1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نگاهی به فولکس واگن ID.4 Crozz؛ خودروی برقی جدید سامانه یکپارچه

نگاهی به فولکس واگن ID.4 Crozz؛ خودروی برقی جدید سامانه یکپارچه

31 اردیبهشت 1403
  • 1

سامانه یکپارچه خودروهای برقی شروع به کار کرده و متقاضیان این خودروها می توانند با بلوکه کردن 100 میلیون تومان در حساب وکالتی، نسبت به شرکت در طرح های فروش اقدام کنند.

در میان خودروهای معرفی شده در این سامانه، نام یک کراس اور برقی جدید و جذاب به چشم می خورد؛ فولکس واگن ID.4 Crozz

این خودروی برقی توسط ماموت خودرو در سامانه یکپارچه قرار گرفته است. ماموت خودرو قبل از ممنوعیت واردات خودرو در سال 97، واردات محصولات فولکس واگن را برعهده داشت و هم اکنون نیز واردات محصولات برقی فولکس را آغاز کرده کرده است. ID.4 Crozz نیز اولین محصول برقی فولکس در بازار ایران محسوب می شود.

1.webp

مشخصات فنی فولکس واگن ID.4 Crozz

فولکس کراز از یک موتور تمام الکتریکی بهره می برد که حداکثر 168 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس تک سرعته با قابلیت بازیافت انرژی به چرخ های عقب منتقل می شود.

کراس اور برقی فولکس واگن از یک باتری 55.7 کیلووات ساعتی بهره می برد که با شارژ عادی طی مدت 8.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. زمان شارژ سریع این باتری از 20 الی 80 درصد نیز 35 دقیقه اعلام شده است.

2.webp

امکانات رفاهی و ایمنی فولکس واگن ID.4 Crozz

فولکس ID.4 Crozz به تجهیزاتی نظیر کی لس استارتر، صندلی برقی 8 جهته برای راننده، سنسور نور و باران، سقف پانوراما، سیستم تهویه اتوماتیک دو منطقه ای، آینه الکتروکرومیک، کروز کنترل هوشمند، رادار تصادف جلو، رادار حرکت بین خطوط، اتوهلد و ترمز پارک برقی مجهز است.

منبع Car.ir


نظرات

  • Mehrdad Mehrdad (2 خرداد 1403 ساعت 05:10)

    لطفا قیمت کلی ومیزان پول دریافتی درمرحله اول رااعلام کنید تا بسیاری ازمردم که پول خودرابلوکه کردن درجریان قیمت کلی این ماشین ودیگرماشین های جدیدالکتریکی قراربگیرن! باسپاس فراوان