1. خانه
  2. خودروها
  3. چری
  4. آریزو 5
  5. اتوماتیک اکسلنت (1395-1397)

چری آریزو 5 اتوماتیک اکسلنت 1395-1397

Chery Arrizo 5 Automatic Excelent 1395-1397

مشخصات کلی

اتوماتیک اکسلنت
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه
سدان
1499 cc
بنزین سوز
4
انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
6.8
بیشتر

معرفی خودرو

باورش سخت است اما چری A15(ویانا) از اجداد آریزو 5 محسوب می شود! چری آریزو 5 / Chery Arizo 5 سدان کوچک شهری است که توسط مدیران خودرو عرضه می شود و طرفاداران زیادی نیز پیدا کرده است. آریزو 5 در 2 مدل توربو و تنفس طبیعی به بازار عرضه شده است. 

مدیا گالری

نظرات کاربران
  • جمشید 1 بهمن 1397 ساعت 10:40

    بنظرم قیمت خودرو از اینی که هست بیشتر میشه

  • علی 1 بهمن 1397 ساعت 09:37

    ماشین خوبیه.من تست کردمش...

  • فرید 30 دی 1397 ساعت 17:11

    چند وقت پیش یه از بستگان اریزو خریده بود بهش گفتم واسه تست میشه دوساعت دستم باشه خلاصه رفتم چه ماشینی بود پرشتاب تیز کم مصرف عالی اصلا مشخص بود که ماشین با اصالتی هست

اضافه کردن نظر

اطلاعات فنی

مشخصات تولید کننده

  • کشور تولید کننده ایران
  • نام خودرو چری آریزو 5 اتوماتیک اکسلنت 1395-1397
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده مدیران خودرو

مشخصات فنی بدنه

  • کلاس بدنه سدان
  • کلاس اتومبیل B Segment
  • وزن 1387
  • تعداد فضای سرنشینان 5
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 205/50 R 17
  • ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 205/50 R 17

مشخصات فنی موتور

  • حجم موتور 1499 cc
  • نوع موتور بنزین سوز
  • تعداد سیلندرها 4
  • تعداد سوپاپ ها 16
  • آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
  • محل قرار گیری موتور موتور جلو
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش مستقیم
  • ظرفیت باک 48 لیتر
  • حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 116/6150
  • حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 141/3800
  • توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 77.38

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

  • نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
  • تعداد دنده (جلو) 7
  • محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
  • سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

  • نوع سیستم ترمز ABS-EBD
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
  • نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب نیمه مستقل
  • نوع سیستم فرمان برقی

عملکرد اتومبیل

  • حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 0 ثانیه
  • سیکل ترکیبی مصرف سوخت 6.8
  • استاندارد آلایندگی یورو 5

محدوده گارانتی

  • محدوده گارانتی 5سال یا 150000 کیلومتر

امکانات رفاهی و آپشن ها

  • کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 6عدد
  • سیستم های پایداری و کمک راننده esp-hac-tcs-eba
  • سیستم های امنیتی و حفاظتی ایموبلایزر،کمربندهای ایمنی 3 نقطه ای دارای پیش کشنده
  • سیستمهای تهویه مطبوع دستی
  • سیستم صوتی و تصویری usb ipod sd mp3
  • سیستمهای مولتی مدیا صفحه نمایش 7 اینچی
  • سیستم صندلیهای جلو صندلی چرمی
  • سیستم صندلیهای عقب چرمی
  • سیستم آیینه ها برقی
  • سیستم شیشه ها 4 شیشه برقی مجهز به پاور ویندوز
  • سیستم های سقف سان روف برقی
  • سیستم روشنایی جلو دی لایت
  • سیستم روشنایی عقب LED
  • سیستم های کمک رانندگی سنسور و دوربین دنده عقب
حداکثر سرعت (KM/H)
شتاب 0 تا 100 (برحسب ثانیه)
ثانیه

نظرات کاربران

نظر خود را بیان کنید
  • جمشید جمشید (1 بهمن 97 ساعت 10:40)

    بنظرم قیمت خودرو از اینی که هست بیشتر میشه

  • علی علی (1 بهمن 97 ساعت 09:37)

    ماشین خوبیه.من تست کردمش...

  • فرید فرید (30 دی 97 ساعت 17:11)

    چند وقت پیش یه از بستگان اریزو خریده بود بهش گفتم واسه تست میشه دوساعت دستم باشه خلاصه رفتم چه ماشینی بود پرشتاب تیز کم مصرف عالی اصلا مشخص بود که ماشین با اصالتی هست

  • Saman Saman (30 دی 97 ساعت 16:51)

    بنظرم احتمال اینکه قیمت خودروها از اینی که هست بیشترم بشه هست.

  • امید امید (30 دی 97 ساعت 15:01)

    من الان یکساله این ماشین رو دارم واقعا ماشین خوبیه موتورش بر عکس تصور اولیه واقعاً خوبه کم مصرف و پر قدرت واقعا با قیمتهای الان بازار زیر 200 میلیون بهترین ماشینه البه اگر تعصب برند نداشته باشید

  • علی علی (30 دی 97 ساعت 11:39)

    ماشین فوق العاده ای هست .من تست دایوش رفتم .باورم نمیشد همچین ماشینی باشه.راحت و پر شتابه

  • جواد تهرانی جواد تهرانی (5 شهریور 97 ساعت 17:46)

    سلام..آقا این ماشین عالیه نسبت به قیمتش. هرچند الان هم فکر کنم دیگه نمیشه زیر صد تومن خرید.اگه شما یه هیوندا بااین مشخصات بخواید بخرید حداقل باید 170 تومن هزینه کنید.ماشین خوش دست راحت خوش فرمون ایمن با کلی آپشن رفاهی و امنیتی رخش از خیلی از ماشینای کره ای سرتره. هم از جلو خوشگله هم عقب و نمادی بغل،داخلش هم که دیگه از همه سرتره. من یه ساله دارم انصافا چیزی کم نداشته.هر چی میخواستم داره وازش راضیم.تنها عیبش شتاب اولیه اس. البته همینجوریش خیلی ماشینارو میگیره.ولی شتاب ثانویه اش فوق العاده اس.تو گردنه سوزوکی نتونست باهام رقابت کنه..در مجموع از خریدم راضیم.یه تار موشو به این آشغالای ایرانی نمیدم. ماشینو با تف جمع کردن انگار.درسته فرمودن که حمایت از کالای ملی،پس حمایت از حقوق مصرف کننده کجا میره. از 20به ماشینم 18 میدم.. موفق وپایدار باشید آریزو سواران

  • محمد محمد (9 مرداد 97 ساعت 14:38)

    موتورش توربو شده و شتابش 35 درصد افزایش پیدا کرده، حرف نداره

  • حمید حمید (1 مرداد 97 ساعت 08:58)


    دوست عزیز شما که نداشتی و نمیدونی چرا الکی نظر می دی آریزو لاکچری و اکسلنت جز شتاب اولیه ماشین بسیار خوبیه که در رده خودش همتا نداره

  • ناشناس ناشناس (20 بهمن 96 ساعت 19:36)

    سلام مرداد ۹۶ صفر اکسلنت خریدم اولش فقط از شتابش ناراضی بودم ولی الان بعد از ۱۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد بهش ایمان دارم همه چیزش عالیه برای شتابش هم فیلتر هوا خنک کیت استابیلایزر و کیت جرقه شمع عالیه الان ازش واقعا راضی ام خدا خیرشان بدهد کیفیت خودرو عالیه توی این مدت هیچ افت کیفی نداشته شتاب الان به جرات میگم حدود ده شده با کمترین صدا و راحت ترین رانندگی حتی توی گردنه طالقان که خیلی سخته

  • مالک مالک (18 آذر 96 ساعت 09:49)

    حدود یک سال و نیمه این ماشینو دارم . واقعا عالیه تنها عیبش شتاب اولیش هست بعد از سرعت 20 کیلومتر خوب میشه واقعا رانندگی باهاش راحته سر پیچها خیلی ایمنه سیستم تعلیق و ترمز عالیه فرمون پذیری بالایی داره و همچنین کلی آپشن داره . بنظرم اگه خودرویی با این آپشنها از برندهای معروف بخایید بخرید باید حدود 200 میلیون پول بدید . در کل من که راضیم

  • javad javad (30 مرداد 96 ساعت 05:19)

    منکه ندارمش ولی اخه یکی نیست بگه این همه پول میدم موتوره ضعیف؟
    واقعااین موتوره؟
    راه هم میره؟
    کولر بگیری میترکه فک کنم
    ولی درکل ماششین موتور قوی بخرید مثلهmvm530 یا..... که 2000ccهست بعله