درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام . یکی از شرایط ثبت نام خودرو نداشتن پلاک فعال است . آیا کسی که ماشین فرسوده و از رده خارج داره نباید این حق را داشته باشه که ماشین فرسوده اش را به تبدیل به ماشین نو بکنه . متاسفانه کسانیکه برای مردم تصمیم میگیرن از درد مردم بی خبرن .
الان ینی اینی که گفتن باید 4 تا چک بدیم تکلفیش چی شد یکی شفاف بنویسه یا از سایت خواهش میکنم یه مطلب بزاره مردم روشن شن
چک میخاد ؟ نمخاد ؟ به نام خودمون باید باشه ؟ اقوام درجه یک ؟ ....
سلام..نمیدونم حرف ما فقرا رو هم منتشر میکنید یا نه؟ چیزی که مشخصه و همه میدونن و از ایرادات و نواقص این ثبت نامه اینه که خیلی ها تا الان بارها خودرو ایرانی و خارجی خریدن و فروختن ولی به اسم خوشان نبوده همانند اکثریت دلالان خودرو که هیچوقت ماشین به اسم خودشون نیست و الان خدا رو شکر دیگه میتونن آبرومندانه یک پلاک ملی بی منت واسه خود و حتی اعضای محترم خانوادهشون و یا دوستانشون بگیرن و بازم پول رو پولشون بیاد ! ولی متاسفانه اغلب مردم که امثال بنده هستند و مثلا یک پراید مدل 81 رو پارسال با دهها وام و قرض و...خریدم! از خودروسازان میپرسم کجای این عدالت و انصافه؟ چرا نباید مالکان خودروهای کهنه و فرسوده که عمدتا مسافرکش های محروم جامعه هستند بعلت پلاک فعال خودروی کهنه و فرسوده خویش مشمول ثبت نام خودرو گردند..؟! آیا نمیشد هنگام ثبت نام نهایی علاوه بر پلاک فعال خودرو، سال ساخت ماشین رو هم استعلام میکردند؟؟؟ #ایران خودرو #سایپا #متشکریم