درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دنا پلاس دنده نسبت به تارا دنده لاقل شکل ظاهریش خوبه امکانات بیشتری داره که اصلا اشاره نکردید مثل صندلی چند حالته برقی رینگ اسپرت دوربین دنده عقب .و قیمت در بازار اختلاف نداره حدودا یکی هست .تارا که انگار رانا پلاس با ۲۰۶و و پارس تصادف کرده شده تارا با اون چراغهای زشت عقب که رو مخ چشم نفر پشت سرش هم کور میکنه یه سیستم حفاظت از عابر پیاده داره که اگه توی جاده با حیوانی تصادف شد میاد داخل اطاق
چه خبرتونه
چه خبرررتووونه؟
برید تست و بررسیهای مختلف همین دنا پلاس توربو اتومات رو ببینید تا متوحه بشید پرچمداران ایرانی به قیمت کارخونه هم نمیارزن چه برسه بازار آزاد.
شرکتی که برای درز کاپوت واشر میذاره به جای اینکه قالب بندی رو درست کنه، تو این بازار انحصاری چقدر برای مشتری ارزش قائله؟!