1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تهدید جدی نیسان، هوندا و تویوتا توسط جیلی + جزئیات

تهدید جدی نیسان، هوندا و تویوتا توسط جیلی + جزئیات

8 شهریور 1397
  • 0

کمپانی خودروسازی جیلی به عنوان مالک ولوو، لوتوس و بسیاری از شرکت‌های دیگر، در کشور چین تبدیل به سومین خودروسازی بزرگ شده است تا رقیبی برای نیسان، هوندا و تویوتا باشد.

در 6 ماه اول سال 2018 میلادی، درآمد خالص کمپانی خودروسازی جیلی حدود 54 درصد افزایش پیدا کرده است و هدف نهایی این شرکت در سال 2018 میلادی، تولید 1.58 میلیون دستگاه اتومبیل خواهد بود که در زمینه فروش به دنبال خودروسازان بزرگی همچون فولکس واگن و جنرال موتورز است.

 جیلی چین برای نیسان، هوندا و تویوتا  خط و نشان می کشد + جزئیات

کمپانی خودروسازی جیلی در حال دستیابی به یک موفقیت بزرگ در مقیاس جهانی است و تمرکز بر روی فناوری‌های جدید صنعت خودروسازی از جمله سیستم‌های محرک الکتریکی و همچنین سیستم‌های رانندگی خودکار، باعث شده تا کمپانی خودروسازی جیلی تبدیل به یک رهبر در صنعت خودروسازی شود. حال آنکه برند جدید جیلی یعنی "Lynk & Co" با همکاری شرکت خودروسازی ولوو در حال پیشرفت بوده و می‌تواند جایگاه بسیار خوبی در صنعت خودروسازی داشته باشد.

از 5 درصد در سال 2017 میلادی، سهم کمپانی خودروسازی جیلی از بازار اصلی این شرکت در نیمه اول سال جاری به چیزی حدود 6.4 درصد افزایش پیدا کرده است و در طول این مدت، کمپانی خودروسازی جیلی موفق به فروش 766 هزار و 630 دستگاه شده است که نسبت به نیسان حدود 46 هزار خودروی بیشتری در نیمه اول سال جاری فروخته است.

 جیلی چین برای نیسان، هوندا و تویوتا  خط و نشان می کشد + جزئیات

لی شیفو، سرمایه گذار بزرگ چینی که شرکت خودروسازی جیلی را کنترل می‌کند، در حال گسترش کمپانی خود بوده و در اولین قدم شرکت خودروسازی ولوو را سال‌های گذشته از کمپانی فورد خریداری کرده است، اما در حال حاضر سهام لوتوس و پروتون را بدست آورده است و در آخرین اقدام خود، حدود 9.7 درصد از سهام "دایملر" را خریداری کرده است تا تبدیل به بزرگ‌ترین سهامدار شخصی کمپانی دایملر شود.

 جیلی چین برای نیسان، هوندا و تویوتا  خط و نشان می کشد + جزئیات



نظرات