این خودرو دارای طراحی زیبا و چشم نواز، با اندازه و ابعاد مناسب و کاملا متناسب با ذائقه ایرانی می باشد، ظاهر شیک و مدرن این خودرو با خطوط بدنه آن هماهنگی کامل داشته و از ترکیب متوازنی از چراغهای عقب، ترمز، چراغهای راهنما، مه شکن بهره می برد. در مجموع خودرو دارای ظاهری کارامد و با کارائی بالا می باشد. گیربکس نرم، ضریب دنده های مناسب، رانندگی نرم و لذت بخشی را برای این خودرو به وجود آورده است. گیربکس 5 سرعته این خودرو با بهره گیری از سیستم کنترل الکترونیکی پیشرفته، با دوام بالا، پنج دنده به سمت جلو و یک دنده به سمت عقب با توان گشتاوری بالا دارد. سیستم کنترل الکترونیکی این خودرو به پردازنده تطبیق پذیر خودکار، با استفاده از منطق فازی مجهز شده است که توان کنترل تعویض دنده، فشار گردش روغن، عبور روغن از خنک کننده را به طور دقیق دارد و به شما اجازه می دهد که تجربه دلپذیری از رانندگی را داشته باشید. در مجموع اطاق جادار و رانندگی روان و فرمان پذیری نرم و مناسب این خودرو آن را به انتخابی مناسب برای کلیه افراد و به خصوص خانواده ها بدل نموده است. موتور این خودرو با حجم 2 لیتر و قدرت 139 اسب بخار بهترین قدرت را متناسب با حجم آن در بین خودروهای هم کلاس دارد. این ماشین مقام اول را در میان خودروهای تولید شده در چین در آزمایش معتبر C-NCAP کسب کرده است. MVM530 از ساختار شاسی و سیستم تعلیق پیشرفته ای بهره مند است. با بهره گیری از همکاری و تکنولوژی شرکت لوتوس، طراح و سازنده خودروهای اسپورت در انگلستان، و بهینه سازی NVH (لرزش صدا و سختی) برای تمام اجزای خودرو، با عملکرد فوق العاده سبکی اروپائی، کنترل آسان، آسودگی و پایداری را ارائه می دهد. فضای داخلی این خودرو شیک و مدرن می باشد و کاملا مشابه خودروهایی در کلاس بالاتر می باشد. اطاق این خودرو از فضای باز و گسترده ای بهره مند می باشد. صندلی های نرم که کاملا در بر گیرنده و مناسب برای مسافتها و سفرهای طولانی می باشد. این خودرو از امکانات رفاهی و آپشن های زیاد بر خوردار می باشد که از جمله می توان به صندلی های چرم، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک اشاره نمود. مدیران خودرو
سلام دوستان ازتون یه راهنمایی میخوام البته اونایی که تجربه سواری با جفت این دو ماشین رو داشتن من بین mvm530 و پارس TU5 موندم البته مقایسه هم مدلش رو میگم پون پارس الان صفرش تولید میشه ولی 530 متاسفانه نه تو بازار هم قیمتاشون تا حدودی یکیه میخوام یکی یه نقد و بررسی کلی بهم بگه و کمکم کنه ممنون میشم
ماشین رو با پونصد تومن (آبان 1400) دادم یکی دوساعته ریمپ کردن... شتاب فوق العاده شده و ماشین سر حال اومده و صداش کمتر شده... ریپ کمتر شده و تاخیر گازش رفته... لذت رانندگیش باور نکردنی شده... در مورد آلایندگی این ماشین بگم که با تعویض کاتالیزوراش(دو عدد) هم صدای ماشین خیلی کم شد هم شتابش بیشتر شد و بعد 5 ماه بازم رفتم معاینه فنی و فرق خاصی نکرده... نزدیک به صفره آلایندگیش 530 و 550 فرقی ندارن یکی هستند از نظر موتوری و فنی
سلام من ۵۳۰ مدل ۹۰ خریدم تو جاده ماشین عالی نرم هندلینگ عالی شتاب خوب فرمان نرم واقعا لذت بردم قبلش ال ۹۰ داشتم اصلا قابل مقایسه نیست تو حرکت به جاده میخ میشه اصلا تکون نداره باورم نمیشد که این ماشین اینجوری باشه با توجه به تعریف های بدی که در مورد ماشین کردن از لحاظ هزینه تعمیر باید بگم نسبت به ماشین که خارجی هست و کیفیت قطعات اصلی قیمتهای مناسبی داره الان ماشین های داخل خیلی قطعات تقلبی و بی کیفیت تو بازار دارن