درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
آخه ظلم تا چه حد
ان زمان که به اسم ساده زیستی مردم رو عقده ای کردن برای همین مسئله بود که بخاطر یکم لعاب اونم چینی و کره ای کلی پول بدیم و صدامونم در نیاد حالا میفهمین چطور فرهنگ مردم را عوض میکنن
شما اصلا" میدونی معنی ارزش افزوده چیه!؟ گمان نمی کنم، ارزش افزوده ، عوارض و مالیاتی است که مقدار آن حداکثر 9% قیمت تمام شده محصول (اعم از تولیدی یا خدماتی) است ، دقت کن، قیمت تمام شده نه قیمت فروش. حالا 9% به قیمت فروش و نه تمام شده، این خودروها اضافه بکن ببینم اینقدر تفاوت از زمین تا آسمونی داره باز هم!!!؟
درست میشه انشاله . سختیش صد سال اولشه
دولت تدبیر و امید که فقط شعار میداد الآن کجاست ؟ بابا ما آزادی نمیخوایم ما اقتصاد قوی میخایم. خودمون بلدیم آزاد باشیم و آزادی داشته باشیم. با جیب خالی و این گرونی گوربابای آزادی و شعارای الکی و صدمن یه غاز !
تقصیر ملته کی میخرن،نخرین آقا نخرین خب
با درود بر هموطنان مشنگ و همیشه فریاد در جو و همیشه راضی درخفای خودم که هر بلای سرشون بیاد ان را کرده خداوند میدانند و شکر به جای میاورند و چشم امید به سامان زندگیشانبه دست مشتی لمپن و لیبرال تسیبیح به دست دارند بورژوازها عاشق جامعه ابله و مطیع اند . دلیل بدبختی جامعه ایرانی اطلاعته بی چون و چرا .
شما خودت هم جزو این ملت مشنگ هستی حاجی
واقعا آخرش چی میشه
یعنی باید تا آخر عمرمون اینجوری زندگی کنیم؟؟؟!!
باسلام
ایران خودرو وسایپا ورحق مردم ایران به اندازه زیادی ظلم کردن
ماانقلاب نکردیم که جیب این دوتاکارخونه راپرکنیم شمافکرمیکنید
ایا خداوند تخاص این همه کشتارروکه توجادها که براثرمنفعت طلبی اینا داره انجام میشه نمیده وایندگان به اینا لعنت نمیفرستن
ونه پرایدمستحق این مردمه که اینقدرداره نوجادها جنایت میکنه یابقیه خودروهایی که تولید میشه ولعنت الله علی القوم الظالمین
باسلام
ایران خودرو وسایپا ورحق مردم ایران به اندازه زیادی ظلم کردن
ماانقلاب نکردیم که جیب این دوتاکارخونه راپرکنیم شمافکرمیکنید
ایا خداوند تخاص این همه کشتارروکه توجادها که براثرمنفعت طلبی اینا داره انجام میشه نمیده وایندگان به اینا لعنت نمیفرستن
ونه پرایدمستحق این مردمه که اینقدرداره نوجادها جنایت میکنه یابقیه خودروهایی که تولید میشه ولعنت الله علی القوم الظالمین
باسلام
ایران خودرو وسایپا ورحق مردم ایران به اندازه زیادی ظلم کردن
ماانقلاب نکردیم که جیب این دوتاکارخونه راپرکنیم شمافکرمیکنید
ایا خداوند تخاص این همه کشتارروکه توجادها که براثرمنفعت طلبی اینا داره انجام میشه نمیده وایندگان به اینا لعنت نمیفرستن
ونه پرایدمستحق این مردمه که اینقدرداره نوجادها جنایت میکنه یابقیه خودروهایی که تولید میشه ولعنت الله علی القوم الظالمین
نکته اول اینکه ارز خرید خودرو ارز مرجع نیست بلکه ارز آزاد است دوم اینکه عاملی که باعث میشه خودروهای وارداتی گرون دربیاد پرداخت های قانونیه که دولت از واردکننده میگیره و البته گران فروشی وارد کننده هم هست. و سوم اینکه این قبمت ها قبمت کارخانه هست و هر جایی غیر از ایران هم بحواد صادر بشه مالیات ارزش افزوده و عوارض واردات و حق بیمه و مخارج نمایندگی و حمل و نقل و هزینه شماره گذاری بهش اضافه میشه
تعرفه و ارزش افزوده در ارقام جداول درج نشده
دوس دارین با ارائه مطلب غلط جلب مخاطب کنی؟
شما تعرفه و ارزش افزوده رو چطوری حساب کردی که 2.4 برابر شده منصفانه، برادر؟
سود کارخانه اصلی از تولید خودرو با تمام هزینه هاش ، کمتر از سودی است که اینجا می برند
وقتی خودرویی غیر داخلی وچینی نیست مردم چی بخرند؟ بیشتر مرم هم که پول خرید خودروی خارجی را با این قیمتها ندارند. پس نتیجه می گیریم همه چی حساب شده است. پس چه باید کرد؟
سلام،
همین چندسال پیش مدیر ایران خودرو در جواب مجری تلویزیون
که پرسید چرا قیمت محصولات شما در خارج اینقدر پایینه ولی در ایران این همه بالاست گفت چون در خارج محصولات مارو بیشتر از
این نمیخرند ولی در ایران با هرقیمتی که اعلام میشه مردم خریدارن، پس چرا ما نفروشیم؟ سازمان حمایت از مصرف کننده
هم بهتره اسمشو بزاره حمایت از تولید کننده.
تازه عمق فاجعه اون جاست که شما قیمت خودرو را با دلار 3800تومانی محاسبه میکنی اینقدر فرق داره حالا آقایون با دلار
دولتی این ماشینها و قطعات رو وارد میکنن.
واقعاً از ماست که بر ماست.
اینا مردم رو شناختن هرجور دلشون میخواد قیمت میذارن مردم هم که ساده بدبخت
درتایید گزارش فوق فقط باید تاسف خورد که متاسفانه هیچ اراده ای برای برخورد باتخلفات واضح خودروسازان یله (مافیای وابسته به سیاسیون) ودر راس انها ایران خودرو وسایپا وجود ندارد . سالهاست که این دو خودرو ساز به حیاط خلوت سیاسیون چپ وراست ،سیاسیون ورشکسته و معزول وخانواده و عوامل سیاسیون شاغل در هر دوره ای بصورت گردشی تبدیل شده است و بواسطه همین ارتباطات هیچ اراده ای برا ی برخورد با انها وجود ندارد..
درخواست شما برای نظارت نهادهای کشور بر خودرو سازان داخلی را دیدم یادم امد که همین تقریبا سه سال پیش فرزند یکی از مدیران ارشد یکی از سازمان های نظارتی کشور که بعنوان مدیر در یکی از این خودروسازان مشغول به کار بود دارفانی را وداع گفت ?!
مقصر فقط خود مردمن
خیلی جالبه خودرو سازهایی که ادعای تولید داخلی و حمایت از خودروهای ملی را دارند، تبدیل شدن به دلال های خودروهای خارجی اون هم به چندین برابر قمیت. تا زمانی که مردم هم خودروهای بی کیفیت داخلی رو میخرن و هم خودروهای خارجی رو به چند برابر قیمت براش صف میکشن اوضاع روز به روز اسفناکتر میشه. فقط یک چیز میشه گفت : از ماست که برماست