درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
عادلانه است قیمت تمام شده محصول را با درصد معقولانه سود خودرو ساز محاسبه تا قیمت فروش را به مردم اعلان کنند در غیر این صورت اشفتگی اقتصادی به دنبال دارد و مردم واکنش منفی نشان می دهند.
اگر یکی دوتا از مدیران خودروی را به حکم مفسد اقتصادی اعدام کنند دگه افزایش بی رویه قیمتهای خودرو نخواهیم دید.
چرخ گردون گرد یار میگردد
ما هنوز گرد نان میگردیم
عزیزان این محصولات بی کیفیت و گرون رو نخرید
سازمان حمایت از خودشان ، در حال بررسی پول دریافتی برای خودشان است .
بگین سازمان حمایت از جیب ، فقط فکر جیب و حساب بانکی خودشان هستند و خودروسازان هم خوب شناختن .
سازمان حماقت مصرف کننده
تمام خودروهای داخلی موجود در بازار باید حداکثر زیر ۱۰ میلیون تومن قیمت میداشتن اگه یه اقتصاددان باسواد و عاقل داشتیم که ارزش پولمون رو به اندازه سی سال پیش و قبل،تر قدرتمند نگه میداشت ولی میلیونها افسوس و حسرت از دست اینهمه بی لیاقتی دلسوزان وطن!
برای کشور اسلامی که کارگران آن دارای متوسط حقوق سالانه ۱.۵ میلیون تومان هستند این قیمتها از عذاب الهی بدتر است که هیچ بلکه ظلم و ستم هم معنی خود را از دست داده،،، متوسط حقوق کارگران در اروپا با نرخ دلار امروز حدودا ۱۵ میلیون تومن در ماه میباشد چون آنها کافرند!!! و یک موضوع مهم اینست که در همه جای دنیا وانت هر محصول بخاطر حذف بسیاری از وسایل و تجهیزات داخلی بسیار ارزانتر از خودروی پایه آن است ولی اینجا؟
با سلام
مگر میشود . خودرو ساز دولتی قیمتی به نفع مردم غیر شد.
اینها دسیسه خود دولت است .
دولت بازار ارز را متلاتم و مواج کرد. که به این نتایج دست یابد.
سکه ضرب کند . وبا قیمت چند برابر بفروشد.
واردات خودرو را تعطیل کرد. تا خودرو بی کیفیت داخلی و مونتاژ چینی گران شود.
همه اش دسیسه و به نفع دولت و به ضرر مردم بیچاره مملکت .
غلط کرده است قیمت گران کرده