1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی هوندا آکورد جدید برای بازارهای آسیایی + عکس

معرفی هوندا آکورد جدید برای بازارهای آسیایی + عکس

17 فروردین 1398
  • 0

هوندا از نسل دهم آکورد مخصوص بازارهای آسیایی رونمایی کرد.

جالب است که هوندا آکورد جدید تقریبا شبیه به مدلی است که هوندا از سال 2017 در بازار آمریکای شمالی عرضه می کند. نسل نهم و کنونی آکورد البته در نسخه هیبریدی اکنون در هند به فروش می رسد. آکورد مخصوص بازارهای آسیایی از جدیدترین سبک طراحی هوندا بهره می برد که در سیویک جدید نیز دیده شده است.

چنان چه قبلا گفته شد، نسل دهم آکورد مخصوص آسیا شبیه به مدل آمریکایی آن است. این امر به معنای آن است که این خودرو دارای دماغه ای مشابه مدل آمریکایی خود با نوار کرومی باریکی بین چراغ های جلو است. نیم رخ این خودرو دارای خط سقف شیب دار کوپه ای شکل شبیه به هوندا سیویک است. قسمت پشت این خودرو دارای چراغ های عقب C شکل و اسپویلر نصب شده روی در صندوق عقب است. کابین این مدل مخصوص آسیا نیز به مدل آمریکایی آن شباهت دارد.

هوندا آکورد جدید در مقایسه با مدل نسل نهم خود دارای طول 4920 میلی متر است که 13 میلی متر کوچک تر شده است. فاصله بین دو محور این خودرو با افزایش 54 میلی متری به 2830 میلی متر رسیده است در حالی که بدنه آن 10 میلی متر عریض تر و 15 میلی متر کوتاه تر شده است.

نیروی هوندا آکورد جدید از دو گزینه موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 243 نیوتون متر و نیرومحرکه هیبریدی با موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی به همراه دو موتور برقی و قدرت کلی 215 اسب بخار تامین می شود.

2016-honda-accord-facelift-asia-0.jpg



نظرات