1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. هر آنچه درباره فیس لیفت لندکروز باید بدانید!

هر آنچه درباره فیس لیفت لندکروز باید بدانید!

22 مرداد 1401
  • 0

تویوتا اسپایدر - شکی نیست که تویوتا لندکروز یک خودروی قدرتمند، مجلل و شاید بهترین ماشین SUV جهان در بازار ایران می باشد. از آنجا که خرید مدل های جدید این خودرو مثلا لندکروز 2022 در ایران امکان پذیر نیست. مشتریان می توانند با انجام کیت فیس لیفت یا همان تغییر ظاهر تویوتا قدیمی خود را به مدل 2022 تبدیل کنند. اما انجام فیس لیفت یا عمل زیبایی خودرو نیازمند داشتن اطلاع کافی در این زمینه هست. سئوالات و ابهامات زیادی در این زمینه است اینکه شاید معایبی برای خودروی شما داشته باشد و بسیاری معتقد هستند که نباید لندکروز خود را فیس لیفت کنید. اما از طرفی دیگر هم شما می توانید خیلی راحت ظاهر قدیمی لندکروز خود را ارتقاع دهید و بر جذابیت آن بیفزایید. شما که ماهانه لباس های خود را عوض می کنید و جامه نو بر تن می کنید، بد نیست اگر چند سالی یک بار هم دستی به ظاهر خودروی خود بکشید تا ظاهر آن را بهبود ببخشید. با تویوتا اسپایدر مرکز فیس لیفت و نصب آپشن تویوتا همراه باشید.

از آنجا که خودروهای لندکروز کیفیت ساخت بالایی دارند و در عین حال طول عمر بالایی دارند حتی مدل های قدیمی این خودرو در کشورهای جهان سوم مشتریان خاص خود را دارد. با انجام فیس لیفت می توان یک تویوتا لندکروز قدیمی را به مدل جدید 2022 تبدیل کرد.

فیس لیفت لندکروز در معنای واقعی چیست؟ فیس لیفت لندکروز در واقع به این معنی است که شما ظاهر خودروی خود یعنی بخش هایی نظیر چراغ های جلو، سپرها، کاپوت، جلوپنجره، سپر و چراغ های عقب، آینه های بغل، رینگ ها، دستگیره های در و بخش های داخلی نظیر داشبورد، اجزای کنسول، تو دوزی داخلی، مانیتور، دریچه های کولر و غیره را تعویض کرده و از قطعات جدید برای خودروی خود استفاده کنید. با این وجود فیس لیفت به معنای تغیر تمامی بخش های ظاهری جهت تزئین و ارتقاع خودرو گفته می شود. فیس لیفت خودرو از عمل زیبایی گرفته می شود. همانطور که امروزه با جراحی های مختلف می توانید جذابیت چهر خود را بیشتر کنید. با فیس لیفت کردن خودروی خود هم می توانید جذابیت های آن را ارتقاع دهید. شما حتی می توانید خودروی لندکروز خود را به لکسوس تغیر فیس دهید.

بسیاری از افراد توان خرید یک لندکروز جدید و مدل بالاتر را ندارند. اما با کمی هزینه ظاهر لندکروز خود را به مدل های جدید تا 2022 ارتقاع می دهند. اینگونه یک لندکروز 2010 را از نظر ظاهری به لندکروز 2022 تبدیل می کنند. حتی خودروسازان خود از این ترفند برای تولید یک خودروی جدید استفاده می کنند. شاید خیلی وقت ها شنیده اید که یک شرکت خودروسازی نسخه فیس لیفت فلان خودروی خود را روانه بازار کرده است. تغیر فیس در واقع به معنی تغیر ظاهر قدیمی خودرو و تبدیل آن به یک خودروی جدید است. اگر می خواهید لندکروز مدل پایین خود را به لندکروز 2019 و بالاتر تغیر فیس دهید، تویوتا اسپایدر آماده است تا این کار را به صورت حرفه ای و با بهترین کیفیت انجام دهد.

هزینه فیس لیفت لندکروز چگونه است؟

یکی از سوالات مهم کاربران در این رابطه هزینه فیس لیفت لندکروز است. اگر شما بخواهید یک فیس لیفت کامل انجام دهید و از کیت اصلی فیس لندکروز استفاده کنید، مطمئنا هزینه آن به حداکثر می رسد. اما اگر بخواهید از قطعات چینی یا تایوانی استفاده کنید، هزینه ها تا حدودی کاهش می یابد. در کشور خودمان به خاطر اینکه واردات خودرو با مشکل مواجه شده است، بیشتر خودروهای خود را فیس لیفت می کنند. تویوتا لندکروز از جمله های خودروهایی است که با قانون ممنوعیت ورود خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی سی مواجه شده است. اخرین لندکروزهایی که روانه بازار کشورمان شده اند، مدل 2013 هستند که خیلی هم محدود هستند. شاید این بزرگترین عاملی است که صاحبان خودروهای لندکروز را وادار می کند تا خودروی خود را فیس لیفت کنند. تا اینگونه از آپشن های جدید شرکت سازنده استفاده کنند. هزینه فیس لندکروز برحسب مدل خودروی شما، میزان تغیرات، نوع قطعات (ژاپنی، چینی، ...) و سلیقه شما مشتریان عزیز متفاوت است.

زمان فیس لیفت لندکروز

یکی از دیگر سوالات کاربران هنگامی که برای انجام فیس لیفت به تویوتا اسپایدر مراجعه می کنند. زمان انجام فیس لیفت لندکروز است، اینکه چقدر طول می کشد تا تویوتا لندکروز را فیس لیفت کنند. مطمئنا اگر بخواهید تمامی بخش های ذکر شده در بالا که شامل فیس لیفت می شوند را تعویض کنید به زمان بیشتری نیاز است. بعضی از مراجعه کنندگان بسیار سلیقه ای عمل می کنند و بخش های زیادی از خودروی خود را تعویض می کنند. با این وجود اینکه چند روز فیس لیفت خودروی شما زمان می برد بستگی دارد که به کجا مراجعه می کنید. تویوتا اسپایدر مطمئنا در کمترین زمان با بهترین کیفیت فیس لیفت لندکروز شما و دیگر خودروهای تویوتا را انجام می دهد. اما معمولا از 3 تا 15 روز کار فیس لیفت طول می کشد.

قطعات و لوازم

یکی از دلایل مخالفان فیس لیفت بخصوص برای خودروهای تویوتا همین قطعات و لوازم نصب شده بر روی خودرو می باشد. چرا که می گویند با انجام فیس لیفت قطعات بی کیفیت و فیک جایگزین قطعات اصلی مثل گلگیر و سپر و.. می شود و پس از مدت زمان نه چندان طولانی مثلا چند ماه آن قطعه کیفیت خود را از دست می دهد و زیبایی خودرو از بین می رود. البته در صورتی که شما از قطعات بی کیفیت و ارزان قیمت برای تغییر فیس استفاده شود نه تنها ظاهر خودروی شما زیباتر نمی شود بلکه شاهد بدتر شدن ظاهر  خودرو می شوید. سعی کنید برای انجام تغییر فیس جایی را انتخاب کنید که از قطعات اصلی استفاده کند مشتریانش راضی باشند در یک کلام نمونه کارهای خوب داشته باشد!

تویوتا اسپایدر برای شما چکار می کند؟

 

لندکروز فیس لیفت شده.jpg

 

یکی از معتبرترین و بهترین مراکز انجام فیس لیفت خودروهای تویوتا به خصوص تویوتا لندکروز تویوتا اسپایدر با بیش از 20 سال سابقه فعالیت است که آماده انجام فیس لیفت خودروهای شما با قطعات فابریک اصلی و نصب تمامی آپشن های جدید بر روی آنها می باشد. تویوتا اسپایدر یک فروشگاه معتبر برای خرید کیت فیس لیفت لندکروز و سایر خودروهای تویوتا به حساب می آید. تویوتا اسپایدر خودروهای لندکروز مدل 2012 به بالا را تغیر فیس داده و نمای بیرونی و داخلی آن را به کلی تغیر دهید.

تویوتا اسپایدر(toyotaspider.com) فقط مرکز انجام تغییر فیس لندکروز نیست بلکه تمامی ماشین های تویوتا مثل تویوتا هایلوکس، کمری، راوفور و.. در این مرکز خدمات مربوط به آنها مثل نصب آپشن، تغییرات داخلی، نصب دوربین 360 درجه، دزدگیر، نصب مانیتور و .. انجام می گیرید. شما می توانید قطعات یدکی و جانبی تویوتا مثل چراغ تویوتا از این فروشگاه سفارش دهید. 



نظرات