1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. فردا، افتتاح رسمی سومین نمایشگاه خودرو تهران

فردا، افتتاح رسمی سومین نمایشگاه خودرو تهران

16 دی 1397
  • 1

نمایشگاه خودرو تهران پس از سال ها مجدداً چند سالی است که به تهران بازگشته و در محل شهر آفتاب برگزار می شود. این نمایشگاه در واقع بزرگ ترین و مهم ترین رویداد خودرویی کشور محسوب می‌شود که در آن شرکت های مختلف برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاورد های خود حضور پیدا می‌کنند.
18.jpg
متاسفانه امسال با توجه به شرایط خاص صنعت خودروی کشور، تاریخ برگزاری این نمایشگاه چندین بار جابجا شد و حتی گه گاه، زمزمه های عدم برگزاری این نمایشگاه نیز به گوش می‌رسید، اما سر انجام، تاریخ 18 الی 21 دی ماه برای این نمایشگاه تعیین شد.
سومین دوره این نمایشگاه فردا با حضور مسئولان و خبرنگاران به صورت رسمی افتتاح می‌شود و از روز سه شنبه نیز، پذیرای علاقه مندان به خودرو و صنعت خودرو است.
بر خلاف سال گذشته، در نمایشگاه امسال شاهد حضور هیچ خودروی وارداتی نیستیم. اما به نظر می رسد خودروسازان داخلی حضور قدرتمندی در این نمایشگاه داشته باشند.
1.jpgهمچنین بنا بر اعلام مسئولین برگزاری این نمایشگاه، امسال برای اولین بار بخشی از نمایشگاه برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای در نظر گرفته شده است.
از شرکت کنندگان نمایشگاه امسال می‌توان به ایران خودرو، سایپا، ایکاپ، سیف خودرو، عظیم خودرو، زامیاد، برلیانس ، هایما و.... اشاره کرد.
سایت خودرو امسال نیز مانند سال گذشته سعی می‌کند با پوشش مناسب و کامل این نمایشگاه، در کنار شما مخاطبان بوده و شما را از همه اتفاقات این رویداد آگاه کند.
همچنین تلاش می‌کنیم از طریق حساب اینستاگرام رسمی سایت خودرو(car.ir) به آدرس @car.ir_mag نیز، هنگام اتفاقات مهم نمایشگاه به صورت زنده ( لایو ) در کنار شما حضور داشته باشیم.
2.jpg

منبع car.ir


نظرات

  • قموشی قموشی (18 دی 1397 ساعت 00:54)

    خیلی دیدنی می شه محصولات ایرانخودرو ( واووو ) سایپا ( به به ) خودروهای چینی عظیم خودرو ( چه شکوهی ) . منظورشون از بین المللی چیه که خودروهای وارداتی حضور ندارند !؟ یعنی خارجی ها هم می تونن از این نمایشگاه دیدن کنن ؟