1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لوگوی نورانی مرسدس بنز دردسر ساز شد!

لوگوی نورانی مرسدس بنز دردسر ساز شد!

دردسر خریداران مرسدس بنز به خاطر نصب لوگوی نورانی!
4 آبان 1399
  • 2

خودروساز آلمانی در حال فراخوان هزاران دستگاه از شاسی بلندهای لوکس خود در آمریکا به خاطر نقص سیستم‌های برقی است. این فراخوان به همراه جزئیات آن در وب‌سایت NHTSA قرار گرفته است.
به‌طور خاص باید گفت دلیل فراخوان مرسدس بنز نشان نورانی و سفارشی مرسدس است که در جلوپنجره ۱۲۷۹۹ دستگاه GLE و GLS کلاس قرار گرفته است. این خودروها بین ۸ دسامبر ۲۰۱۸ تا ۲ فوریه ۲۰۲۰ تولید شده‌اند.

Mercedes-Illuminated-Badge.jpg

طبق اسناد منتشر شده، لوگوی ستاره‌ای مرسدس که نورانی است احتمالاً به‌صورت کامل و مناسب نصب نشده و عملکرد دیگر قطعاتی را که از ارتباط زمینه‌ای مشترک استفاده می‌کنند مختل کرده است. از جمله این بخش‌ها می‌توان به واحد کنترل فرمان هیدرولیک، موتور برف‌پاک‌کن و چراغ‌های جلو اشاره کرد. نمایندگی‌های مرسدس به‌منظور حل این مشکل اقدام به تغییر محل پایه لوگوی مرسدس و ارتباط دوباره سیستم‌های برقی آن خواهند کرد.

Mercedes-AMG-GLS63-S-767x575.jpg

خوشبختانه حادثه‌ای مرتبط با این مشکل به دست مرسدس نرسیده است. همچنین گفته شده این مشکل اوایل سال قبل به دست این برند رسیده و بررسی‌ها نیز فورا شروع شده است. البته شیوع ویروس کرونا باعث شده کار رسیدگی به این فراخوان به خاطر دورکاری کارکنان با تأخیر انجام شود.

مرسدس GLE کلاس بیشترین تأثیر را از این فراخوان گرفته زیرا ۹۶۴۲ دستگاه از آن باید به نمایندگی‌ها مراجعه کنند. همچنین تعداد ۳۱۵۷ دستگاه GLS کلاس نیز شامل این فراخوان هستند.

new-mercedes-benz-gle-estate-gle-4matic-amg-line-5dr-front-767x511.jpg

ظاهراً اطلاعات لازم درباره این فراخوان به دست نمایندگی‌های مرسدس رسیده و در آینده نیز مالکان از چند و چون ماجرا آگاه خواهند شد. انتظار می‌رود کار تعمیر خودروها از ۸ دسامبر امسال شروع شود.

Mercedes-AMG-GLE-53-front-767x432.jpg

منبع پدال


نظرات

  • رضا رضا (7 آبان 1399 ساعت 08:18)

    من واقعا میخوام بدونم تو این مملکتی که شب میخوابی و صبح بیدار میشی میبینی قیمت ها 10 برابر شده کسی به فکر دهه شصتی های بیچاره که تازه میخان خانواده تشکیل بدن و وسایل مصرفی زندگیشونو تامین کنند هست یا نه. البته این مملکت دیوانه خانه ای بیش نیست و یه سری افراد بیسواد سکان امور مهم رو بدست گرفتن. نسل جوان و نیروی کار داره از بین میره با این فشار تورم و گرانی.

  • حسین حسین (4 آبان 1399 ساعت 12:40)

    سلام سایپا هم برای خریداران پراید فراخوان داده که ببرن تغییرات جزئی میخوان در سیستم ترمز انجام بدهند تا زودتر رانندگانش بمیرن