1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی نیسان مورانو مدل ۲۰۲۲ میدنایت ادیشن، کراس اووری ژاپنی با ظاهری تیره‌تر + عکس

معرفی نیسان مورانو مدل ۲۰۲۲ میدنایت ادیشن، کراس اووری ژاپنی با ظاهری تیره‌تر + عکس

15 آذر 1400
  • 0

خودروی شاسی بلند نیسان مورانو (Nissan Murano) خودرویی است با کیفیت که از سال ۲۰۰۲ تا کنون در ژاپن و در کشور ما در سال 1387در شرکت ایران و پارس خودرو تولید شده است. نسل اول این خودرو بر روی پلت فرم نیسان 350Z ساخته شده است. توانایی حرکتی مناسب از ویژگی نیسان مورانو است. اخیرا نیسان نسخه جدید این خودروی با کیفیت را در مدل 2022 معرفی کرد.

شکی وجود ندارد که نسل فعلی نیسان مورانو خودرویی قدیمی نسبت به سایر رقباست. کراس اوور مشهور ژاپنی‌ها در مدل ۲۰۱۹ خود فیس لیفت شده اما ریشه‌های آن به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد. به همین خاطر است که نوبت به ارائه یک پکیج جدید برای مورانو فرا رسیده و می‌خواهیم شما را با مورانو ۲۰۲۲ میدنایت ادیشن آشنا کنیم.


همان‌گونه که انتظار دارید این پکیج شامل تریم تیره و مشکی برای کراس اوور نیسان بوده و همه‌چیز با جلوپنجره V موشن نیسان شروع می‌شود. بخش پایینی نیز دارای تریم مشکی بوده و تقریباً تمامی قطعات کرومی جای خود را به این رنگ داده‌اند. مدل میدنایت ادیشن همچنین از رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی براق سود می‌برد. به این موارد باید نشان‌های سفارشی روی بدنه را نیز اضافه کنیم.

2022-nissan-murano-midnight-edition-767x431.webp

نیسان پکیج موردبحث را تنها روی تریم SV مورانو عرضه می‌کند و می‌توان این مدل را به‌صورت دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ محرک سفارش داد. تریم SV در مدل ۲۰۲۲ دارای صندلی‌های چرمی و گرم شونده استاندارد بوده است. مورانو میدنایت ادیشن در نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به ترتیب ۳۷۸۴۵ و ۳۹۵۴۵ دلار قیمت دارد.


بد نیست بدانید نسخه استاندارد مورانو S دیفرانسیل جلو با قیمت پایه ۳۲۹۱۰ دلاری در دسترس است که قیمت آن نسبت به مدل ۲۰۲۱ فقط ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. نسخه SV دیفرانسیل جلو هم ۳۶۴۵۰ دلار قیمت داشته که افزایش بهای ۵۱۰ دلاری را نشان می‌دهد. قیمت مورانو SL 2022 نیز با افزایش ۱۰۰ دلاری به ۴۰۴۱۰ دلار رسیده و برای مدل فول پلاتینیم باید ۴۴۴۶۰ دلار بپردازید که ۱۰۰ دلار بیشتر از سال قبل است. انتخاب سیستم چهار چرخ محرک نیز ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار به قیمت مدل‌های اصلی می‌افزاید.

منبع پدال


نظرات