1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نیسان GT-R50 با طراحی ایتال دیزاین تولید خواهد شد + عکس

نیسان GT-R50 با طراحی ایتال دیزاین تولید خواهد شد + عکس

23 آذر 1397
  • 0

نیسان GT-R50 جذاب که توسط ایتال دیزاین طراحی شده به تولید خواهد رسید و نیسان تایید کرده است که این خودرو تولید محدود 50 دستگاهی خواهد داشت.

3.jpg

 نیسان تابستان امسال قبل از نمایش عمومی این خودرو در فستیوال سرعت گودوود، R35 GT-R را رونمایی کرد. این خودرو توسط نیسان و ایتال دیزاین طراحی شده و توسط این شرکت طراحی و مهندسی ایتالیایی به صورت دست ساز ساخته می شود.

مدیر خودروهای اسپرت نیسان، Bob Laishley طی بیانیه ای اظهار داشت: "واکنش طرفداران نیسان از سراسر دنیا و مشتریان بالقوه GT-R50 به طور جالبی فراتر از انتظارات ما بود. این 50 دستگاه خودرو که به مناسبت پنجاه سالگی GT-R و 50 سالگی ایتال دیزاین ساخته می شوند، پیشگامی مهندسی نیسان و میراث غنی خودروی اسپرت این برند در مدتی طولانی را نشان می دهند."

5.jpg

GT-R50 سخت ایتال دیزاین بر أساس R35 GT-R Nismo ساخته شده است. این خودرو از موتور 3.8 لیتری تواین توربوشارژ V6 با قدرت 710 اسب بخار بهره می برد که 110 اسب بخار بیش تر از مدل اصلی آن است. نیسان هنوز جزئیات عملکرد این خودرو را اعلام نکرده اما می توان انتظار داشت شتاب آن سریع تر از GT-R Nismo باشد.

کابین این خودرو نیز از اصلاحاتی اندک همچون صندلی های فیبر کربنی، تریم طلایی و سرعت سنج قرمز بهره می برد.

2.jpg

GT-R50 ساخت ایتال دیزاین با قیمت 999 هزار یورو به فروش می رسد که حدود 1.1 میلیون دلار می شود. گمان می رود تحویل این خودرو از سال آینده شروع شده و تا سال 2020 ادامه داشته باشد.

4.jpg



نظرات