1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. از نسل جدید لوکس‌ترین خودرو مرسدس بنز رونمایی شد + عکس

از نسل جدید لوکس‌ترین خودرو مرسدس بنز رونمایی شد + عکس

15 شهریور 1399
  • 3

مرسدس بنز پس از انتشار تیزر ها و تصاویر های مخفیانه متعدد از کلاس اس بالاخره تصمیم گرفت تا جزئیات و تصاویر آن را منتشر کند.

 نسل جدید کلاس اس هفتمین سدان کلاس اس از سال ۱۹۷۲ است که روانه بازار می شود.

11.jpg

مشابه کلاس اس های قبلی این نسل هم دارای نوآوری های جدیدی هم در خانواده محصولات مرسدس بنز و هم در سراسر صنعت خودروسازی جهان است.

از بعد ایمنی کلاس اس اولین خودروی تولید انبوه جهان است که دارای کیسه های هوا برای سرنشینان عقب است.

12.jpg

در واقع در صورت وقوع تصادف دو کیسه هوای ۷۰ لیتری از سمت پشتی صندلی های ردیف نخست باز می شوند تا از سر و گردن سرنشینان ردیف عقب محافظت کنند.

همچنین کلاس اس جدید اولین محصول مرسدس بنز است که به نسل دوم سامانه سرگرمی اطلاعاتی MBUX مجهز می شود.

صفحه نمایشگر بزرگ 11.9 یا 12.8 اینچی لمسی این سامانه هم بیشترین فضای مربوط به داشبورد خودرو را به خود اختصاص داده است.

15.jpg

این سامانه با عبارت Hey Mercedes فرمان های صوتی را دریافت می کند و قادر است 27 زبان مختلف را متوجه بشود.

جالب است بدانید نمایشگر هدآپ مرسدس بنز قادر است تا تصویری برابر با یک نمایشگر 77 اینچی را روی شیشه جلوی خودرو قرار دهد و اطلاعات سرعت و مسیریابی را نمایش دهد.

تا هفت حساب کاربری "مرسدس من" را می توان بر روی کلاس 7 تنظیم کرد تا همه استفاده کنندگان از خودرو تنظیمات صندلی و حتی نورپردازی مربوط به خودرو را داشته باشند.

17.jpg

کلاس اس جدید دارای گرم کن صندلی ها، قابلیت تنظیم صندلی در 19 جهت، روکش چرم ویژه، 30 بلندگوی صوتی با فناوری 4 بعدی و سامانه کنترل تهویه هوای داخلی با چهار وضعیت است.

مرسدس میران مصرف سوخت خودرو را 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر، شتاب صفر تا صد آن را 6.2 ثانیه و بیشینه سرعتش را 250 کیلومتر بر ثانیه اعلام کرده است.

این خودرو با موتور های بنزینی 3.5 لیتری 270 و 320 کیلوواتی و موتور دیزل 2.9 لیتری 243 کیلوواتی و جعبه دنده 9 سرعته عرضه می شود.

16.jpg

18.jpg



نظرات

  • منتقد منتقد (15 شهریور 1399 ساعت 10:30)

    خب اینم نسل جدید مرسدس با اپشنایی برابر نیاز هز خریدار چه در المان و چه در بقیه دنیا و اما ایران چی کلا چهارتا اپشن میزارن که نصف سفارشیه بعد وقتی سوار مشین میشی میبینی که قوطی کنسور از این بهتره مردم ما پول میدن به ماشینای اشغال قدیمی خراب پر مصرف در حالی که مردم المان ماشین میخرن نصف پولشو دولت میده اینجا دولت باز یه پولی هم ازت میگیره کاش مسِولین یاد بگیرن مردم اینده میخوان نه گذشته.....

  • سیدجعفرکاظمی سیدجعفرکاظمی (15 شهریور 1399 ساعت 09:53)

    بااین تبلیغات این کشوررا هرروز به سمت اشرافیگری سوق میدهید بردولت واجب ولازم است مراقبت نماید ولی کوگوش شنوا؟ دولت باید مدتی واردات هرنوع کالای لوکس راتعطیل کند تا اقتصاد کشور تثبیت شود .

  • عباسعلی عباسعلی (15 شهریور 1399 ساعت 08:30)

    جالبه این محصولات با آخرین تکنولوژی دقیقا طیق برنامه زمان بدنی به بازار عرضه میشن در این بین هیچ برنامه پیش فروش ، سود جو کارشناس های داری رانت ، شرکتهای کلاهبردار،آقا و آقا آقای زاده و ... هم نیست.
    اینها بهترین ماشینهای جهان رو تولید میکنن و با هزار ترفند و تسهیلات به مشتری میفروشن همین و بس .
    جالبه پای صحبت کارشناسهای مغرور خودرو سازی خودمون که بشینی ادعاشون از اینها بیشتره