1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. محصول جديد ايران خودرو؛ هايما S5 با گيربكس AT6 معرفی شد + مشخصات

محصول جديد ايران خودرو؛ هايما S5 با گيربكس AT6 معرفی شد + مشخصات

15 آذر 1400
  • 3

بعد از معرفی هایما اس 7 پلاس ظاهرا نوبت به برادر کوچکتر این شاسی بلند چینی در ایران یعنی هایما اس 5 رسیده است که نسخه جدید و به اصطلاح پلاس آن معرفی شود. ولی نباید انتظار تغییرات زیادی را در این خودرو داشت و تغییرات فنی و امکاناتی اندک هدف ایران خودرو برای عرضه مدل پلاس است.  

با توجه به عرضه هايما S5 با موتور توربو شارژ 1.5 ليتر شركت ايـران خـودرو بـر آن شـد تـا در نسـخه جديدي از اين خودرو با استفاده از تكنولوژي هاي روز گامي در جهت پاسخگويي به خواست مشتريان و افـزايش رضـايتمندي مردم عزیز کشورمان برداشته شود و بهبودهايي در اين خودرو ايجاد نمايد.

در اين نسخه جديد با توجه به سازگاري بهتر گيربكس هاي AT با شرايط اقليمـي و جغرافيايي كشور، گيربكسCVT به گيربكس AT6 (اتوماتيك 6 سرعته) تبديل شده و تغييراتي در روكش صندلي ها و رودري ها بـه اجرا درآورده است. 

اين خودرو از لحاظ ظاهر بيروني تفاوتي با هايما S5 توربو شارژ ندارد. 

فروش این خودرو بصورت فروش فوق العاده و بدون قرعه کشی طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.

wlij3pqap0k.jpg

هايما S5 توربو شارژ، خودرويي كراس اوور در كلاس ابعادي C است كه با بهره گيري از طراحي به روز و زيبا، جلوه اي با شكوه، دوسـت داشتني و قدرتمند از توان طراحي متخصصان شركت هايما را به رخ مي كشد.  

محصول هايما S5 با گيربكس AT6 ضمن برخورداري از زيبايي، ايمني و تجهيزات مناسب، همانند هايما S5 داراي موتور پر قـدرت مجهز به توربو شارژ بوده و بيش از پيش مي تواند به عنوان محصولي متفاوت مورد توجه مشتريان قرار گيرد.

wlij3pqap0.jpg



نظرات

  • محسن محسن (22 آذر 1400 ساعت 19:52)

    جالبه تمام خودروهایی ایرانی پلاس شدن حالا خوبه علامت پلاس + اینه قیمت ها اینقدر میشه اگر علامت پلاس ضربدری بشه× قیمت ها چی میشه

  • علی علی (15 آذر 1400 ساعت 18:04)

    و مسلما با قیمتی فضایی‌تر از قیمت‌های نجومی فعلی!
    واقعا اگر ما مردم متحد می‌شدیم و زیر بار این کارهای مضحک خودروسازان نمیرفتیم در کمتر از یکسال نسخه‌ی آنها با کمک مردم پیچیده میشد و یا حذف می‌شدند یا تولیدات باکیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌کردند.

  • امیرحسین امیرحسین (15 آذر 1400 ساعت 10:37)

    مبارک باشه ، خودروسازان میتونند مردم بیچاره رو دست بسر کنند ، ما مردم بیچاره مضحکه خودروسازان شدیم و هیچکس هم نیست بداد این ما مردم بدبخت برسه ، یک خودرو که در کل دنیا ارزشی نداره در ایران خراب شده شده برای مردم آرزو