1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آیتم اخذ چک از خریداران خودرو حذف شد

آیتم اخذ چک از خریداران خودرو حذف شد

6 خرداد 1399
  • 3

با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک از شرایط ثبت‌نام خودرو در مقطع کنونی حذف شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت، با دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرط اخذ هر گونه چک از مرحله فعلی ثبت‌نام خودرو حذف شد.

پیش از این خودروسازان در شروط اعلامی به متقاضیان در حوزه ثبت‌نام خودروها، شرط اخذ چک صیادی و یا چک متعلق به بستگان درجه یک را مطرح کرده بودند که با دستور سرپرست وزارت صمت، شرط اخذ هر گونه چک در این مرحله از ثبت نام ملغی اعلام شد.



نظرات

  • موسوی موسوی (6 خرداد 1399 ساعت 15:50)

    سلام . یکی از شرایط ثبت نام خودرو نداشتن پلاک فعال است . آیا کسی که ماشین فرسوده و از رده خارج داره نباید این حق را داشته باشه که ماشین فرسوده اش را به تبدیل به ماشین نو بکنه . متاسفانه کسانیکه برای مردم تصمیم میگیرن از درد مردم بی خبرن .

  • حسن حسن (6 خرداد 1399 ساعت 15:10)

    الان ینی اینی که گفتن باید 4 تا چک بدیم تکلفیش چی شد یکی شفاف بنویسه یا از سایت خواهش میکنم یه مطلب بزاره مردم روشن شن
    چک میخاد ؟ نمخاد ؟ به نام خودمون باید باشه ؟ اقوام درجه یک ؟ ....

  • صادق صادق (6 خرداد 1399 ساعت 09:34)

    سلام..نمیدونم حرف ما فقرا رو هم منتشر میکنید یا نه؟ چیزی که مشخصه و همه میدونن و از ایرادات و نواقص این ثبت نامه اینه که خیلی ها تا الان بارها خودرو ایرانی و خارجی خریدن و فروختن ولی به اسم خوشان نبوده همانند اکثریت دلالان خودرو که هیچوقت ماشین به اسم خودشون نیست و الان خدا رو شکر دیگه میتونن آبرومندانه یک پلاک ملی بی منت واسه خود و حتی اعضای محترم خانوادهشون و یا دوستانشون بگیرن و بازم پول رو پولشون بیاد ! ولی متاسفانه اغلب مردم که امثال بنده هستند و مثلا یک پراید مدل 81 رو پارسال با دهها وام و قرض و...خریدم! از خودروسازان میپرسم کجای این عدالت و انصافه؟ چرا نباید مالکان خودروهای کهنه و فرسوده که عمدتا مسافرکش های محروم جامعه هستند بعلت پلاک فعال خودروی کهنه و فرسوده خویش مشمول ثبت نام خودرو گردند..؟! آیا نمیشد هنگام ثبت نام نهایی علاوه بر پلاک فعال خودرو، سال ساخت ماشین رو هم استعلام میکردند؟؟؟ #ایران خودرو #سایپا #متشکریم