1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. از سانگ یانگ رکستون ICE ادیشن رونمایی شد + عکس

از سانگ یانگ رکستون ICE ادیشن رونمایی شد + عکس

2 مرداد 1398
  • 0

سانگ یانگ از شاسی‌بلند سفارشی رکستون ICE ادیشن در بازار بریتانیا رونمایی کرد. این خودرو از اواسط ماه جولای وارد بازار شده و قیمت پایه‌ی 34995 پوندی دارد.

این خودرو بر پایه‌ی مدل رده میانی رکستون ELX بنا شده و از رنگ بدنه‌ی سفید یخی سود می‌برد. رینگ‌های 18 اینچی جدید، اسپویلر عقب با چراغ‌ترمز، ریل‌های سقف و دستگیره‌های درب حساس به لمس از دیگر ویژگی‌های محصول جدید سانگ یانگ هستند.

2.jpg
کابین نیز ظاهر مشکی و پوشش سقف بژ داشته و از ویژگی‌هایی همچون پشت آمپرهای 7 اینچی، سیستم ناوبری 2 اینچی، رادیو DAB، دوربین دنده‌عقب، بلوتوث، فرمان تلسکوپی، چراغ‌های حساس به گردوغبار، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، اینورتر برقی، کف‌پوش‌های متفاوت و… برخوردار است.

 7.jpg

رکستون ICE ادیشن علاوه بر تجهیزات رفاهی از تجهیزات ایمنی زیادی نیز برخوردار است که شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار، کنترل حرکت در سرپایینی، برنامه پایداری الکترونیکی، حفاظت از چپ کردن فعال، هشدار خروج از مسیر، تشخیص علائم ترافیکی، دستیار نوربالا و ترمز پارک الکترونیکی با اتوهلد می‌باشد.

 3.jpg

همانند دیگر مدل‌های استاندارد، این خودرو از پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.2 لیتری دیزلی با قدرت 181 اسب بخاری و گشتاور 420 نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه با گیربکس 6 سرعته دستی آیسین یا گیربکس 7 سرعته اتوماتیک مرسدس همکاری می‌کند. تمامی مدل‌های رکستون شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 11.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعتی دارند. ظرفیت یدک کشی این خودرو نیز 3.5 تن اعلام شده است.

 4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

 

 

منبع پدال


نظرات