1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی فیس لیفت سیتروئن C3 در اروپا + عکس

معرفی فیس لیفت سیتروئن C3 در اروپا + عکس

28 بهمن 1398
  • 0

سیتروئن C3 اصلاح شده در اروپا معرفی شد و زمان عرضه آن برای بازار استرالیا در اواخر سال جاری تایید شده است.

در قسمت جلوی این خودرو نوارهای کرومی اطراف لوگو بازطراحی شده اند. بخش زیرین این نوارها که گفته می شود الهام گرفته از CXperience کانسپت است در کناره ها به سمت پایین رفته و با چراغ های جلوی بازطراحی شده ادغام می شود که اکنون دارای لامپ های LED است.

Citroen-C3-2020-1280-06.jpg

جلوپنجره در مرکز دماغه این خودرو بزرگ تر شده در حالی که در کناره های آن، ضربه گیرها با بالشتک های کم تر اما بزرگ تر، ساده تر شده اند.

رینگ های آلیاژی 17 اینچی Vector جدید در برخی مدل های این خودرو موجود هستند.

پالت رنگ این خودرو اکنون شامل قرمز Elixir و آبی Spring است. C3 اصلاح شده در اروپا با 97 ترکیب رنگ بدنه، سقف و تریم ارائه می شود.

 Citroen-C3-2020-1280-0b.jpg

در قسمت پشت این خودرو همه چیز بی تغییر به نظر می رسد به جز طرح نوین ستون C که شباهت به ضربه گیرهای کنار در دارد.

در کابین C3 به روز شده تریم Techwood تعبیه شده که شامل تریم چوبی شکل با رنگ روشن روی داشبورد و نوار مشابه در نزدیکی بالای صندلی ها است.

هم چنین صندلی های Advanced Comfort جدید که حس یک صندلی راحتی را ایجاد می کنند در کابین این خودرو تعبیه شده است. این صندلی ها با یک دسته صندلی برای راننده موجود هستند.

Citroen-C3-2020-1280-07.jpg

از دیگر تغییرات در این خودرو می توان به سنسورهای پارک جلو و ConnectedCam جدید اشاره کرد که از دوربین با زوایه عریض برای عکس برداری یا ضبط فیلم های کوتاه برای اشتراک در رسانه های اجتماعی بهره می برد.

Citroen-C3-2020-1280-0a.jpg



نظرات