / BlueTooth / AUX / Ipod
  • سیستم صندلیهای جلو دارای روکش چرمی
  • سیستم صندلیهای عقب دارای روکش چرمی
  • سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی دارای گرمکن / دارای راهنمای روی آینه
  • سیستم شیشه ها جلو و عقب برقی + قفل کودک
  • سیستم های سقف سان روف
  • سیستم روشنایی جلو مه شکن / سیستم روشن و خاموش شدن خودکار براساس نور محیط / سیستم FollowME / دیلایت
  • سیستم روشنایی عقب دارای مه شکن عقب
  • سنسورهای پیش فعال خروجی 12 ولت روی داشبورد / کنترل فشار باد چرخ ها TPMS
  • سیستم های کمک رانندگی سنسور پارک عقب
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران جک S31396-1400

نظر خود را بیان کنید
  • زهرا زهرا (24 خرداد 1401 ساعت 19:02)

    سلام. وقتتون بخیر
    من بین خرید Jac s5 و s3 موندم s5 رو میتونم مدل دنده ای بخرم ولی سرعتش رو دوست دارم... میشه راهنمایی کنید

  • محمد محمد (19 بهمن 1400 ساعت 21:13)

    سلام وقتتون بخیر
    من میخواستم بخرم بین دوتا ماشین x22 pro و جک 3 نمیدونم کدوم بخرم به نظر شما کدوم بهتره

    علی علی (7 فروردین 1401 ساعت 15:52)

    حتما x22 pro

    حامد تحصیلی حامد تحصیلی (26 فروردین 1401 ساعت 09:37)

    جک s3 ,پیشرانه قوی تر ، و داشتن زنجیر تایم به جای تسمه تایم،گریبکس هماهنگ تر قیافه ماشین هم کاملاً سلیقه ای هست. تنها کراس اور کامپکت که در امارات فروش موفقیت آمیزی رو تجربه کرده

  • مهربد مهربد (13 آبان 1400 ساعت 17:56)

    خیلی محشره فیسش عالیه ماشینش خیلی مدل بالاست از موتور مسابقه هم مدل بالا تر زیبا تر است

  • فربد قنادی فربد قنادی (6 مرداد 1400 ساعت 10:45)

    واقعا ماشین عالی هست از همه تنظر محشره ظاهر بسیار بروز و زیبای داره امکانات خیلی زیاد و جادار و مصرف سوخت خیلی پایینی داره و سیستم تعلیق بسیار نرم و شتاب بسیار بالا

  • اسماعیل اسماعیل (30 فروردین 1400 ساعت 13:41)

    من دو ساله جک s3 دارم
    واقعا ماشین بی نظیری هست
    مخصوصا سوخت و امکاناتش
    از نظر من جک s3 در مقایسه با هم رده هایش عملکرد بیشتری دارد و بهتر است.

  • سیروس سیروس (11 فروردین 1400 ساعت 15:38)

    با سلام بنده قصد خرید جک s3 رودارم از اونهایی که این ماشین ودارند خواهشمندم بنده رو راهنمایی بفرمایند

    مهدی مهدی (16 فروردین 1400 ساعت 10:34)

    سلام
    بنده این ماشین رو دارم از نظر من پارس از این بهتره چون این ماشین موتور کم حجم داره تعادل نداره تایر کوچیک داره فظای صندوق عقب خیلی کمه روی صندلی های عقب سه نفر به زور جا میشن سروصدا خیلی داره و تکون میخوره

    بی نام بی نام (27 تیر 1400 ساعت 14:02)

    صندوق عقب جا نداره؟؟؟؟من این ماشین ندارم ولی از نزدیک دیدم ، خودم پژو پارس دارم ،صندوق عقب جک تقریبا دو برابر پارس جا داره، احتمالا شما اصلا این ماشین نداری

    فربد قنادی فربد قنادی (6 مرداد 1400 ساعت 10:47)

    عالیه هم شتاب خیلی خوبی داره هم مصرف سوخت خیلی پایینی داره هم امکانات بسیار زیاد و گیربکس حالت اسپرت هم داره شتاب رو خیلی بیشتر میکنه و جادار و راحت و سیستم تعلیق بسیار نرم و ظاهر بسیار زیبایی داره

    مرتضی مرتضی (23 مرداد 1400 ساعت 02:37)

    من پرشیا رو دادم اینو گرفتم واقعا از انتخابم راضی ام و این مواردی که شما فرمودید کاملا خلاف واقعیت هست ، البته شنیدم که قبلاً نسبت به s3 تبلیغات منفی انجام می‌شده توسط شرکت رقیب برای فروش بیشتر مدل هایی مثل ایکس 22 و .. که واقعا از اونها هم خیلی سره s3

  • علی علیزاده علی علیزاده (8 اسفند 1399 ساعت 08:47)

    سلام.کسانی که این ماشین رو دارند، ازش راضی هستند؟ مصرفش چقدره؟ هزینه های جانبیش چقدره؟ بدرد قشر کارمند باتوجه به هزینه ش میخوره؟ شتابش چه جوریه؟

    فربد قنادی فربد قنادی (6 مرداد 1400 ساعت 10:46)

    عالیه هم مصرف سوخت خیلی پایینی داره هم شتاب خیلی عالی و جادار زیاد و سیستم تعلیق نرم و امکانات زیاد از نظر خرج هم بسیار کم خرج هست

  • محسن مرادی محسن مرادی (27 آبان 1399 ساعت 21:40)

    آیا کسی میتونه جواب منو بده.چرا در سربالایهای خیلی تند وقتی گیربکس رو در حالت دنده دستی میزارم ماشین توی دست انداز میوفته برای خودش میره رو اتومات؟

    عرفان عرفان (21 مرداد 1400 ساعت 08:39)

    سلام
    در گیربکس اتومات این طور تعریف شده : وقتی در حالت دنده فشار به ماشین بیاد خود به خود به حالت اتومات میره و از خسارت به ماشین جلوگیری میشه

  • حمید حمید (15 آبان 1399 ساعت 16:42)

    واقعا ماشین خوب و قابل اطمینانی است
    تا خودت نداشتی باشی نمیفهمی چی میگم

  • بهنام بهنام (27 مهر 1399 ساعت 11:55)

    جک ماشین خوبیه نسبت به سایر ماشین های همتراز

  • reza1343 reza1343 (16 مهر 1399 ساعت 07:15)

    جک ماشین آشعالی است پول خودت را دور نریز

    یاسین یاسین (25 بهمن 1399 ساعت 16:06)

    شما چه ماشینی پیشنهاد می کنید

    مهدی مهدی (7 فروردین 1400 ساعت 02:54)

    گبه دستش به گوشت نمیرسه ...

  • پدرام پدرام (15 مهر 1399 ساعت 18:12)

    عالی این ماشین

  • Hossein Hossein (17 مرداد 1399 ساعت 19:02)

    سلام. آقا کسی میدونه تنظیمات تلویزیون آنالوگ ماشین چه جوریه؟

    پدرام پدرام (15 مهر 1399 ساعت 18:13)

    نه من نمیدونم

    جواد جواد (3 شهریور 1400 ساعت 15:41)

    منم نمیدونم

    بايرام بايرام (21 مهر 1400 ساعت 10:59)

    چه جالب؛ منم نميدونم

  • محمد محمد (16 دی 1398 ساعت 12:37)

    بسیار ماشین نرم و خوبی هست در این رده قیمتی از محصولاتی مثل چانگان و ایکس 33 و ایکس 22 بسیار سرتر هست من از سال 97 این ماشین رو دارم و کاملا راضی هستم

  • رضا رضا (2 مرداد 1398 ساعت 21:18)

    بنظر من s3ماشین میان رده خوبیه،حدود۱۵ماهه دارمش مصرفش بسیار خوب و منطقی،نرم و نسبتاً شتابش خوب البته با توجه به حجم موتورش،وما نباید با شاسی ۲۴۰۰مقایسه کنیم،امکانتشم خوبه البته اگه کیلس استارتر می‌داشت و رینگ ۱۸هم می‌داشت ضمن اینکه توربو میشد که قدرت موتور به ۱۵۰اسب می‌رسید حرف نداشت.در کفی مصرف ماشین در حالت کروز با سرعت مجاز از اصفهان تا مشهد زیر ۶لیتر بود ولی میانگین مصرف شهری وجاده از ابتدا تا الان که ۲۵۰۰۰کارکرد دارم حدود ۸/۴می باشد با استفاده دایمی کولر و سرعت نسبتاً بالا،اگر مصرف برایتان مهم نیست s5ولی در صورت مهم بودن s3پشنهاد بنده می باشد،وماشین چینی دیگری نسبت به جک پیشنهاد نمیکنم،مگر اینکه بسمت ماشینهای کره ای بروید، ضمناً در قسمت فرمان s3 ضعف دارد و بعد از مدتی بصدا در میاد که تاکنون نمایندگی موفق به رفع آن نشده و عمومیت داره ولی خیلی جدی نیست.
    این نظر بنده بود بدون اغراق????

    منصور رضایی منصور رضایی (25 مرداد 1398 ساعت 08:36)

    درود بر شما.
    من چانگان دارم و برادرم جک اس تری. از هر نظر در طول یکسالی که سوار شدیم چانگان بسیار بهتر و با کیفیت تر از جک اس تری هست. من بدون تعصب و با تجربه ی یکساله عرض میکنم. تا موقعیکه مدلهای مختلف را تست نکرده اید نباید بگید بعد از اس تری فقط ماشینهای کره ای. ماشینی مثل تیوولی کره ای هست و قیمت بالایی هم داره ولی اصلا قابل مقایسه با چانگان چینی نیست و چانگان خیلی با کیفیت تر از تیوولی هست. سپاس

    محسن محسن (19 تیر 1399 ساعت 00:20)

    سلام دوست عزیز لطفا بفرمایید ایا میشه لاستیک جک اس ۳ رو با فاق ۶۰ عوض کنیم .به شل گیر برخورد نمیکنه؟

    امیر امیر (10 شهریور 1399 ساعت 11:55)

    دوست عزیز چانگان از تیولی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟ خدایی چی میزنی????????????????

  • مانی مانی (23 تیر 1398 ساعت 22:01)

    من این ماشین رو داشتم و به نظر من این ماشین بدرد جاده های به اصطلاح کفی میخوره و اصلا بدرد جاده های کوهستانی نمیخوره... از لحاظ دور گرفتن موتور دوستانی که موتور رکس داشتن میدونن سیستمش چطوریه و همونطور گاز میخوره وجونش در میاد تا دور بگیره از طرفی برای دوستانی که سیستم گیربکسی این ماشین رو بهتر درک کنن بهتره یاد موتور براوو ها بیوفتند که چطور انتقال قدرت از انجنین به چرخ توسط یه تسمه انجام میگرفت ...
    راحت به دوستان توضیح بدم اگر دنبال یه سواری خوب و نرم و بی دردسر هستید و لگد پرانی های گیربکس های اتوماتیک چرخدنده ای نمیخوایید و دور افتادن و شتاب اولیه و جون گرفتنش براتون مهم نیست(اصطلاحا آدم صبور و آرومی هستید) بهترین گزینه است. اما اگر دنبال شتاب و هیجان و قدرت مانور و دور گرفتن بالا و ... هستید دورش رو خط بکشید...(ینی یه چیزی بد تر از تیگو ۵ (کوالا یا خرس تنبل)) از لحاظ اتاقی بگم فقط همین بس که داشبوردش از لحاظ جنسی و کیفیتی یه سور به ال ۹۰ زده تو آشغال بودن.... آخر از همه اینکه شرکتی که اومده ماصین رو طراحی و تولید کرده یادش رفته برای دکمه های روی فرمونش چراغ بزاره و باید حدود ۳۰۰ هزار تومن هزینه کنید و یا تو تاریکی شب کورما دنبال دکمه های کروز و پخش بگردید....
    بدون تعصب و بدون اغماض نظراتم رو نوشتم .....

    منصور رضایی منصور رضایی (25 مرداد 1398 ساعت 08:40)

    بهترین نظری که در مورد جک اس 3 دیدم همین نظر بود و بنده کاملا نظر این دوست گرامی را تایید میکنم . جک اس 3 اصلا ارزش خرید نداره.

    فربد فربد (10 فروردین 1400 ساعت 01:52)

    چرا دروغ میگی خجالت نمیکشی

  • فردین فردین (5 تیر 1398 ساعت 12:04)

    ماشین خوبی هست
    ولی تنها ایرادی که داره این هست که توی دست اندازها تکان های خیلی زیادی داره
    موقعی که از روی سرعت گیرها با سرعت 50 رد می شوی کمک های جلو موقع برگشت ضربه خیلی زیادی می زنه
    موتور نیز در حین گاز دادن می ارزه
    می خواهم بدونم که همه جک های s3 همین طوری هست

  • امیرمسعود امیرمسعود (5 اردیبهشت 1398 ساعت 02:02)

    نسبت به اس ۵ خب طبیعیه که کیفیت پایین تری داره اما از چانگان و سایر هم قیمت های خودش خیلی بهتره.
    فقط ای کاش میشد سایز رینگ های این خودرو رو از ۱۶ به ۱۷ اینچ ارتقا داد بدون اینکه از گارانتی خارج بشه

    منصور رضایی منصور رضایی (25 مرداد 1398 ساعت 08:44)

    دوست گرامی شما چانگان را دارید و سوار شدید اصلا؟ چانگان برندی با کیفیت و بسیار عالی است که با 33 کشور صادرات داره و اصلا قابل قیاس با جک اس 3 نیست. بهتره قبل از تحقیق دقیق در مورد برندهای دیگه نظر منفی ندیدم. من و برادرم چانگان و جک اس تری داریم. انصافا چانگان خیلی خیلی با کیفیت تر از جک اس 3 هست.
    مانا باشید.

    مصطفی مصطفی (12 اسفند 1399 ساعت 09:28)

    دوست عزیز چی میگی؟
    از لحاظ قیمتی هم حساب کنی جک خیلی بهتر از چانگان هست با چهار تا دنده چجوری شتاب گیری میکنی؟????
    S3 شش دنده است از نوع نسل سوم سی وی تی که در حالت منوال دقیقا مثل AT عمل میکنه که طبیعی هم هست چون ساخت بلژیک
    موتورش هم که برای green jet میتسوبیشیه
    دوستان دیگه که این ماشین رو ندارن خواهشا نظر بیخود ندن برن با همون پرایدشون حال کنن????
    توی رولینگ هر ماشین هم کلاس خودش رو به راحتی میزنه
    تنها ایرادی که من دیدم سایز کوچیک رینگ و لاستیکشه که اگه عوض کنم از گارانتی خارج میشه
    خلاصه اینکه خیلی ماشین خوب و محکمیه مصرفش هم خیلی خوبه صدی ۷.۸ میسوزونه برای من
    اینم بگم چانگان سیستم کنترل پایداری نداره ????????

  • امیر امیر (20 فروردین 1398 ساعت 19:00)

    عالیه نسبت به قیمتش الان خیلی به نظرم از ایکس 22 و چانگان بهتره ولی قیمتش تو یه مایه هست

  • محمد نظری محمد نظری (19 اسفند 1397 ساعت 19:11)

    رتضی هستم