1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار خودرو
  4. عرضه تارا اتوماتیک ایران خودرو در نمایشگاه خودرو روسیه + فیلم

عرضه تارا اتوماتیک ایران خودرو در نمایشگاه خودرو روسیه + فیلم

1 شهریور 1401
  • 1

شرکت ایران خودرو با ارائه 99 قطعه و نمایش تارا اتوماتیک آپشنال در نمایشگاه خودروی روسیه بخشی از توانمندی های های خودر در حوزه قوای محرکه و خودروسازی سازی در نمایشگاه خودروی روسیه به نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه 21 شرکت از شرکت های ایران خودرو در سطوح مرتبط با خودروهای سواری، دیزل و خدماتی در 323 متر به نمایش درآمدند. هدف از حضور ایران خودرو در این نمایشگاه ایجاد همکاری بلندمت با خودروسازان و قطعه سازان روس است. در این نمایشگاه قطعه سازان و تامین کنندگان ایران خودرو در غرفه این شرکت حضور دارند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اشاره به تجربه قبلی عرضه خودرو سمند در بازار روسیه گفت: در مورد خودرو تارا، اراده ایران خودرو تضمین خدمات و تامین قطعات یدکی و جلب رضایت مشتریان در بالاترین سطح خواهد بود.
مهدی خطیبی درخصوص توانایی ایران‌خودرو برای تامین نیاز بازار روسیه گفت: هدف ایران خودرو از حضور در این نمایشگاه تخصصی، برنامه‌ریزی هدفمند برای توسعه مشارکت و همکاری با طرف‌های روسی است. 
وی با بیان این‌که در جریان نمایشگاه مسکو، تفاهم نامه‌ای در حوزه تامین خودرو کشنده با شرکت روسی منعقد کرده‌ایم، گفت: همکاری دو کشور در دو حوزه سواری و خودروهای نیمه سنگین و سنگین دنبال خواهد شد.
وی درخصوص سابقه حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو با خودرو سمند در بازار روسیه و استقبال گسترده مردم روسیه از این محصول در گذشته، گفت: در تلاش هستیم به منظور حضور موفق و عرضه گسترده خودرو تارا در بازار بزرگ روسیه زمینه ارایه خدمات پس از فروش ایران خودرو را نیز به نحو بسیار مطلوبی فراهم کنیم و با تضمین خدمات و قطعات یدکی مورد نیاز، سهم بیش‌تری در بازار خودرو این کشور کسب کنیم. 
وی بازار روسیه را فرصتی طلایی برای حضور صنعت خودرو کشور در منطقه CIS خواند و گفت: روسیه بازار بزرگی است که ما حداکثر استفاده را از نیاز فعلی این کشور برای صادرات محصولات از طریق ایجاد شرکت‌ مشترک و نمایندگی فروش محصولات خواهیم کرد.
وی از برنامه توسعه صادرات سایر محصولات از جمله دنا، رانا و وانت آریسان خبر داد و گفت: مطالعات بازار و کلینیک محصول تارا انجام شده و به زودی با دریافت استانداردهای لازم آماده ورود به روسیه خواهد شد.

 



نظرات

  • تاسف تاسف (2 شهریور 1401 ساعت 11:44)

    یک نفر همین خوردو که به روسیه برده شده رو بیاره ایران و کیفیتش رو با اونایی که به دست مردم دادن مقایسه کنه.
    قطعا باهم تفاوت دارن، چرا که اونا برای مردم کشورشون ارزش قایل هستن و هر آشغالی رو قبول نمیکنن............

    "از ماست که بر ماست"