درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
این گروه هم برای جیب خود کیسه دوختند و مطمئنا برای ملت هیچ قدمی برنخواهند داشت فقط کارشان داد زدن در مجلس است و نمایش دادن خودشان . آیا باید با اعتماد مردم اینگونه عمل کنید ؟ اول جیبتان را پر می کنید اگه اضافه اومد که نمی آد به فکر مردم اونم قشر مرفه می افتید . این همه خون جوانان ما ریخته شده که شما از بیت المال مفت استفاده کنید ؟ ماشین خودتان را در پارکینگ خانه هایتان بزارید و از بیت المال بهره ببرید ؟ حقوقهای نجومی و سرویسهای رایگان دریافت کنید ؟ ای وای بر کشور ما که این همه **** و **** خور داره . این آمریکا نیست که قلب ما را به هدف گرفته این افراد خائن و خود خواه است که قلب واعتماد ما را به بازیچه گرفته وگرنه کشوری با این همه ثروت مادی و معنوی نباید با این مشکلات حاضر دست به گریبان باشد .
جریان دعوای زرگریه و وسط دعوا نرخ تعیین کردن برای ملت دقت کنید با این ترفندها قیمت محصولات بی کیفیت رو نسبت به سال قبل تا دویست درصد بدن بالا و این نرخ رو وسط این دعوا به خورد مردم دادند.
نماینده مجلسی که خودروی دناپلاس را نصفِ قیمت بازار، خارج از نوبت، در اقساط سه ساله و با کارمزد [احتمالا] صفر درصد تحویل میگیرد، چگونه میخواهد در برابر گرانفروشی و کلاهبرداری سایپا و ایرانخودرو بایستد؟! کِی میتواند حال مردمِ بدبختی که منتظر پراید ۱۱۰ میلیونی هستند را درک کند؟ اسم این اگر رانت نیست پس چیست؟ اسم این کار اگر حق الناس نیست پس چیست؟ چطور مدعی العموم هستین وقتی از رانت استفاده میکنید؟
دیگه به طور واضح ما تبعیض بین مردم رو دیدیم
تحویل خودرویی با قیمت نجومی که مردم بیشتر از اونا نیاز دارن چون واقعا نماینده سوار دنا نمیشه با حقوق و مزایایی که داره حداقل یه شاسی بلند زیر پاشه
این مردم هستن که پول ندارن که هنوز سوار پراید میشن
به فکر مردم باشید نه نماینده های مفت خور
نمایندگان که همه خوذرو پلاک بنام خود داشتند چرا این قوانین برای ملت فقط اجرا می شود. نمایندگان که بیشتر آنها هزینه های میلیاردی برای انتخابات کردند اچازه می دادند این خودرو ها به افراد نیازمند می رسید
عافیت طلبی به سبب همین اقدامات و رویکردها بوجود می آید و نظارت کیفی و واقعی به گوشه ای می خزد.
با سلام
جناب آقای شیوا رئیس محترم شورای رقابت آقایان نماینده ها عزیز در قرعه کشی شرکت کرده بودند؟ وجه پیش پرداخت را واریز کرده بودند؟ فرق آنها با مردم عادی در چیست؟ آیا پلاک فعال در خانواده داشتند یا نه؟ به مردم هم با این شرایط ( لیزینگ، اقساطی) خودرو تعلق میگیرد؟ مگر فرموده های حضرت امام(س) را از یاد برده اید؟حضرت امام با تبعض طبقاتی مبارزه کرد ولی شما دارید رونق میدهید.چرا؟علت در چیست؟ شاید شما خود را سرتر میدانید از مردم. (عجب)
آقای شیوا رئیس شورای رقابت هستش و این شورا مسئول ارائه فرمول قیمت گذاری و مسئول صدور مجوز برای افزایش دادن یا ندادن قیمت خودرو تولید داخل و ابلاغ قیمت کارخانه هستش و نه حتی بازار !
ضوابط و شرایط ثبت نام در طرح های فروش ایرانخودرو و سایپا در اختیارات و وظایف آقای شیوا نیست ایشون این چیزارو تعیین و ابلاغ نمیکنه!
ایرانخودرو و سایپا ماشیناشون رو نمیدن دست آقای شیوا که آقای شیوا تو کشور و به هر کی دلش خواست و به هر قیمتی دلش خواست پخش کنه ! آقای شیوا به اندازه یه قیمت گذاری و فرمولش و ابلاغ اون قیمت وظیفه و اختیار داره و تمام که تا اونجایی هم که من توی یه برنامه زنده خبری شبکه دو دیدم مخالف افزایش قیمت کارخانه سایپا و ایرانخودرو و بهونه گیری ها بود در مقابل افرادی که اصرار به افزایش قیمت و تو ضرر بودن این دو شرکت داشتن. به نظر میرسه فرد اشتباهی رو مورئد خطاب قرار دادین در اول نظرتون !
آقای شیوا نه ***** شیوا ایشون فقط برای شرینی وشربت رقابت میکنه آخه یک آدم ***** مرده ****** چه کاری ازش میاد
البته شورای رقابت هیچ توجهی به مصرف کنندگان ندارند حتما مافیای خودرو تا بحال سیبیل این افراد رو چنان چرب نموده که هر قیمتی رو بخواهند تعیین می کنند و گرنه با یک حساب ساده و مقایسه قیمت محصولات خارجی می فهمید که چه کلاهی دارند سر ملت می گذارند.