1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ایران خودروفروش فوری محصولات خود را ادامه خواهد داد

ایران خودروفروش فوری محصولات خود را ادامه خواهد داد

ادامه فروش فوری محصولات ایران خودرو به زودی اعلام می شود
18 آذر 1397
  • 3

قيمت گذاری چهار محصول ايران خودرو با توجه به رنج قيمت رقابتي و وجود رقباي كافي در بازار از مدت ها قبل، مشمول قیمت گذاری شورای رقابت نبوده و همچون گذشته توسط خودرو ساز صورت گرفته است.بدیهی است قیمت گذاری خودروهای مشمول، توسط ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت اعلام خواهد شد.

معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو گفت: فروش تحویل فوری 4 محصول ايران خودرو با قيمت جديد در راستاي تنظيم و كنترل بازار صورت گرفته است. 

وي تصريح كرد: امروز فروش اينترنتي ايران خودرو براي چهار محصول اس 30،پ‍‍ژو پارس اتومات، وانت آريسان و تندر وانت آغازشد.

خان كرمي در ادامه افزود: اين روند فروش ايران خودرو در هفته هاي آينده با کاهش 5 درصد زیر قیمت اعلام شده، مجددا اعلام خواهد شد.



نظرات

  • حسن حسن (18 آذر 1397 ساعت 19:07)

    دقیقا کجای این طرح تنظیم بازاره من که متوجه نمیشم خوب کلکی زدید واسه افزایش قیمت ولی اینو مطمئن باشید که اگه یه روزی بخواد دستتون رو بشه فقط واسه ی شما بد میشه به امید اون روز میشینیم تا مثل سگ زجر کشیدنتون رو ببینیم دو لتم که کلا ول کرده خودرو سازی رو چون خو دولت هم باج خور خودروست و براش ضرره یه مدت احتکارارو تو رسانه میلی نشون مردم میدادن که به مردم بگن آره ما هم داریم یه کارایی میکنیم ولی کودومشون رو توی ملاء عام اعدام کردن او چند نفری رو هم که گرفته بودن دلیلش این بود که به دولت باج نداده بودن و الآن روند کارشون رو درست کردن و دارن به خوبی و خوشی مردم و شخم میزنن.

  • محمد محمد (18 آذر 1397 ساعت 15:54)

    این ایرانخوردرو ( که واقعا خودرو و کله شق هست) خوب داره از آب گل آلود ماهی میگیره. در وضعیت اقتصادی حاد که مردم در مضیقه هستند و آمریکا هم تحریم کرده، ویه عده دلال به واسطه بی برنامگی خودرو سازان دارن خون مردم را میمکند و در بازار آزاد قیمت بالایی برای خودروها تعیین میکنند، حالا ایرانخودرو مدعی استفاده از فرمول دلالان خونخوار شده و ملاک قیمت محصولاتش را بر اساس درصدی از بازار تعیین میکنه ، این یعنی نکبت و فلاکت مردم هست. ایرانخودرو به جای اینکه تعداد زیادی از کارگران مفت خور و کار نابلد خود را اخراج کنه و سیستم بهره وری را پیاده کنه و به آنها مفت مفت حقوق و مزایا بابت مناسبتها و غیره بده ، هزینه های خودش را بالا میبره و به قیمت خودروهای غیر استانداردش اضافه میکنه.

  • هلیا هلیا (18 آذر 1397 ساعت 14:09)

    تعرف گمرکی خودرو بردارید ببینید کسی اسم ایران خودرو و سایپا رو میاره.