1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. فن آوری، تکنولوژی و مقایسه
  4. طراحی آینده، لامبورگینی تزرو میلینو (Terzo Millennio)

طراحی آینده، لامبورگینی تزرو میلینو (Terzo Millennio)

24 مرداد 1401
  • 0

خودروی کانسپت تزرو میلینو خودرویی فوق العاده اسپرت است که رویکردی رویایی به آینده دارد و با بهره وری از انرژی و ترکیب مواد نوآورانه، مسیری را در جهت طراحی و ساخت خودروهای سوپر اسپرت برقی ایجاد می کند. لامبورگینی ترزو میلیانو، به عنوان خودرویی فوق‌العاده آینده‌نگر  به یک شاهکار در طراحی خودرو تبدیل شده است.

راه‌حل‌های فناورانه‌ای که توسط بخش تحقیق و توسعه لامبورگینی با همکاری مؤسسه فناوری ماساچوست در حال انجام  است ممکن است روزی رویای یک لامبورگینی کاملاً الکتریکی را محقق کند، چیست؟ به مناسبت این اعلامیه، لامبورگینی طرح مفهومی جدید "لامبورگینی هزاره ترزو" را ارائه کرد. این مفهوم از نظر فیزیکی تئوری های طراحی و فناوری آینده  را تجسم می کند، در حالی که جذابیت بصری، عملکرد فوق العاده و مهمتر از همه، احساسات درونی موجود در هر بعد یک لامبورگینی را حفظ می کند. این ابر خودرویی ایتالیایی زمانی رونمایی شد که ایده و نشانگر آنچه که خودرو های سوپراسپرت الکتریکی آینده نام دارند، است.

این تصاویر مربوط به خودرویی با نام Terzo Millennio است  که جدیدترین مفهوم آینده نگر لامبورگینی شناخته می شود.

طراحی آینده، لامبورگینی Terzo Millennio.webp

البته این خودرو تنها یک طرح مفهومی است که البته به حق مفهوم زیبایی را در کنار دیوانگی به بیننده منتقل می کند و هنوز DNA  خاص لامبورگینی را در بیشتر بخش های خودرو می توان دید.

نخستین بخشی که دلبری خاصی دارد، LED های Y شکل افقی است که در چند سال اخیر به نوعی امضای لامبورگینی محسوب می شود.

این کانسپت به گونه ای زیبا و با ذاتی وحشی طراحی شده که اگر شما پس از دیدن Terzo millennio  به سنتناریو نگاه کنید، به سنتناریو لقب اهلی را می دهید.

طراحی آینده، لامبورگینی Terzo Millennio   2.webp

نکته جالب درباره طراحی این ابرخودروی مفهومی آنجا مشخص می شود که بدانید این بیش از یک طرح دانشجویی است که در انستیو تحقیقاتی Dinca دانشگاه ماساچوست  و به دست دانشجویان رشته مکانیک خودرو که با نام گروه Mechanosynthesis  شناخته می شوند، ساخته شده است.

لامبورگینی گفته که این یک جستجو و بررسی  برای انواع ذخیره انرژی در آینده، نیروی محرکه، موا ، و طراحی در آینده است. بعضی از این کار های شامل تحقیق درباره روشی بهتر برای ساخت و پخت فیبرکربن است و حتی موضوعی که در میان است، مربوط به کشف فناوری خاصی برای بازسازی خود به خودی بخش های آسیب دیده است.

طراحی آینده، لامبورگینی Terzo Millennio  3.webp

نیروی محرکه این خودرو همانطور که پیش از این اشاره شد، برق است و در هر چرخ موتوری الکتریکی جاسازی شده، اما لامبورگینی برای این موتور ها به جای باتری های معمولی، باتری هایی با وزن کمتر و قابلیت ذخیره سازی بیشتری را مطرح کرده است و لامبورگینی باید اطمینان حاصل کند که خودرو و سیستم شارژ و ذخیره سازی آن پس از چندین بار شارژ تحت تاثیر قرار نمی گیرید و عمر آن بیشتر از باتری های کنونی باشد.

برنامه ای برای تولید این کانسپت ترسیم نشده است، اما با توجه به چیزی که لامبورگینی ارائه کرده ، شاید در آینده خودرو های برقی چندان بد هم نباشند.



نظرات