1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. معرفی اولین محصول لوکانو در شهرک ماموت

معرفی اولین محصول لوکانو در شهرک ماموت

3 شهریور 1403
  • 0

روز پنجشنبه مورخ 1 شهریور ماه اولین ایونت رسمی برند لوکانو با حضور مدیران ارشد این شرکت، اصحاب رسانه و برخی از مشتریان برگزار شد.

2.webp

این مراسم در شهرک صنعتی ماموت واقع در اتوبان قزوین با حضور 3 دستگاه خودروی لوکانو 7 برگزار شد. در این مراسم امکان تست کوتاه سواری با دو دستگاه از لوکانوها برای حاضرین فراهم بود.

5.webp

در ابتدای این مراسم آقای جک چائو، جانشین مدیرعامل برند لوکانو درخصوص این برند جدید سخرانی کرد و ضمن معرفی اولیه برند لوکانو، درباره فلسفه طراحی و دلیل ایجاد این برند سخن گفت. به گفته چائو، بزودی رونمایی رسمی از خودروی لوکانو 7 انجام شده و برنامه بعدی شرکت نیز تست درایو آفرود لوکانو 7 خواهد بود.

6.webp

معرفی لوکانو 7

لوکانو 7 اولین محصول از برند جدید لوکانو است که توسط شرکت مانیا موتور، زیرمجموعه جدید گروه صنعتی ماموت مونتاژ می شود. این محصول در واقع همان Jaecoo J7 بازار چین است، یکی از زیرمجموعه های جدید گروه خودروسازی چری.

3.webp

نگاهی به مشخصات لوکانو 7

لوکانو 7 از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو GDi بهره می برد که توانایی تولید حداکثر 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد. توان تولیدی این موتور از طریق یک گیربکس 7 دنده دوکلاچه و سیستم AWD به هر چهار چرخ خودرو منتقل می شود. 

لوکانو 7 از سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب بهره می برد. ترمزهای این خودرو نیز در هر دو محور از نوع دیسکی هستند.

4.webp

لوکانو و مسیر آینده این برند

برند لوکانو با تاکید بر لوکس بودن و نوآوری، بازار کراس اورهای دارای ویژگی های آفرودی را در ایران هدف قرار داده است. محصولات این برند با طراحی ظاهری مدرن-کلاسیک و استفاده از سیستم های تمام چرخ متحرک در کنار حالت های رانددگی  مختلف برای انواع شرایط آفرودی، قصد تصرف بخش خاصی از بازار خودروهای کراس اور را دارند.

7.webp

لوکانو 7 به عنوان اولین محصول این برند وارد بازار شده و تا سال 2025 محصولاتی دیگر نظیر لوکانو 8 و لوکانو 5 نیز به بازار ایران معرفی خواهند شد.

منبع Car.ir


نظرات